was ik ook, maar hij maakt het niet echt waar....quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
Wel grappig...
Voor de liveshow was iedereen laaiend enthousiast over Kelvin... maar dit is volgens mij volledig verdwenen
Ja is het ookquote:
Replayquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
Van wie was dat nummer van Badboys nou eigenlijk?
Tja, als mac eigenaar ben ik gewend dat er kortzichtige applicatiekeuzes zijnquote:
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbijquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die op Kelvin stemt neem ik niet serieus
Replay-Kijk om je heenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
Van wie was dat nummer van Badboys nou eigenlijk?
nee ik wil het nu wetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan toch.. dan kijk je de uitslag morgen
Daar was ik al langer achter... Voorrondes leek heel wat, maar heeft geen liveshow overtuigd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was ik ook, maar hij maakt het niet echt waar....
Zij hoort te slikkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbij
Dat was sarcastischquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, als ik op de bbq zou komen en ik zou dr meenemen zou ze je al die woorden laten inslikken. met een paar kolen erbij
Ik ook. Ik moet om 10 uur in Leiden zijn, bedenk ik me netquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, moet morgenochtend boodschappen doen en dan meteen weg
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Gordon wil het publiek wel over hem heen, zeker het mannelijke gedeelte.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Gordon wil het publiek wel over hem heen, zeker het mannelijke gedeelte.
Laten we eerlijk zijn, zijn er mensen die een poster van hem gaan hangen boven het bed? Dan moet je een flinke muur hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |