Uitgeverijen in het algemeen die hun afspraken niet na (lijken te) komen. Waar blijft m'n geld?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef Meursault het volgende:
Uitgeverijen die de verschijningsdatum van een boek meer dan vier maanden uitstellen..
Er zijn meerdere versies van de Madonna. Vijf in totaal, geloof ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.
Mijn laatste één van de naardere ervaringen van mijn leven was eergisteravond. Ik werd wakker rond een uur of zeven 's ochtends met een pijn mensen, een pijn. Ik was op m'n werk grandioos door mijn rug gegaan maar, omdat ik de rest van de avond bier had gedronken, had ik daar niet zoveel van gemerkt. Man-oh-man, ik kon niet eens meer echt staan. Dat in combinatie met de hartkloppingen, misselijkheid, het gevoel van omvallen, etc. etc. zoals je dat weleens hebt als je 's nachts wakker word na een avond hard drinken, nou, naar m'n zin had ik het bepaald niet. Normaal blijf ik dan gewoon liggen en speel ik wat met m'n piemeltje tot ik weer in slaap val, maar dat was er dit keer niet bij. Een lumbago heet het, thans de dokter.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat boren-zonder-verdoving heb ik vorig jaar ook eens geprobeerd (om eens te ervaren hoe het was). Ik heb het de hele sessie volgehouden, maar het was wel één van de naardere ervaringen in mijn leven.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat SL denkt dat mensen beter naar mij luisteren dan naar haar (of omdat ze alleen diehards wil hebben) hierbij de aankondiging dat er op 5 juni DE gelegenheid is om met haar en mane en mijzelve een biertje te drinken en wat te eten in onze hoofdstad A.. Noem het zoals je wil, maar schrijf die datum in je agenda, neem een babysitter, zet die boxset aan de straat, laat je toneelstuk voor wat het is, wacht even met het slachten van je varken, blijf van de gymnasiummeisjes af, probeer de bomenplantmachine te ontwijken, stel die reis naar Noord-Korea uit, bind je hond aan een boom en meld je aan voor een gezellig en licht-intellectueel samenzijn!!!111!!!11EINZ!!!!11111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |