Dat weerhoudt de anderen ook niet hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik zou hier graag willen bijdragen, maar ik heb over het algemeen zo weinig te vertellen.
Dat wilde ik ook zeggen (daarmee mijn eigen woorden bevestigend)quote:
Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat vond je ervan, Z?
Da's vet baluuuh, zoals men dat tegenwoordig pleegt te zeggen, maar je hebt in elk geval iets kunnen meepikken.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef Z het volgende:
[..]
Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.
Ik had al zo'n vermoeden dat het rode geval op haar hoofd geen kekke baret was. Kun je misschien laten zien waar je deze uitsnede vandaan hebt?quote:
Wij zitten op 5 juni in Zuid-Frankrijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat SL denkt dat mensen beter naar mij luisteren dan naar haar (of omdat ze alleen diehards wil hebben) hierbij de aankondiging dat er op 5 juni DE gelegenheid is om met haar en mane en mijzelve een biertje te drinken en wat te eten in onze hoofdstad A.. Noem het zoals je wil, maar schrijf die datum in je agenda, neem een babysitter, zet die boxset aan de straat, laat je toneelstuk voor wat het is, wacht even met het slachten van je varken, blijf van de gymnasiummeisjes af, probeer de bomenplantmachine te ontwijken, stel die reis naar Noord-Korea uit, bind je hond aan een boom en meld je aan voor een gezellig en licht-intellectueel samenzijn!!!111!!!11EINZ!!!!11111
Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het rode geval op haar hoofd geen kekke baret was. Kun je misschien laten zien waar je deze uitsnede vandaan hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |