abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 21:42:39 #151
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_81229222
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik zou hier graag willen bijdragen, maar ik heb over het algemeen zo weinig te vertellen.
Dat weerhoudt de anderen ook niet hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:43:48 #152
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_81229286
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:42 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat weerhoudt de anderen ook niet hoor.
Dat wilde ik ook zeggen (daarmee mijn eigen woorden bevestigend)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_81231032
Nergens kun je zo heerlijk monologiseren als in den TTK.
pi_81232313
En langs elkaar heen praten.
Aldus.
pi_81232597
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat vond je ervan, Z?
Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.
Aldus.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:35:43 #156
11923 I.R.Baboon
pi_81235086
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef Z het volgende:

[..]

Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.
Da's vet baluuuh, zoals men dat tegenwoordig pleegt te zeggen, maar je hebt in elk geval iets kunnen meepikken.

Bij gebrek aan lievelingsnummers dacht ik de hele avond 'oja, dit is ook al zo'n vet nummer', dus dat pakte allemaal uitstekend uit. En vrijdag weer naar het Bimhuis. Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?'
pi_81236090
Mijn concertganger zei na vijf nummers: "wat gaan ze dan bij de toegift spelen?" Maar er bleken telkens weer goede nummers te zijn.

Ik zou vandaag naar het concertgebouw, maar ik heb mijn beurt maar even een keer afgestaan. Baluuuuh.
Aldus.
pi_81243555
Ik zou graag in de notulen op willen nemen dat mijn zoontje los staat en gister meteen z'n eerste stapjes heeft gezet. Dank.
Aldus.
pi_81244272
Genoteerd!
pi_81244677
Welke vrouw staat er eigenlijk op jouw avatar afgebeeld, Gellius?
pi_81246018
De Heilige Moeder, Lyrewyn.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:50:04 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81246662
Mijn tandarts is een Russin. Ze is klein, niet onknap en spreekt foutloos Nederlands met een grappig accent. Toen ze in mijn mond keek, zag ze dat mijn holle kies niet meer te redden was. Die moest eruit, zei ze. Zelf deed ze geen extracties, dat deed alleen tandarts G. en die begon vandaag pas om één uur.
Maar ze wilde wel een paar gaatjes in andere kiezen verzorgen. Dat vond ik goed, ik lag toch al in die stoel. Ze vroeg of ik met of zonder verdoving geboord wilde worden. 'Doe maar es zonder', antwoordde ik, 'we zien wel of het werkt.'
Dat bleek niet te werken. Ik maakte een benauwd geluid toen de boor langs mijn zenuwen gierde. 'Toch maar een verdoving?' glimlachte ze retorisch, met een Slavische gestrengheid in haar blik die vast niet onaardig was bedoeld.

Toen de spuit was gezet ('adem in, adem heel diep in') liep ze de ruimte uit. Niet veel later kwam ze terug. 'Voel je je duizelig of misselijk?' vroeg ze. 'Nee, nee hoor!' zei ik stoer. 'Dan wachten we nog vijf minuten', zei ze.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:58:20 #163
11923 I.R.Baboon
pi_81247006
Ja, dat boren-zonder-verdoving heb ik vorig jaar ook eens geprobeerd (om eens te ervaren hoe het was). Ik heb het de hele sessie volgehouden, maar het was wel één van de naardere ervaringen in mijn leven.
pi_81247276
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef Gellius het volgende:
De Heilige Moeder, Lyrewyn.
Ik had al zo'n vermoeden dat het rode geval op haar hoofd geen kekke baret was. Kun je misschien laten zien waar je deze uitsnede vandaan hebt?

Zelf ben ik in geen jaren naar de tandarts geweest. Ik had er genoeg van om elk halfjaar een uur in de wachtkamer door te brengen met huilende kinderen, volwassen nagelbijters en een negentien weken oude leesmap, om vervolgens na drie minuten weer buiten te staan. Als je naar zo'n man gaat (ik heb altijd mannelijke tandartsen gehad), moet er ook echt wat te boren zijn, vind ik.

Daarnaast zong mijn tandarts altijd, hetgeen ook in de wachtkamer te horen was. Een lelijke gewoonte, vooral omdat hij heel lelijk heel lelijke liedjes zong. Ik was altijd weer blij als de boor het overstemde.
  maandag 10 mei 2010 @ 18:54:39 #165
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81263056
Our Merlot is a soft and fruity red, perfect on a night in with a DVD.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 10 mei 2010 @ 19:28:15 #166
11923 I.R.Baboon
pi_81264648
Omdat SL denkt dat mensen beter naar mij luisteren dan naar haar (of omdat ze alleen diehards wil hebben) hierbij de aankondiging dat er op 5 juni DE gelegenheid is om met haar en mane en mijzelve een biertje te drinken en wat te eten in onze hoofdstad A.. Noem het zoals je wil, maar schrijf die datum in je agenda, neem een babysitter, zet die boxset aan de straat, laat je toneelstuk voor wat het is, wacht even met het slachten van je varken, blijf van de gymnasiummeisjes af, probeer de bomenplantmachine te ontwijken, stel die reis naar Noord-Korea uit, bind je hond aan een boom en meld je aan voor een gezellig en licht-intellectueel samenzijn!!!111!!!11EINZ!!!!11111

[ Bericht 4% gewijzigd door I.R.Baboon op 10-05-2010 19:35:39 ]
pi_81265150
Nee, omdat ik het zelf nooit zo mooi had kunnen formuleren. Maar ik wil het geheel nog wel ondersteunen met een plaatje:
pi_81265855
Ontvang je ons dan in je bibliotheek, IR?
, , , , .
pi_81265902
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat SL denkt dat mensen beter naar mij luisteren dan naar haar (of omdat ze alleen diehards wil hebben) hierbij de aankondiging dat er op 5 juni DE gelegenheid is om met haar en mane en mijzelve een biertje te drinken en wat te eten in onze hoofdstad A.. Noem het zoals je wil, maar schrijf die datum in je agenda, neem een babysitter, zet die boxset aan de straat, laat je toneelstuk voor wat het is, wacht even met het slachten van je varken, blijf van de gymnasiummeisjes af, probeer de bomenplantmachine te ontwijken, stel die reis naar Noord-Korea uit, bind je hond aan een boom en meld je aan voor een gezellig en licht-intellectueel samenzijn!!!111!!!11EINZ!!!!11111
Wij zitten op 5 juni in Zuid-Frankrijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81266644
Jullie kunnen iMax afvaardigen.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:16:19 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81266910
Ik weet niet of dwerg mag komen. Die moet in mei en in juni al een keer naar Amsterdam.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:27:27 #172
6536 dwerg
chagrijn
pi_81267492
5 juni? Dan moet ik een OV-chipkaart kopen. Want ik lees net dat je vanaf 3 juni niet meer met de strippenkaart in de tram mag. Nouja, je mag wel met een strippenkaart in de tram, maar het is dan geen geldig vervoersbewijs meer.
I intend to live forever, or die trying.
pi_81267552
Wij zitten op 5 juni in Zuid-Limburg.
pi_81268611
Uitgeverijen die de verschijningsdatum van een boek meer dan vier maanden uitstellen. .
"Everything we are, we are when we're alone."
  maandag 10 mei 2010 @ 22:27:28 #175
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_81274677
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden dat het rode geval op haar hoofd geen kekke baret was. Kun je misschien laten zien waar je deze uitsnede vandaan hebt?

Volgens mij is Gel (GEL!) niet voornemens je van dienst te zijn. Net als hij mij ooit niet van dienst wilde zijn toen ik er naar vroeg. Diep ongelukkig was ik, tot ik ooit Gel's hele lichaam tegenkwam in het oeuvre van Munch. En wel hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')