abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81012789
Als ik vroeger wel eens vroeg naar jeugdfoto's van mijn ouders, kwam er een fotoalbum tevoorschijn met een beperkte verzameling - inmiddels gelig verkleurde - zwart-wit kiekjes van het formaat postzegel.

Toen ik nieuwsgierig werd naar babyfoto's van mijzelf, bleken dat er iets meer te zijn. Ook netjes ingeplakt in albums, maar nu in kleur. Hoewel niet meer helemaal waarheidsgetrouw. Vintage kleuren.

Als iMax later naar babyfoto's vraagt, krijgt ie een harddisk in z'n handen geduwd met tweehonderduizend hi-res foto's per levensjaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2010 16:47:33 ]
pi_81012882
Als ik van jou een wijntje mag in plaats van bier dan doe ik net alsof ik niks weet van het twitteren, SL En als je er tijdens die meet iets over vertelt, dan kijk ik nuffig een andere kant op of ik begin met Gellius een gesprek over kunst uit de Gouden Eeuw. Of ik meet Ivan even op (voor de statistieken).
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_81014411
Ik pleit dan voor een datum tussen nu en juli, want ik zit met m'n biertje graag buiten. Hebben die Amsterdamse etablissementen waarover het hier zo nu en dan gaat een terras?
pi_81015782
Enkel opgebroken terrassen.
pi_81021285
Zo moest ieder accepteren dat hij van dag tot dag en eenzaam onder het uitspansel leefde. Die algemene verlatenheid, maar men op den duur kracht uit kon putten, werkte in het begin juist vervlakkend. Sommige stadsgenoten werden bijvoorbeeld onderworpen aan een andere slavernij, die hen tot speelbal maakte van zon en regen.

Ze zagen eruit alsof ze rechtstreeks, en voor het eerst, werden beïnvloed door het weer. Ze keken al vrolijk als er een goudgeel zonnetje om de hoek kwam kijken, terwijl er op regendagen een dikke sluier voor hun gezicht en over hun gedachten hing. Een paar weken tevoren hadden ze nog helemaal geen last gehad van die zwakte, die absurde afhankelijkheid, omdat ze toen niet eenzaam tegenover de wereld stonden en omdat de persoon die het leven met hen deelde zich tot op zekere hoogte tussen hen en het universum had geplaatst. Maar vanaf dat moment waren ze blijkbaar overgeleverd aan de grillen van de buitenlucht, wat inhield dat ze op onredelijke manieren leden en hoopten.

Niemand kon in die uiterste krochten van de eenzaamheid hulp van zijn buurman verwachten. Ieder bleef uiteindelijk alleen met zijn eigen problemen. Als een van ons toevallig eens probeerde iemand in vertrouwen te nemen of iets te vertellen over zijn gevoelens, deed het antwoord dat hij kreeg, hoe het ook luidde, bijna altijd pijn. Dan realiseerde hij zich dat zijn gesprekspartner en hij het over verschillende dingen hadden. Hijzelf wilde namelijk kwijt wat in eindeloze dagen van gepieker en lijden in hem gerijpt was. Het beeld dat hij wilde overbrengen had lange tijd staan koken op het vuur van het geduld en van de hartstocht. De ander stelde zich daarentegen een gewone emotie voor, het soort leed dat op de markt wordt verkocht, een melancholie van dertien in een dozijn. Of het antwoord nu vriendelijk was of vijandig, het pakte altijd verkeerd uit, je kon beter je mond houden. En degenen voor wie zwijgen ondraaglijk was en die bij anderen niet de ware taal van hun hart vonden, namen hun toevlucht tot de markttaal en spraken nu, zoals iedereen, de taal van een gewoon verslag of bericht in de krant, in zekere zin de taal van de dagelijkse nieuwskroniek.

Albert Camus - De pest
Graag op anoniem
pi_81023251
Kijk nou, de verloren zoon.
pi_81030586
Je kunt over Mainport zeggen wat je wil, maar niet dat ie om twee over acht met pijpenkrullen op de Dam stond te schreeuwen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:41:30 #58
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_81040192
Best vermoeiend, voor de vierde nacht op rij waken bij een 94-jarige die helemaal geen zin heeft om te gaan...
  woensdag 5 mei 2010 @ 06:42:44 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81040339
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_81040344
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 04:41 schreef Frollo het volgende:
Best vermoeiend, voor de vierde nacht op rij waken bij een 94-jarige die helemaal geen zin heeft om te gaan...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81041890
Sterkte Frollo.

Een opa of oma, neem ik aan?
pi_81042442
Sterkte, Frollo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:15:31 #63
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_81043372
Ik probeer in deze post sterkte voor Frollo, liefde voor Mainport, gelach om SL's opmerking over Mainport en sympathie voor het initiatief van Mane te combineren. En ook nog een minzame groet voor Batuwu.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:29:07 #64
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_81043775
Stop de persen! Het laatste nieuwe over de JAM-fanpage op facebook.

+1 fans this week (29 total fans)
3 Wall posts, comments and likes this week (4 last week)
78 visits to your page this week(231 visits last week)

Tot zover. Volgende week meer nieuws.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:44:11 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_81044170
Ik dacht net, laat ik in het kader van Bevrijdingsdag eens de Stemwijzer invullen, en de uitslag was toch wel wat verrassend...
quote:
Resultaat

Je bent voorstander van weinig overheidsingrijpen in de economie. In het algemeen zullen mensen hun verantwoordelijkheid wel nemen, als ze genoeg prikkels krijgen. Waarschijnlijk vind je dat de Nederlandse welvaartsstaat te veel geld kost, en dat mensen vrij gemakkelijk aan een uitkering kunnen komen. De markteconomie is voor jou een uitstekend systeem om economische vooruitgang te bereiken. Je staat daarnaast ambivalent tegenover maatschappelijke veranderingen. Waarschijnlijk vind je wel dat we er in Nederland de laatste decennia op vooruit zijn gegaan, maar aan de andere kant zie je ook dingen die je absoluut niet bevallen, zoals misschien de seksualisering van de maatschappij. Je maakt je wat dat betreft een beetje zorgen over de toekomst. Je bent verder op zoek naar een tussenweg in het moderne leven, tussen geld kunnen verdienen aan de ene kant, en aandacht voor milieu, kunst, en andere mensen aan de andere kant. Misschien ben je blij dat je op zondag nog even snel een boodschap kan doen, maar een totale 24-uurs-economie hoeft voor jou niet. De scheiding tussen kerk en staat is waarschijnlijk niet aan jou besteed. De politiek moet van jou uitsluitend gebaseerd zijn op religieuze regels.

Op basis van deze overtuigingen is de kans groot dat je je thuis voelt bij:
SGP (Lees het beginselprogramma van de SGP)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:57:49 #66
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_81044618
Je had het al nooit zo op vrouwen he.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:14:35 #67
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_81045142
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef MeneerTim het volgende:

linkje?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:51:53 #68
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_81050155
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 04:41 schreef Frollo het volgende:
Sterkte.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_81051297
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:29 schreef MeneerTim het volgende:

.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_81051935
Sterkte Frollo. Hoor je niet vaak dat iemand juist gaat op een onbewaakt moment?
Disclaimer: het kan zijn dat ik dit uit de Libelle heb
pi_81055581
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef mane het volgende:
Ik heb best zin in een Kijk-eens-hoe-groot-IR en Ivan-zijn-geworden Meet in A'dam. Zie ik jullie ook weer eens.
Mits er live over getwitterd wordt natuurlijk.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_81056824
Ze bestaan! Toeristen in Rotterdam:

En zonder reden nog een foto van Rotterdam:

pi_81061552
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef zodiakk het volgende:
Beder! Speciaal voor jou, een neger in z'n blootje!

Misschien ga ik het nog wel eens proberen te kijken ook. Niet omdat er zwarte nichten inzitten maar omdat ik wel van dit soort rustige scenes houd. Ik geef het een kans
pi_81063086
Klaar voor een proximity meet zaterdag IR?
Aldus.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:38:59 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81063662
Sterkte aan Frollo.

En kan iemand mij tips geven over betaalbaar wonen in Amsterdam? Niets, helemaal niets is nog zeker maar ik oriënteer mij alvast.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')