Dus ik had afgesproken met mijn zus om Koninginnedag te gaan vieren, maar die heeft zo'n half vriendje dat steeds haar aandacht opeist en met haar wil neuken op de meest onmogelijke momenten en zij doet dan steeds zo van: Nee dat kan nu niet enzo en hij zegt dan dat dat best kan en dat ie haar niet hoeft te zien meer als ze niet komt en dan gaat ze gewoon.
En nu had ik dus afgesproken met haar,
maar belde hij ineens en toen moest ze daarheen en ze kwam wel snel terug, dus eigenlijk waren we best nog wel op tijd, maar ik vond het gewoon wel een beetje stom en sowieso vind ik hem ook stom wat hij wist gewoon dat we afgesproken hadden en hij maakt ook steeds van die grapjes dat we een keer met zijn drieën moeten en mijn zusje gaat daar vast een keer ja op zeggen omdat ze alles doet wat hij wil, maar van mij hoeft dat allemaal niet, die flauwekul.
En hij zegt ook wel eens als zij er niet is dat hij haar eigenlijk niet leuk vind maar wel makkelijk en dan zegt ik dat tegen haar en krijgen we ruzie en dan gelooft ze me niet, maar het is wel zo en eigenlijk is dat helemaal niet aardig van hem. Hij is niet een goede vriend en ook eigenlijk niet eens een echte want ze mag het niet zo noemen en hij wil niet dat zijn vrienden het weten want ze is niet zo heel erg knap en hij noemt haar dikkerdje en zegt dat hij zich schaamt voor haar en dat is helemaal niet aardig want ze is helemaal niet dik en heeft alleen een beetje een scheef hoofd, daar kan ze ook niets aan doen.
Maar nu gingen wij in elk geval naar de stad nadat ze bij hem was geweest en toen hebben we wat gedronken enzo en zagen we hem met een ander meisje en die had zijn hand op haar billen en verder hebben we niets gezien, maar ik weet niet of dat nodig is, voor haar wel want zij vond het onschuldig, maar ja, ze vond het ook niet zo rg toen hij haar een blauw oog had geslagen omdat ze terugkwam met Grolsch ipv Bavaria en dus denk ik dat ze dit ook weer niet zo heel erg vind en dan is dat niet slim want eigenlijk moet ze gewoon zeggen dat ie stom is want ze kan wel iets beters krijgen ook al is ze niet zo heel mooi en heeft ze een scheef gezicht want ze is wel heel lief en luistert goed enzo. Hij SMSte net dat hij met me wil neuken en nu weet ik niet wat ik moet doen, ja of nee?
[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 30-04-2010 19:41:57 ]
compact en kleverig.