Melle is een Friese en universele naamquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fout antwoord.De vijand mag alleen maar vragen naar naam, rang en legernummer.
rechterborst.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:14 schreef Remco026 het volgende:
[schaammodus]
Welke kant van het gvt horen de wings![]()
[/schaammodus]
daar zit je naamplaatje, andere novice...quote:Op zondag 9 mei 2010 11:48 schreef Catch_me het volgende:
Boven je linkerborstzakje geloof ik.
Vanaf boven gezien dus als je hem aan hebtquote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
daar zit je naamplaatje, andere novice...
geen excuus, van onder gezien met handstand en dubbele schroef blijft het nog steeds je rechterborst...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:36 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vanaf boven gezien dus als je hem aan hebt
Ook je geboortedatum. Volgens mij nog 2 items. Alweer vergeten, hoe slecht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fout antwoord.De vijand mag alleen maar vragen naar naam, rang en legernummer.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ook je geboortedatum. Volgens mij nog 2 items. Alweer vergeten, hoe slecht.
edit: Je eenheid mag je ook gewoon vertellen volgens mij.
Hoe dan? Moet je het opeten?!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
naam, rang en registratienummer.
Meer niet.
Mocht je in handen vallen dien je alles ter indicatie van je onderdeel, eenheid of inlichtingen te vernietigen.
En je geboortedatum zit in je registratienummer.
Als ik hem aan heb zit mijn naamplaatje toch echt op mijn rechterborstquote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
daar zit je naamplaatje, andere novice...
KLquote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Als ik hem aan heb zit mijn naamplaatje toch echt op mijn rechterborst
Hij gaat dus in ieder geval onder mijn eenheidsembleem
Niet elke krijgsmacht heeft de geboortedatum namelijk in het registratienummerquote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meer niet.
Mocht je in handen vallen dien je alles ter indicatie van je onderdeel, eenheid of inlichtingen te vernietigen.
Verbranden.. hoe ken dat nou als je gevangen zit !!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
indien geen andere keuze wel ja.
Maar verbranding is een goede tweede.
Diezelfde survivalcourse mét slaapzak?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nja, ik heb de combat survival course gevolgd, en daar heb ik geleerd dat we toch écht meer dan slechts die 3 dingen mogen vertellen, ik weet het alleen niet meer precies, maar vaag herinner ik me dat het er 6 waren. Misschien 5.
Ennuh, niet elke krijgsmacht heeft de geboortedatum in het registratienummer
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verbranden.. hoe ken dat nou als je gevangen zit !!![]()
Ik ben ff heel serieus heur!
*haalt willekeurige oorlogsfilm aan waar CP of HQ overlopen dreigt te worden, en alle documenten, kaarten etc vernietigd worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meer niet.
Ummm... Nee, een van de survivalcursussen zonder slaapzak...quote:Op zondag 9 mei 2010 16:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Diezelfde survivalcourse mét slaapzak?
Dat zullen dan de dingen zijn die op je valdoodplaatje staan (hepla in kl-term), te weten naam, registratienummer, bloedgroep en geloof. En daarnaast dus je rang.
klopt, wij hebben onze eigen die toegespitst is op de situaties waar wij in terecht komen, want zo groot is de kans niet dat wij ons uit een neerstortend vliegtuig/helikopter ver achter de vijandelijke linies als allejezus blackopssprietje moeten redden.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:23 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ummm... Nee, een van de survivalcursussen zonder slaapzak...Wat ben je simpel vandaag zeg. En nee, dat zijn niet die dingen.
En nee, zo'n survivalcursus zullen ze nooit aan een mariniertje geven.
En dat is wat het verschil maakt tussen jouw en mijn survivalcursussen. Jij doet het met je groep en genoeg vreten, ik deed het in mijn uppie met vrijwel niks te eten.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
klopt, wij hebben onze eigen die toegespitst is op de situaties waar wij in terecht komen, want zo groot is de kans niet dat wij ons uit een neerstortend vliegtuig/helikopter ver achter de vijandelijke linies als allejezus blackopssprietje moeten redden.
What the fuck?quote:O, en mocht je een warme sensatie achter je oren voelen, dan komt het waarschijnlijk omdat je te diep met je kop in je reet zit.![]()
Dit is mij gewoon effe ontschoten, komt wel weer een refresher voor. Alsof jij, een marinier of all people, nooit wat vergeetquote:Maar voor zo'n elitecursus zou het wel wenselijk zijn als je onthoud wat ze je trachten te leren, of is het meer een noodzakelijk kwaad waar je de dagen aan het aftellen was tot je weer kan douchen?
Doel je op de 'soepele' artic rantsoenen met 5500 kcal die we de rest van de training gebruiken, of op het rendierbot waar we met 4 man bouljon moeten trekken in je noodonderkomen boven een miniem vuurtje tijdens de survivalfase om nog enigszins wat binnen te krijgen?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En dat is wat het verschil maakt tussen jouw en mijn survivalcursussen. Jij doet het met je groep en genoeg vreten, ik deed het in mijn uppie met vrijwel niks te eten.
Neen, in elk opzicht superieur maar we moeten wel toestemming vragen om zelfstandig te ademen nou goed?quote:Dit is mij gewoon effe ontschoten, komt wel weer een refresher voor. Alsof jij, een marinier of all people, nooit wat vergeet
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doel je op de 'soepele' artic rantsoenen met 5500 kcal die we de rest van de training gebruiken, of op het rendierbot waar we met 4 man bouljon moeten trekken in je noodonderkomen boven een miniem vuurtje tijdens de survivalfase om nog enigszins wat binnen te krijgen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |