Was 't maar zoquote:Op zondag 2 mei 2010 20:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hardlopen? jullie pakken toch overal de auto voor?
Saucijzenbroodjes :|quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
de saucijzenbroodjes stonden te lang in de oven..
Is een oplossing voor, harder lopen..quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sorry, maar wie gaat er op zaterdag avond om half 10 hardlopen...![]()
Dan nog! Net of ik om 8 uur in de avond 25km ga lopen.. ben ik 1 uur snachts terug...
Awh zielepootje :pquote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
Als het morgen nog even erg qua weer is als dat het vandaag wasdan ben ik heeeel erg boos..... loopt die klote natuur een beetje mijn vakantie te verzieken!
![]()
![]()
!
je moet niet zo zeuren jonge. Wees blij dat je vrij bentquote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef Pumatje het volgende:
Jah
wat te fuck moet ik nu met mijn vrije dagen zeg...
dinsdag gelukkig steunverlening in Amersfoort... kost me in ieder geval geen dag
Heb je geen hobby ofzo?!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef Pumatje het volgende:
Jah
wat te fuck moet ik nu met mijn vrije dagen zeg...
dinsdag gelukkig steunverlening in Amersfoort... kost me in ieder geval geen dag
Waarom denk je anders dat hij ineens op fok zit :pquote:Op maandag 3 mei 2010 10:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je geen hobby ofzo?!![]()
Of ga je shoppen... (wel wat vrouwelijk, maar neem aan dat je ook vrije tijd kleren nodig hebt?!)
Of ga lekker naar de keukenhof
Puma's doen niet aan burgerkledij.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je geen hobby ofzo?!![]()
Of ga je shoppen... (wel wat vrouwelijk, maar neem aan dat je ook vrije tijd kleren nodig hebt?!)
Of ga lekker naar de keukenhof
hey halloquote:
Hugh Lauriequote:
Lotusss, draag je deze wel eens? Ik vind het best sexy bij vrouwenquote:
Wat? Rode lippenstift?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss, draag je deze wel eens? Ik vind het best sexy bij vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Tja, soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:25 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kak, verlof afgekeurd voor donderdag en vrijdag :3 daagse Stomme oefening volgende week en hebben nu voorbereiding
Niets, want ik heb mijn opleiding nog niet gedaan. Dus zit gewoon in een loods, soms ff wat mee kijken met nieuwe apparatuur, ach tja haal volgende week mijn auto wel opquote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen![]()
Wat moet je zoal voorbereiden?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:20 schreef viezerdt het volgende:
zit je national geographic channel te kijken, naar zon programma waar ze soldaten testen onder "extreme" hitte/kou en onder een stukje mentale stress. laten ze de bewuste sniper als test op 30meter schieten
...
Converge fire, requesting orange!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
120mm mortier schieten met Luchtmobiel 11 Mortier-Cie Margriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |