Iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zonde inderdaadNet als dat Room Eleven gestopt is; eeuwig zonde
uh.. nee toen ook niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet -vaak-, maar je hebt toch ook wel eens gekeken in de tijd van Jim/Jamai?
Ja, wat is er nou nog voor echt tofsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Ter compensatie zijn Krezip en Leaf ook gestopt, dat scheelt
Dudequote:
Ik kan zo even niks Nederlands bedenkenquote:
Acda en De Munnik?quote:Gelukkig gaat A&dM nog steeds door
Jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zo even niks Nederlands bedenken
[..]
Acda en De Munnik?![]()
Acda & De Munnikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk luisterde dat vroeger altijd met mijn papa mee, maar nu heb ik meer van ze dan hij
Oh, ik dacht dat je er via Yesse aan kwam, maar je bent echt fanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk luisterde dat vroeger altijd met mijn papa mee, maar nu heb ik meer van ze dan hij
Herontdekt via haarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er via Yesse aan kwam, maar je bent echt fanen terecht
Tofquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Herontdekt via haarHoewel mijn vader het altijd wel luisterde, dus ik kende alles wel
Ja, dat luistert mijn vader ook veel; best tofquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof
Ik heb dat met de oude muziek van Blof, ken alles door m'n zus
Ik moet hun complete discografie weer eens hebben, verloren bij systeemcrashquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat luistert mijn vader ook veel; best tof
Maar gekregen van mijn moeder, van mij moeder dus van mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
Cd van jou, cd van mij. Cd van ons allebei!
Maar gekregen van mijn moeder, van míjn moeder, dus van mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gekregen van mijn moeder, dus van mij
Edit maar zo ging ie niet helemaal, geloof ik![]()
Ik wist dat er iets ontbrak.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar gekregen van mijn moeder, van míjn moeder, dus van mij.
Ik heb het voor jou ontdekt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets ontbrak.Maar kon even niet ontdekken wat.
Lekker meezingnummer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had ook net op joetoep gekeken.
Eigenlijk zing ik met alles mee (mits ik alleen ben) (vooral in de auto)quote:
Zingen in de auto.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk zing ik met alles mee (mits ik alleen ben) (vooral in de auto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |