TVPquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:13 schreef Unreal88 het volgende:
zal ze straks als ik weer thuis ben posten
Het valt wel op dat er tegenwoordig in Nederland niks meer georganiseerd kan worden of het wordt verstoord door doorgesnoven bezopen tokkies.quote:
klopt. We zijn nu op de terugweg. Binnenkort neem ik twitter :p dan kan je me volgenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het valt wel op dat er tegenwoordig in Nederland niks meer georganiseerd kan worden of het wordt verstoord door doorgesnoven bezopen tokkies.
Ehh.. nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:40 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
klopt. We zijn nu op de terugweg. Binnenkort neem ik twitter :p dan kan je me volgen
Absoluut, mee eens. Vind het sowieso betreurenswaardig dat dezequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het valt wel op dat er tegenwoordig in Nederland niks meer georganiseerd kan worden of het wordt verstoord door doorgesnoven bezopen tokkies.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Absoluut, mee eens. Vind het sowieso betreurenswaardig dat deze
mensen niet eens de beschikking hebben over een normaal
stel hersenen, en zich gewoon gedragen zoals het hoort.
STEM PVV ZIJ LOSSEN ALLES OP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Absoluut, mee eens. Vind het sowieso betreurenswaardig dat deze
mensen niet eens de beschikking hebben over een normaal
stel hersenen, en zich gewoon gedragen zoals het hoort.
Fixed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maak filmpjes van Richard en Anita Henk en Ingrid die de deur open doen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Rookert het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dit soort domme mensen
Sowieso zouden ze West-Friesland moeten afsluiten op Koninginnedag, wat een mislukt reservaat
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:08 schreef Unreal88 het volgende:
en er is nu 10 euro van mijn ov chip afgeschreven omdat ik er 2u over deed om van castricum naar castricum te gaan en de klantenservice kost 10 cent per minuut en is gesloten
Friesland moet buiten gesloten worden van NLquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Rookert het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dit soort domme mensen
Sowieso zouden ze West-Friesland moeten afsluiten op Koninginnedag, wat een mislukt reservaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |