Lekker voor jequote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef Unreal88 het volgende:
GVD we rijden nu naar zaandam om daar weer om te keren en naar alkmaar te gaan
De noodknop gebruiken om de deuren te ontgrendelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
maar hoezo kunnen die mensen uit de treinen het spoor op?
En waarom doen die debielen dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
De noodknop gebruiken om de deuren te ontgrendelen.
Handigquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
De noodknop gebruiken om de deuren te ontgrendelen.
Faalquotequote:Op vrijdag 30 april 2010 15:53 schreef Razor21 het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[/quote
Noodtrem trekken, glaasje boven de deur kapot drukken en de knop / hendel indrukken pssssssssst deur gaat open
vroeg ik mij ook al af, welke debiele conducteur doet die deuren open. Of zijn die dingen zo zwak dat je ze met de hand open kan doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
Zal wel een kwestie zijn van "Ja gvd we staan nu al een tijdje stil doordat iemand aan de noodrem heeft getrokken. Kom Anita, we stappen uit"quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Zal wel een kwestie zijn van "Ja gvd we staan nu al een tijdje stil doordat iemand aan de noodrem heeft getrokken. Kom Anita, we stappen uit"
Gok ik.![]()
Wees blij dat er zo'n knopje zit mocht er echt eens wat gebeurenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef Unreal88 het volgende:
Haha kut NS met hun knopje boven de deur
klopt maar nu is het verdomd onhandigquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wees blij dat er zo'n knopje zit mocht er echt eens wat gebeuren
Totdat al die tokkies de masten van je mobiele provider willen gaan uitschakelen zodat je geen 3G verbinding meer hebtquote:
das waar!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wees blij dat er zo'n knopje zit mocht er echt eens wat gebeuren
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:54 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Zal wel een kwestie zijn van "Ja gvd we staan nu al een tijdje stil doordat iemand aan de noodrem heeft getrokken. Kom Anita, we stappen uit"
Gok ik.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:32 schreef Unreal88 het volgende:
gewoon die mensen aanrijden of doorrijden met 5km per uur dan gaan ze wel aan de kant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |