Ik weet het nooit op dit soort dagenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef golfer het volgende:
En ja, Isa, de meeste supermarkten zijn gewoon open en vaak ook nog andere winkels.
Ik ga om alles lachen en dan val ik in slaap. Overal.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:03 schreef Bluezz het volgende:
eigenlijk is geen één mens dronken leuk natuurlijk
Nou, ik heb toch best gelachenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word heel luidruchtig als ik dronken ben. En heel lollig. Niet op mijn best
Wat een humor: aan een noodrem trekken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
hi! Ik stond vast op Schiphol, niks gaat meer van en naar Amsterdam CS omdat een of andere klojo aan de handrem heeft getrokken. Passagiers moesten lopen en sindsdien lag alles plat. En tis al zo druk.. Nu naar Zuid en maar kijken of ik met mn kont nog in de metro pas ri Centraal. Grhmmpf
En dan toch de tijd nemen om ons op de hoogte te houden! HOE'A!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
hi! Ik stond vast op Schiphol, niks gaat meer van en naar Amsterdam CS omdat een of andere klojo aan de handrem heeft getrokken. Passagiers moesten lopen en sindsdien lag alles plat. En tis al zo druk.. Nu naar Zuid en maar kijken of ik met mn kont nog in de metro pas ri Centraal. Grhmmpf
En? Zijn er veel hoeren?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik doen! Ik zit (ja zit hehe) in de metro. Idd golfer een stomme grap die voor complete chaos zorgt. Er wordt hier keihard getoeterd, 'pils' en 'hoeren' geschreeuwd. Nu al allemaal bezopen, gaat lekker
Je hebt het weer tegen jezelf?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Is het geen eigenschap van dysfunctionele mensen om andere dysfunctionele mensen op te zoeken?
Go for it Steer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Er worden Salsa workshops gegeven in de stad voor mensen die willen beginnen met dansen; denk dat ik maar een naïef verlegen meisje eruit pik en haar naar de maan en terug dans.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |