Ik weet het nooit op dit soort dagenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef golfer het volgende:
En ja, Isa, de meeste supermarkten zijn gewoon open en vaak ook nog andere winkels.
Ik ga om alles lachen en dan val ik in slaap. Overal.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:03 schreef Bluezz het volgende:
eigenlijk is geen één mens dronken leuk natuurlijk
Nou, ik heb toch best gelachenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word heel luidruchtig als ik dronken ben. En heel lollig. Niet op mijn best
Wat een humor: aan een noodrem trekken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
hi! Ik stond vast op Schiphol, niks gaat meer van en naar Amsterdam CS omdat een of andere klojo aan de handrem heeft getrokken. Passagiers moesten lopen en sindsdien lag alles plat. En tis al zo druk.. Nu naar Zuid en maar kijken of ik met mn kont nog in de metro pas ri Centraal. Grhmmpf
En dan toch de tijd nemen om ons op de hoogte te houden! HOE'A!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
hi! Ik stond vast op Schiphol, niks gaat meer van en naar Amsterdam CS omdat een of andere klojo aan de handrem heeft getrokken. Passagiers moesten lopen en sindsdien lag alles plat. En tis al zo druk.. Nu naar Zuid en maar kijken of ik met mn kont nog in de metro pas ri Centraal. Grhmmpf
En? Zijn er veel hoeren?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik doen! Ik zit (ja zit hehe) in de metro. Idd golfer een stomme grap die voor complete chaos zorgt. Er wordt hier keihard getoeterd, 'pils' en 'hoeren' geschreeuwd. Nu al allemaal bezopen, gaat lekker
Je hebt het weer tegen jezelf?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Is het geen eigenschap van dysfunctionele mensen om andere dysfunctionele mensen op te zoeken?
Go for it Steer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Er worden Salsa workshops gegeven in de stad voor mensen die willen beginnen met dansen; denk dat ik maar een naïef verlegen meisje eruit pik en haar naar de maan en terug dans.![]()
ja lijken net of ze uit Rusland komen.. Lang nephaar, dik geplamuurd, minirokjes met blote benen en totaal niks oranje. Wel grappigquote:
das heel slim! Indruk makenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Het weer wordt weer wat beter
Er worden Salsa workshops gegeven in de stad voor mensen die willen beginnen met dansen; denk dat ik maar een naïef verlegen meisje eruit pik en haar naar de maan en terug dans.![]()
Vraag eens wat ze moeten kosten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ja lijken net of ze uit Rusland komen.. Lang nephaar, dik geplamuurd, minirokjes met blote benen en totaal niks oranje. Wel grappig
aah ik begrijp t. Moeilijk is dat maar je bent nog zo jong; dat mensen om je heen gesetteld zijn en jij niet betekent niet dat dat aan jou ligt (of je kiest bewust voor geen relatie). Er lopen genoeg mannen voor jou op deze aarde. Maak je niet druk, komt goed lieverdquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
Gister uit geweest met twee vriendinnen (vriendin + oud huisgenote) en een vriend van mij.
Het klikte die avond wel tussen die oud-huisgenote en vriend van me. Zag het ook wel. Enerzijds vind ik ze wel bij elkaar passen (Denk ik) het plaatje klopt wel zeg maar. Aan de andere kant vind ik het wss niet zo leuk dat het zo dichtbij gebeurd (of gaat gebeuren)Niet omdat ik hem zelf leuk vind ofzo, maar meer omdat ik liever al dat liefdesspul ver weg wil hebben. Als in dus waarom treft iedereen altijd wel weer iemand leuk (en hij zo vaak) en lukt het mij maar niet om ook maar een interessant iemand tegen te komen om bv eens mee te daten
[/lief dagboek]
Ik maak me er ook niet super druk om. Maar tis meer iets waar ik de laatste weken/maanden toch wat moeilijker tegen kan. Zeker omdat het ondertussen alweer drie jaar duurtquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
aah ik begrijp t. Moeilijk is dat maar je bent nog zo jong; dat mensen om je heen gesetteld zijn en jij niet betekent niet dat dat aan jou ligt (of je kiest bewust voor geen relatie). Er lopen genoeg mannen voor jou op deze aarde. Maak je niet druk, komt goed lieverd
precies! En ik haal je in.. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Dus hoe moet ik me nu voelen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet super druk om. Maar tis meer iets waar ik de laatste weken/maanden toch wat moeilijker tegen kan. Zeker omdat het ondertussen alweer drie jaar duurt![]()
En gelukkig zijn de meeste nog niet gesettelt om mij heen. (scheelt weer, weinig vrienden) Alleen lukt het hen wel altijd om leuke interessante mensen te ontmoeten.
achja boeie. We zien het wel weer.
maybe is de foon niet uit maar zijn er teveel mensen zodat het netwerk overbelast isquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
a'dam deel 3; afgesproken met iemand op Rembrandtplein. Kom ik daar na een rotreis en paar km lopen, is het daar helemaal vol en heeft meneer zn tel uitstaan! Na een rondje werd ik t zat. Ben teruggelopen naar Zeedijk om even te zitten en eten (Hoi Tin). Heb t meeste nog over want echt geen honger maar ik moet wat. Net na 4 smsjes en tel van mijn kant stuurt hij; 'waar ben je?'. Ik bel em op en jahoor, tel uit. Ik twijfel om nog 1 keer naar het plein te lopen of richting Station...
Helemaal happyquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies! En ik haal je in.. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Dus hoe moet ik me nu voelen?
als iemand met een heleboel ambitie die alle tijd zelf nodig had?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies! En ik haal je in.. Ik heb nog nooit een relatie gehad. Dus hoe moet ik me nu voelen?
Het zou het netwerk kunnen zijn idd, anders is het wel heel vaag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
a'dam deel 3; afgesproken met iemand op Rembrandtplein. Kom ik daar na een rotreis en paar km lopen, is het daar helemaal vol en heeft meneer zn tel uitstaan! Na een rondje werd ik t zat. Ben teruggelopen naar Zeedijk om even te zitten en eten (Hoi Tin). Heb t meeste nog over want echt geen honger maar ik moet wat. Net na 4 smsjes en tel van mijn kant stuurt hij; 'waar ben je?'. Ik bel em op en jahoor, tel uit. Ik twijfel om nog 1 keer naar het plein te lopen of richting Station...
Que? Waarom dat?? Te druk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:30 schreef Ole het volgende:
Gaat lekker, CS dicht, Sloterdijk ontruimd....
Babe! Ik had graag midden in de nacht bloesems geplukt met je, maar ik was weer Florence Nightingale vandaag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis eigenlijk iemand hier die al 2 jaar achter elkaar hier was met koninginnedagMet wie moet ik nu 's nachts bloesems plukken...
gewoon happy ja:). Ben weer n uur op R'plein maar nog steeds niks. Voicemails ingesproken.. Hij de mijne 'waar zit je? Op t plein?'. Vind t stom dat hij niet n rustiger hoekje opzoekt en even belt of smst. Hij weet dat ik hier alleen ben sinds 13u. Al dit geduw is niet mijn ding merk ik.. Potverdrie!quote:
Ja, ok, maar hier staat toch duidelijk dat de AH tot 6 uur is geopend! http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatiequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:52 schreef TAV74 het volgende:
Hier waren ze maar tot 14 uur open geloof ik.
En help, de eindtune van Zappelin is eng
zet de drank klaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:03 schreef Laydina het volgende:
Ik word ook altijd heel aanhankelijk als ik dronken ben. Al ligt het wel aan de persoon. Maar dan wil ik meer lichamelijk contact dan dat ik uitspraken ga doen als 'ik hou van je"haha.
vergeet niet de rekening van het restaurant bij te voegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:56 schreef Duderella het volgende:
Wat raar dat al die winkels zo vroeg sluiten (en dan nog vroeger dan aangegeven!Ik zoue en klacht mailen aan de klantenservice geloof ik.)
Ik denk ook dat ik dat ga doen, want ik was best teleurgesteldquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:56 schreef Duderella het volgende:
Wat raar dat al die winkels zo vroeg sluiten (en dan nog vroeger dan aangegeven!Ik zoue en klacht mailen aan de klantenservice geloof ik.)
Ik vind het eigenlijk altijd verbazend dat ze überhaupt open zijn op dit soort dagen..quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:56 schreef Duderella het volgende:
oh ja, jij woont natuurlijk ook niet in NL! Wij gaan morgen richting Brabant, Noord-Brabant welteverstaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef z80 het volgende:
ik zal zo ook een boodschappen gaan doen.
morgen zit hier alles dicht.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Weer thuis
Goeie goden, voor wie twijfelt of hij stiekem een introvert of extrovert is: ga op Koninginnedag de straat op. Binnen 5 minuten weet je het wel.
In principe welquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
oh ja, jij woont natuurlijk ook niet in NL! Wij gaan morgen richting Brabant, Noord-Brabant welteverstaan.
Steer, ben jij morgen in town?
Wilde de stampmuziek buiten houden door naar m'n iPod te luisteren. iPodmuziek + stampmuziek = synergie.quote:
Bier/zweet/pisgeur vermengd met de onvermijdelijke Coco Mademoiselle van Chanel die je om de 2 vrouwen ruikt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik absoluut ook en zo te zien half Nederland nietMens wat een drukte in de stad.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:11 schreef borisz het volgende:
Oeh Pestopasta was erg lekker. Paprikatje, uitje en zalm erbij en genieten maar
Groen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
rode of groene pesto? Ik heb doorgaans voorkeur voor rode....
Ik wilde maar een paar dingetjes hebben, maar wel een paar dingetjes voor het avondeten en wc-papier. Als de website nu had gezegd dat ze om 2 uur gingen sluiten dan was ik voor 2 uur gegaan, maar ik had nu dus alle tijd tot 6 uur. Dacht ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
En Sas, wat raarEn onze buurtAH is zelfs tot 21:00 open vandaag! Standaard tijden. Maar het was wel heel rustig in de winkel...
Weet je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde maar een paar dingetjes hebben, maar wel een paar dingetjes voor het avondeten en wc-papier. Als de website nu had gezegd dat ze om 2 uur gingen sluiten dan was ik voor 2 uur gegaan, maar ik had nu dus alle tijd tot 6 uur. Dacht ik.
Heeeeeeeeeee, jij was toch gestopt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Ole het volgende:
Ja, ben woensdag boodschappen wezen doen. Drank en eten genoeg
Alleen mijn peuken zijn op, Nou ja, toch keelpijn
Groen vind ik op zich lekker, maar ik vind de combo olijfolie + tomaten + pecorinokaas van de rode echt unbeatable.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Groen.
Rode pesto is ook eens leuk zelf te maken. Dat heb ik nog nooit gemaakt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee, jij was toch gestopt?![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit rode pesto gegetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Groen vind ik op zich lekker, maar ik vind de combo olijfolie + tomaten + pecorinokaas van de rode echt unbeatable.
Ja het hoogtepunt natuurlijk. Eerst Die volendammer dan Di-rect met die nieuwe zanger die niet kan zingen en daarna een 'zingend' schaap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef Ole het volgende:
Oh wat mis ik veel op het Museumplein! Jan Smit, Di-rect, Kane
Jammer jammer jammer
Een rede is een toespraak of een aanduiding voor het verstand.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit rode pesto gegeten. Nog een rede te meer om het eens te maken.
Kan je wat langsbrengenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit rode pesto gegeten. Nog een rede te meer om het eens te maken.
Ja jufquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een rede is een toespraak of een aanduiding voor het verstand.
En ik me hier nog inhoudenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb ik direct een zweep in mijn nek
alleen maar 2e hands dan zekerquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
WC-papier alleen afhalen bij de poepchinees
Het enthousiasmequote:
Schoonfamiliebezoek dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het enthousiasmeIk weet 't niet, we hebben nog niet heel veel plannen gemaakt - moeten even naar een ikea en een tuincentrum en that's it.
Alweer.quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:56 schreef borisz het volgende:
5 euro gewonnen in de staatsloterij. Ofwel tien euro verlies
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
ik ben weer thuiserg gelachen om al die grappige mensen, ook erg veel auw gehad (waarom trok ik mn laarzen aan in hemelsnaam
). Afspraak heb ik niet gezien, na een middag wachten in die immense drukte was ik het nogal zat. netwerk hielp ook niet mee, want smsjes kwamen veel later aan en bellen lukte helemaal niet. Ach goed; wel gelachen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FF
![]()
Jammer dat je daar voornamelijk in je eentje hebt doorgebrachtMaar gelukkig heb je je nog vermaakt!
Ik heb me ook wel vermaakt vandaag, zometeen weer de stad in en nu snel een stukje vlees eten![]()
Hellooooo leuk dat je er weer bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:21 schreef Laydina het volgende:
[..]FF
![]()
Jammer dat je daar voornamelijk in je eentje hebt doorgebrachtMaar gelukkig heb je je nog vermaakt!
Ik heb me ook wel vermaakt vandaag, zometeen weer de stad in en nu snel een stukje vlees eten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hellooooo leuk dat je er weer bent![]()
cafe'tje gepakt vandaag of lekker rondgelopen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde maar een paar dingetjes hebben, maar wel een paar dingetjes voor het avondeten en wc-papier. Als de website nu had gezegd dat ze om 2 uur gingen sluiten dan was ik voor 2 uur gegaan, maar ik had nu dus alle tijd tot 6 uur. Dacht ik.
dat was vast gezelligquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
Kwam in het dorp m´n ex met mijn kleindochter tegen en die zijn samen met ex-schoondochter en zoonlief die vanuit z´n werk in Amsterdam kwam (met de bus, want treinen waren ontregeld) ook hier beland en met z´n allen hier Chinees gegeten.
dat is echt niet handigquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]we zitten zonder! Vergeten om een rol mee te stelen van de zus van kaas
Faal. Morgen maar vroeg boodschappen doen en hopen dat geen van ons beiden een grote moet vóór de boodschappen
Nuh. We hebben nog zakdoekjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is echt niet handig. Leen er een van de buren? vinden t vast niet erg
Mja. We hebben 2 washandjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:58 schreef Laydina het volgende:
En anders op de manier van water (En washandjes)
Ik doe dat zelf welquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
have fun, laat je niet volgieten
niceeeeeequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen ik weer
![]()
Samenvatting: 5 dagen 20+ graden, blauwe luchtjes, maar 300 foto's, 2 liter bier ik aan het bier jadankzij mijn collega's
Best lekker ook wel met dat weer
, rauwe tartaar met rauw ei als avondeten ook dankzij mijn collega's
, veeeeeeeeeeeeeeeel kilometers lopen en ook nog een "liquid surprise" van mijn collega's: 1 liter Absinth van 70% en een 0.7 liter Slivovits.
Praag is goedgekeurd
En hoe was het hier? Ik lees het morgen btw wel want ik zit nu bij mijn ouders achter de PC en ga zo naar huis om daar te gaan bankhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.absinth![]()
Ja, was leuk. Net de deur uit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk om je kleindochter weer eens te zien golfert, of niet?
Soort multifamilie-etentje werd het dan![]()
wat draagt je kleindochter een stoere zonnebrilquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Net de deur uit.
Vanmiddag op het 'Oranjeterras'
En vanavond aan het spelen op de PC
Haha, wat een lieve foto'squote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Net de deur uit.
Vanmiddag op het 'Oranjeterras'
En vanavond aan het spelen op de PC
Die is van haar oma (mijn ex).quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
wat draagt je kleindochter een stoere zonnebril
ja, je denkt toch niet dat ie al op een stoel mag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
moet hij nog steeds op de grond zitten?
quote:
Fijne dromen toegewenst.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeg naar bed![]()
![]()
Veel energie nodig morgenavond om met een ENTJ te praten.![]()
quote:
WTF is er gebeurd met Bellefleurquote:
Lekker om zo af te sluiten na een megadrukke dag Meequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo rust, Gek-ken-huis op t werk, was helemaal gesloopten daarna met wat meiden van werk hier gegeten
was gezellig
Tailtje, daar zijn toch geen wilde dieren die optreden he?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
wat doe ik als ik half kapot ben; ik boek 2 kaartjes voor Circus Renz![]()
ben benieuwd of ik het morgen nog leuk vind![]()
ja er was een actie, elke familypas was geladen met 15 euro dat kreeg je als korting vanaf 40 euro en dat trok erg veel mensen, mensen stonden 30-45 min in de rij!! maar meeste mensen hadden 40-50euro besteed puur voor de actie leek t wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus toch druk in de IKEA vandaag, MemoNou ja, uit eten is altijd wel leuk
Oh, Lein, hier ook nog een paar normale velletjes wcpapier. Op de vrijmarkt heb ik een pak babybillendoekjes gekocht voor 1 euro
Wát een hollanders zijn ze/we dan ook hequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ja er was een actie, elke familypas was geladen met 15 euro dat kreeg je als korting vanaf 40 euro en dat trok erg veel mensen, mensen stonden 30-45 min in de rij!! maar meeste mensen hadden 40-50euro besteed puur voor de actie leek t wel.
Ja, echt welquote:
Je wilt niet weten wat we doen om korting te krijgenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wát een hollanders zijn ze/we dan ook he
Ik wil weten hoe het met die dans naar die maan is gegaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeg naar bed![]()
![]()
Veel energie nodig morgenavond om met een ENTJ te praten.![]()
Die skinnyjeans ook van haar, en ze dringt vóór, niet normaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Nog eentje van kleindochter op klim/springkussen
Dat brutale heeft ze echt niet van mij hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Die skinnyjeans ook van haar, en ze dringt vóór, niet normaal![]()
![]()
![]()
heb heulemaal niets gedaan vandaag behalve boodschappenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net in de kroeg gezeten met een Iranier, een Chileen, een Koreaan, een Poolse en een ArgentijnJe moet wat, als de Vlamingen zo weinig toeschietelijk zijn
Heb je uiteindelijk nog koninginnedag gevierd, cyber? Of is het bij bier&vieze worsten gebleven?
Ja. Nog even een mooie film bekeken op Ned2.quote:
truste dan maar nachtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh kut, zo laat al? Ik moet wel bijslapen, zodat ik morgen een subtiel&gevoelig gesprek kan voeren met een INFJ
ja, lief en leuk, he?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Wat een prachtige kleindochter heb je golfer!![]()
Foutje van mij. Bedoelde schoondochter van ex en mij.quote:Hoezo kwam je je ex-schoondochter tegen trouwens? Is dat boem gegaan?![]()
Ver-a-de-mende post.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:34 schreef Duderella het volgende:
Kleine groepen vind ik ook vermoeiend. Eigenlijk vind ik mensen gewoon vermoeiend.Ik heb ook heel lang moeten zoeken naar een partner die net zo solistisch is als ik. Heerlijk is dat, dat we niet constant van allerlei sociale dingen met anderen moeten doen. Niet dat ik het niet gezellig vind om eens met vrienden bij te praten, maar als ik eens in de twee weken eens iemand zou spreken, dan zou dat wat mij betreft meer dan genoeg zijn.
Stel dat we een meet hebben bijvoorbeeld. Dan plan ik in zo'n weekend niet nóg een sociale activiteit. Liefst in die hele week niet. Dat kost me echt te veel. Terwijl ik het wel écht gezellig vind!
Ik heb heel lang gedacht dat ik daarin moest veranderen (want leuke mensen hebben een druk sociaal leven en rennen van hot naar her in leuke fladderjurken en ze hebben goed haar en altijd gebruinde benen en iedereen lacht naar ze: wat een moordwijf ben je toch! en als ze doodgaan, komen er wel honderd knappe vrienden die dan zeggen: We willen vooral vieren dat we haar hebben gekend!.)
Maar langzaam aan accepteer ik dat ik ontzettend lui pigment heb.
Ze is met je zoon toch? Dan is ze 100% jouw schoondochter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, lief en leuk, he?![]()
[..]
Foutje van mij. Bedoelde schoondochter van ex en mij.
Maar in feite blijft het natuurlijk wel een soort schoondochter, he?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh kut, zo laat al? Ik moet wel bijslapen, zodat ik morgen een subtiel&gevoelig gesprek kan voeren met een INFJ
Ik mot nog wel ff die afkortletters opzoeken hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar..dat kan niet. Want er zit nergens ook maar een gen van mij in haar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:37 schreef Duderella het volgende:
Ze is met je zoon toch? Dan is ze 100% jouw schoondochter.![]()
Op de zonnebrillenfoto vind ik Y. trouwens erg op je lijken. Zelfde bekkie!
pssst: INFJ = Steerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik mot nog wel ff die afkortletters opzoeken hoor
Ja, dat herken ik wel, van dat lekker kunnen typen. Ik ben ook meer een mailer dan een beller daardoor. En vroeger, al als kind, schreef ik mensen brieven. Ik heb altijd een voorkeur gehad voor het geschreven woord, op een zelfverkozen moment. De perfecte combinatie van alleen kunnen zijn én je gedachten delen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk ook dat ik daarom 'dit' zo lekker vind en tevens niet aan veel mensen uit kan leggen.
Omdat 'dit' gewoon op je eigen moment is, gewoon dit typen, dus niet hoeft te praten () op het goeie moment.
Zo lekker iemand die je begrijpt te ontmoeten
Ik ken er wel een paar trouwens, IRL.
2
Is zij niet de biologische dochter van jouw biologische zoon?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar..dat kan niet. Want er zit nergens ook maar een gen van mij in haar.
Ik vond haar slimheid en bijdehandheid ook al zo op mij lijken, vandaag. Maar ook kan ze niet van mij hebben.
Of zou het toch mogelijk zijn om eigenschappen over te brengen op niet echte biologische (klein)kinderen?
Ze is de biologische dochter van mijn niet biologische zoon. Dus genetisch kan er niets doorgegeven zijn van mij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:53 schreef Duderella het volgende:
Is zij niet de biologische dochter van jouw biologische zoon?
Zo niet: ja, ik denk best dat je eigenschappen kunt overbrengen op kinderen die niet van eigen vlees en bloed zijn.
Ik vind jou dus inderdaad wel zo'n voorbeeldig leuk mens met fladderjurken. Jij rent van je werk naar hippe sportklasjes, kookt daarna overheerlijk en krijgt vervolgens vrienden/familie op bezoek, waarna je de volgende dag (na weer een hip sportklasje) nog even een rondje Nederland doet. Kan goed zijn dat dit beeld niet klopt, maar jij bent écht veel socialer dan ik ben hoor!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, maar dat ken ik ook wel, Dude. Terwijl ik verder echt een gezelligheidsdier () ben. Ik probeer niet teveel achter elkaar te plannen, omdat het me veel tijd kost om bij te komen van van die overvolle weekenden. Zeker als wij naar Nederland gaan in het weekend, is het me vaak eigenlijk te hectisch.
Dat van de leuke fladderjurken, daarin voel ik me natuurlijk wel aangesproken
Ik snap het! Nou, dan is ze gewoon op opa golfer gáán lijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is de biologische dochter van mijn niet biologische zoon. Dus genetisch kan er niets doorgegeven zijn van mij.
Erm, ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat als een vrouw alleen naar huis moet in het donker dat iemand dan meegaatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:36 schreef Laydina het volgende:
is het tegenwoordig vanzelf sprekend dat de man je niet meer naar huis brengt in het donker? zorgen dat je netjes thuis komt ? of is dat enkel besteed aan degene waar ze eventueel verliefd op zijn en ben ik het niet waard... ja vreemden die blijken zelfs te stoppen en vragen of ze me naar huis kunnen brengen, maar mijn vrienden ... ...
Ik liet me vroeger nooit naar huis brengen door jongens. Dat hele idee heb ik nooit begrepen. Waarom moeten zij dat? Er ligt vast niet achter elke gepakeerde auto een meisjesverkrachter in de aanval, denk ik altijd maar. Die zoeken wel slimmere plekken dan de drukke uitgaansroute.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:36 schreef Laydina het volgende:
is het tegenwoordig vanzelf sprekend dat de man je niet meer naar huis brengt in het donker? zorgen dat je netjes thuis komt ? of is dat enkel besteed aan degene waar ze eventueel verliefd op zijn en ben ik het niet waard... ja vreemden die blijken zelfs te stoppen en vragen of ze me naar huis kunnen brengen, maar mijn vrienden ... ...
Ik heb vroeger toen ik 15 was toch wel iets meegemaakt eon ik van de discotheek naar huis fietste (Auto die langzaam op j eafkwam en je geen kant op kon en je niet wist wat ie wou.. later bleek het een 'grapje' te zijn) nou dan schrik je wel. Ondanks dat ik dus ook verkondigde dat ik het niet snapte waarom iemand dat wou en het grootste onzin vond.. heb ik nu toch nog altijd wel die schrik gehouden. En dat blijf je houden elke keer als je naar huis looptquote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik liet me vroeger nooit naar huis brengen door jongens. Dat hele idee heb ik nooit begrepen. Waarom moeten zij dat? Er ligt vast niet achter elke gepakeerde auto een meisjesverkrachter in de aanval, denk ik altijd maar. Die zoeken wel slimmere plekken dan de drukke uitgaansroute.
Als ik met de fiets ben, maakt het mij ook niks uit als ik alleen moet. Nu ben ik lopend.. dat is toch even 20 minuten. Gister scooterboys tegen gekomen die me wel even wilden thuis brengenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat als een vrouw alleen naar huis moet in het donker dat iemand dan meegaatIk zou ook raar opkijken als ik een avond met een man doorbreng en op het eind laat hij me alleen naar huis gaan... Vaag hoor. (nou ja, tenzij ik met de trein naar huis moet en dan van station alleen naar huis fiets, maar da's anders
)
Ja ik heb ook wel eens iets raars meegemaakt. Was een fietser die 's nachts heel dicht achter me bleef fietsen en die ik heb afgeschud door een oprit van een huis op te fietsen en daar (zogenaamd) op de bel te drukken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toen ik 15 was toch wel iets meegemaakt eon ik van de discotheek naar huis fietste (Auto die langzaam op j eafkwam en je geen kant op kon en je niet wist wat ie wou.. later bleek het een 'grapje' te zijn) nou dan schrik je wel. Ondanks dat ik dus ook verkondigde dat ik het niet snapte waarom iemand dat wou en het grootste onzin vond.. heb ik nu toch nog altijd wel die schrik gehouden. En dat blijf je houden elke keer als je naar huis loopt
Waarom fiets je niet dan? Of je pakt een taxi of nachtbus. En wat deden die jongens dan méér dan dat soort nonsens naar je roepen? Niet alles wat passerende knullen uitslaan is een serieus of bedreigend voorstel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als ik met de fiets ben, maakt het mij ook niks uit als ik alleen moet. Nu ben ik lopend.. dat is toch even 20 minuten. Gister scooterboys tegen gekomen die me wel even wilden thuis brengenen vandaag een auto die twee keer lang kwam, de eerste keer om te vragen of ie mij naar huis kon brengen en de tweede keer of ik vrijgezel was
Ik heb net mn post geupdate met wat ik aan souvenirs mee hebquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:03 schreef SeaOfLove het volgende:
woeiiiFoto's
En van mij mag iedereen hier wel eens wakker worden....ik verveel me
even terug en bijgelezen, lekker hoor, denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb net mn post geupdate met wat ik aan souvenirs mee hebFoto's komen later
Weet je niet wat de dingen zijn waar ik het over gehad heb dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even terug en bijgelezen, lekker hoor, denk ik![]()
Ik ga nu ook weer wegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:
echt hé! ik wil dat mijn medebewoners ook wakker worden. Milou en cnk liggen gewoon nog te slapen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:12 schreef cybermans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Ik als beginnend bierdrinker vond 2 liter verspreid over 3 dagen meer dan genoeg
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik drink wel regelmatig, maar nooit veel. 2 liter per dag is wel een aardig bachanaal jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:56 schreef PdeHoog het volgende:Nee. Ik als beginnend bierdrinker vond 2 liter verspreid over 3 dagen meer dan genoeg
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik drink wel regelmatig, maar nooit veel. 2 liter per dag is wel een aardig bachanaal ja
Nou, ik heb mijn collega's, ervaren Tsjechische bierdrinkers, met gemak 5-6x een halve liter weg zien werken in nog geen 4 uur tijdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik drink wel regelmatig, maar nooit veel. 2 liter per dag is wel een aardig bachanaal ja
Dat klinkt als een leuk lijstjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:46 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben er weervakantie was geweldig!
Cul-waardige vakantiesouvenirs:
-1 zakje gerookte habanero's, chipotles dus. (Hier in Nederland nog nooit gezien)
-7 pakken rich tea fingers (Engelse theebiscuit, jeugdsentiment en erg lekker)
-7 potten lemon curd (heb ik nergens in Nederland kant en klaar gezien)
-2 pakken lemon ginger tea (heb ik nergens in Nederland kunnen vinden)
-1 pot spicy mango chutney
-1 pot Hellman's real mayonaise (wat moet er anders op een BLT sandwich..)
-Barrets cherry drops en all flavours liqourice
-Cadbury creme eggs (voor de curiositeitswaarde)
-Mikado koekjes van Lu (jeugdsentiment)
-A cook's Tour van Anthony Bourdain (mijn favoriete eetschrijver, ik heb nu al zijn boeken en tv-series)
Kortom erg geslaagd =)
Ik heb er een voor je! Ruilen voor iets anders?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk lijstjeEn nou weet ik ook weer wat ik vergeten ben
Een engelstalig Tsjechisch kookboek
gaat dit over bierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
mag af en toe nog graag denken dat ik student ben
Vertel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb er een voor je! Ruilen voor iets anders?
(Ik ga nu echt weg btw)
voor een studentenmaaltje kan het er best mee doorgaan, van jou verwacht ik wel iets meer spannendsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga zo eten voorbereiden voor 40/50 man, ´t moet met een Italiaans tintje, goedkoop en makkelijk te bereiden in grote hoeveelheden.
Pasta ligt voor de hand, 2 soorten; 1 vega en 1 carni. Een salade ofzo en wat brood.
Bereiding ter plaatse met een gasstel en een microgolf-oven.
Ik dacht aan een:
Penne of macaroni bolognese/vega tomatensaus met parmezaanse kaas.
Een simpele salade met sla, tomaat en olijven.
Stokbrood
nog tips?
Mijn pa is in Tsjechië geweest vorig jaar en nam een kookboek voor me mee, maar mij spreekt het helemaal niet aan. Het heet ''Traditional Czech Cuisine'' en is van de Chzech Chefs Association. De schrijver is Victor Faktor. Uitgevrij is Práh. Als je het wil hebben moet je het me maar laten weten, hij is zo goed als nieuw want ik heb m alleen maar doorgebladerd.quote:
Je hebt absoluut een punt en ik voel me nu wel een beetje geprikkeld. Alleen wil ik de kosten en de bereidingstijd zo kort/laag mogelijk houden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
voor een studentenmaaltje kan het er best mee doorgaan, van jou verwacht ik wel iets meer spannends
Oh spannend voor zoveel mensen! Misschien kun je nog wat antipasti serveren vooraf? Soepstengels omwikkeld met parmaham, wat gegrilde groentes, goed brood met dip van olijfolie en zeezout? Of past dit niet in het budget?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga zo eten voorbereiden voor 40/50 man, ´t moet met een Italiaans tintje, goedkoop en makkelijk te bereiden in grote hoeveelheden.
Pasta ligt voor de hand, 2 soorten; 1 vega en 1 carni. Een salade ofzo en wat brood.
Bereiding ter plaatse met een gasstel en een microgolf-oven.
Ik dacht aan een:
Penne of macaroni bolognese/vega tomatensaus met parmezaanse kaas.
Een simpele salade met sla, tomaat en olijven.
Stokbrood
nog tips?
ben benieuwd wat het gaat worden uiteindelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt absoluut een punt en ik voel me nu wel een beetje geprikkeld. Alleen wil ik de kosten en de bereidingstijd zo kort/laag mogelijk houden.
*boeken induikt* Misschien wat crostini/bruschetta maken en een andere pasta hmm
Ik heb er ongeveer 50/75 Euro voor en daar moet ik 't mee doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:36 schreef Tezz het volgende:
Oh spannend voor zoveel mensen! Misschien kun je nog wat antipasti serveren vooraf? Soepstengels omwikkeld met parmaham, wat gegrilde groentes, goed brood met dip van olijfolie en zeezout? Of past dit niet in het budget?
Fijn dat jullie zo'n geweldige vakantie hebben gehad!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:46 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben er weervakantie was geweldig!
Cul-waardige vakantiesouvenirs:
-1 zakje gerookte habanero's, chipotles dus. (Hier in Nederland nog nooit gezien)
-7 pakken rich tea fingers (Engelse theebiscuit, jeugdsentiment en erg lekker)
-7 potten lemon curd (heb ik nergens in Nederland kant en klaar gezien)
-2 pakken lemon ginger tea (heb ik nergens in Nederland kunnen vinden)
-1 pot spicy mango chutney
-1 pot Hellman's real mayonaise (wat moet er anders op een BLT sandwich..)
-Barrets cherry drops en all flavours liqourice
-Cadbury creme eggs (voor de curiositeitswaarde)
-Mikado koekjes van Lu (jeugdsentiment)
-A cook's Tour van Anthony Bourdain (mijn favoriete eetschrijver, ik heb nu al zijn boeken en tv-series)
Kortom erg geslaagd =)
dat is wel heel erg beperkt voor zoveel mensenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 50/75 Euro voor en daar moet ik 't mee doen![]()
Een hapje vooraf is wel een goed idee, dat hoeft ook niks te kosten
Het is voor een groep mensen die Nederland doorfietsen. 400 km in een nacht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
voor een studentenmaaltje kan het er best mee doorgaan, van jou verwacht ik wel iets meer spannends
had al begrepen door post dat het voor zoveel mensen moet, 2 gangen hoogstens dus. Ook best moeilijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is voor een groep mensen die Nederland doorfietsen. 400 km in een nacht.
Oe! Dan moet ik niet zeuren........ Ik kreeg voor de hapjes van vanavond voor 15 personen maar liefst 50 euro! Daar kun je dan toch net iets meer mee....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 50/75 Euro voor en daar moet ik 't mee doen![]()
Een hapje vooraf is wel een goed idee, dat hoeft ook niks te kosten
Ik breng altijd iemand naar huis met wie ik uit ben geweest. Zie eruit alsof ik karate kan enzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:36 schreef Laydina het volgende:
Coolquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb net mn reistas ingepakt, moet nog wat dingen regelen met laders, foto's verwijderen etc. en om half 3 naar Schiphol. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan vakantie haha maar zal hopelijk een leuke tijd worden in en om Rome
Veel plezier! Rome lijkt me supergaafquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Wow, succes Kaasplankje! Wel weinig budget, 1 euro per man. Zelfs AH's budget recepten zitten daarboven. Aan de andere kant; met pasta heb je voor ¤ 5,- al genoeg voor zoveel man.
Laat even weten wat het is geworden.
@ Laydina;Gelukkig ben je veilig thuisgekomen. Ik heb vroeger vaak (2 tot 3x per week) in het donker langs weilanden gefietst, zonder lantaarnpalen en dat isse... donker! het engste was toen ik langs een parkeerplaatsje kwam en er ineens toen ik langskwam autolichten aangingen. ben zo hard naar huis geracet dat eenmaal thuis mn keel zeer deed want ik bleek met open mond geademd te hebben in de tegenwind.
Ik heb net mn reistas ingepakt, moet nog wat dingen regelen met laders, foto's verwijderen etc. en om half 3 naar Schiphol. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan vakantie haha maar zal hopelijk een leuke tijd worden in en om Rome
Maar hoe weet je dan dat je het niet lust als je het nooit gedronken hebtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjullie!
Coldfeet; ik lus geen koffie![]()
heb het ook nog nooit gedronken![]()
Klinkt okquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me voorgenomen van alles te genieten; ik ga naar Rome, Napels en Pompeï (met de Vesuvius).
In Napels ga ik dat tentje opzoeken waar ze de allerbeste pizza margaritha van de wereld schijnen te hebben, volgens Lonely Planet en Floortje Dessing.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef borisz het volgende:
Er is vandaag een speciale Bloes pasta op de markthttp://www.nicedeals.nl/
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef borisz het volgende:
Er is vandaag een speciale Bloes pasta op de markthttp://www.nicedeals.nl/
quote:
Die laatste tweequote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo, foto´s van gisteren weer afgewerkt en online gezet. Leuke serie van de drummer (foto´s van Sonja)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest:
http://winedrunkpatrolmen.nl/pics/FrontGPTR/album/index.html
Inclusief Sonja in het koortje
Goed spoelen he? Of was het een schoon mes?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:45 schreef Tezz het volgende:
Ik sneed net trouwens in mijn vinger met het allerscherpste koksmes wat ik in huis heb. Deed niet eens pijn maar toch een vette snee! En bloeien! Dochterlief wilde al een ambulance bellen, haha, maar een pleister volstaat.
Ah...jij hebt ook wat om naar uit te kijken dit weekendquote:
Ik reed ook altijd op mijn fiets in het nachtelijke stille Utreg terug naar huis en ben in de poort (moest mijn fiets altijd via een donker achterom in de berging zetten) lastig gevallen. De schrik zat er goed in, maar ik weiger om me daardoor bang te laten maken. Al begrijp ik het wel en zou ik ook liever met een taxi o.i.d. terug gaan (wat mijn vriendin en ik wel eens opperden)... Nu fiets ik ook wel eens in het donker terug via een donker pad, maar ik heb hier in het dorp geen enkele vrees, al weet je het natuurlijk nooitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Isabeau het volgende:
@Dude ik vond naar huis brengen ook altijd onzin, want ik stoere vrouw. Daarbij vond ik mezelf niet knap & jong genoeg om aan te randenNou mooi niet dus, nadat ik vorig jaar ben aangerand zit de schrik er goed in en loop ik 's nachts niet meer alleen in het donker.
alleen in het achtergrondkoortje van Lt. and the winedrunk patrolmen, ander nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
En leuke foto's TAVkap, ik wist niet dat Sunny zong
Ja, op mijn laatste vak. dag hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...jij hebt ook wat om naar uit te kijken dit weekend
Ach ja, schoon met een beetje beenham erop!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed spoelen he? Of was het een schoon mes?
Achtergrondzangeressen zijn wel de beste zangeressen die er zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:25 schreef TAV74 het volgende:
alleen in het achtergrondkoortje van Lt. and the winedrunk patrolmen, ander niet![]()
Volgens mij is die stelling sterk overdrevenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achtergrondzangeressen zijn wel de beste zangeressen die er zijn
3 paar!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:
lekker geshopt! 3 paar nieuwe schoenenomoda is een veel te leuke winkel! Nieuw jurkje. Lekker ontbeten in de stad weer. Nu een dutje en vanavond bij de buren eten en borrelen. Fijne zaterdag allemaal!
dankjewel!quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
oh enne Bluezz; op het plaatje van Circus Renz zie ik leeuwen, dus ik ben bang dat er wilde dieren meedoen......
Leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:
lekker geshopt! 3 paar nieuwe schoenenomoda is een veel te leuke winkel! Nieuw jurkje. Lekker ontbeten in de stad weer. Nu een dutje en vanavond bij de buren eten en borrelen. Fijne zaterdag allemaal!
klinkt goed toch? alhoewel ik alleen carbonara lekker vindquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:28 schreef kaasplankje het volgende:
pff boodschappen zijn binnen![]()
We gaan maken:
-pasta carbonara
-spaghetti met anjovis
-pasta e fagioli ( een vega soep met witte bonen en penne)
-een salade
-stokbrood
Als ze bij ons komen zitten ze pas op 80 km. Alleen is het dan wel 19:00/21:00 dus ik verwacht dat bijna iedereen wel trek zal hebben. Wel een slecht menu als je niet van pasta houdt, naja we hebben ook nog wat alternatievenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:37 schreef Tezz het volgende:
Kaas, het ziet er echt heerlijk uit! Prima menuutje en prima keuzes als je net 400 km gefietst hebt!
Juist datgene dat ik niet te eten vindquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed toch? alhoewel ik alleen carbonara lekker vind
Voor al je politieke aspiraties?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Net een broek maat 42 gekocht!!![]()
Zit als gegoten
Die opmerking moest natuurlijk wel komenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Net een broek maat 42 gekocht!!![]()
Zit als gegoten
Ik moet jouw don en ad collectie toch ergens kwijtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz aan de HD pr0n
hihi dat jasje heb ik al heeeel lang. Is echt mijn favo jasje en nu kan ie zelfs weer gewoon dichtquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En ik was al blij met het feit dat na Praag de weegschaal een gewicht aangaf ipv dat-ie op error sprong
Maareh....nice work
B. boft weer danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:49 schreef golfer het volgende:
Verse Hollandse asperges gekocht en daar sta ik nu een heerlijke soep van te maken.![]()
Gewone gekookte asperges maak ik B. niet blij mee, de met room gebonden soep wel.
Gewoon weer rustig aan beginnen Pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
En ik was al blij met het feit dat na Praag de weegschaal een gewicht aangaf ipv dat-ie op error sprong
Ik denk dat het raapstelen zijn, zoals in dit receptquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef AKnynke het volgende:
Wat zijn raapjes, als in stamppot raapjes? Dat is knolraap toch?
Ik heb zo'n zin in stamppot raapjes en kan m\n moeder niet bellen en moet toch opzoeken hoe knolraap dan in het Zweeds heet!
Nee, wat m'n moeder maakte was gelig en zoetig..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat het raapstelen zijn, zoals in dit recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |