Bedankt voor het bod. Ik ben zojuist vertrokken uit (regio) Eindhoven...Ben nu in Doetinchem en kom volgend weekend pas op zijn vroegst weer in Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef Osramp het volgende:
190 euro geboden, kom ik hem dit weekend nog ophalen. Kan vandaag voor 21.00 of zondag tot 15.00, mits niet te ver noordelijk van Eindhoven.
Een vraagprijs van 220 euro lijkt me niet meer dan redelijk. Heb gezien dat dezelfde laptops voor meer dan 150 euro verkocht worden zonder upgrades en hier zit toch wel voor wat geld (150 euro minstens) aan uitbreidingen op.quote:
Goede keuzequote:edit: De Dell 1330 uit de OP wil ik niet meer. Een XPS 15 wél![]()
Te weinig. Waar moet je vandaan komen? Ik kom nog wel eens ergens.quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef marcosta het volgende:
165 geboden inc ophalen (gaat me heeeel veel benzine kosten vandaar het lage bod)
Ik heb een bod van 200 euro gehad op een andere site. Probeer dat eerst af te handelen. Mocht dat niet lukken kom ik bij je terug.quote:Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef marcosta het volgende:
ik wil er max 15 euro bijdoen en dan ergens halverwege afspreken?
Nou heb dus op dit moment mailcontact met iemand die hem voor 200 euro op wil komen halen. Heb hem voorgesteld dit komende zaterdag te doen, eerder kan ik niet. Hou je op de hoogte.quote:
Ik ben niet in de gelegenheid om op korte termijn jouw kant op te komen. Daarbij is dat mij ook te prijzig en de prijs die je wilt bieden voor de laptop houdt sowieso al niet echt over.quote:
Verstandig, hij wordt morgen nl. opgehaald voor 200 euro. Als hij weg is laat ik het hier weten, dan kan ie dichtquote:
Mocht ie nou morgen onverhoopt niet meegenomen worden dan plaats ik foto's hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou wel eigen foto's willen zien, als dat kan.
Waar heb je het over? Ik heb alle biedingen netjes gemeld. En de laptop voor het hoogste bod (200 euro) verkocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beetje jammer. Ik had er wel 225 voor over gehad... Ach ja, dat krijg je als je eventuele biedingen op andere plaatsen hier niet meldt
Tja, als je nou eigen foto's had geplaatst toen de MP-deal niet door leek te gaan.. Ik ga niet bieden op een Internet-plaatje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb alle biedingen netjes gemeld. En de laptop voor het hoogste bod (200 euro) verkocht.
Als jij 225 euro had willen bieden had je dat gewoon hier moeten doen, dan was ie van jou geweest
Dan had je dat moeten zeggen en niet dat ik biedingen van andere sites niet plaats. Overigens, hoe kun je nu al weten dat je er 225 euro voor over had dan? Je hebt nog geen foto gezien en moest het met mijn woord doen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, als je nou eigen foto's had geplaatst toen de MP-deal niet door leek te gaan.. Ik ga niet bieden op een Internet-plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |