fijne dag Pietje en veel plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vervolg van [RLS SC #690] Mannen zijn net kinderen soms
Fijne dag allemaal.
Niet teveel zuipen hč, anders heb je morgen weer feestquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vervolg van [RLS SC #690] Mannen zijn net kinderen soms
Fijne dag allemaal.
Ik ga zo ook die kant opquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga richting Nijmegen en een biertje drinken, of twee. Fijne dag iedereen
![]()
Ja, dat is waar. Al geloof ik niet dat hij er onder geleden heeftquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezier Pietje![]()
Van kinds af aan vind ik Pieter van Vollenhove al een beetje zielig, omdat op zijn verjaardag alle aandacht naar de koningin gaat
Dat geloof ik ook niet, mijn gedacht komt vooral voort uit kinderlijk medelevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Al geloof ik niet dat hij er onder geleden heeft
let op de schoenen van Maxima en Mabelquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, mijn gedacht komt vooral voort uit kinderlijk medeleven![]()
Ik vind zo'n koninginnedag altijd wel leuk om te zien op tv, volwassenen die heel fanatiek hun kunstje willen doen, kindertjes die het bezoek van de koninklijke familie geweldig vinden en ik vind het vooral heel leuk om te zien en te oordelen hoe de prinsen en prinsessen eruit zien.
Goed van je! Bedankt namens de EHBO!quote:Op vrijdag 30 april 2010 04:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was leuk!![]()
Ben op de terugweg nog in een vechtpartij beland en ben er tussen gesprongen!
Echt! Ik strooide met doe eens rustig man, het is feest en het hielp.
Dat mannetje tegen mij schreeuwen en ik glimlachte alleen maar, het is feest.
Hij droop af
Verstandig was het vast niet, maar gelukkig ging het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |