Als ze vervelend worden, gewoon stroop op de koelkast smeren.quote:
Om iets af te pakken moet je het toch gehad hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Deceit het volgende:
Ang3l in a'dam gezien en hij heeft Jeroen van me afgepakt
In z'n hoofd zal ie 'm vast wel gehad hebben, en nie te zuunig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om iets af te pakken moet je het toch gehad hebben
obsessieve mannen vind ik altijd zo'n afknapperquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:08 schreef Deceit het volgende:
Hij is mijn obsessie, hijs van mij, mij mij mij
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik was in de Keerweer en het was vreselijk!!
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Keerweer is de ultieme plek als je lazerus bent en dom wil lullen tegen iedereen
Was trouwens met koninginnenacht half 9 sochtends terug in het hotel en moest er half 11 weer uit
Jaaa zie je, keerweer is de foutste tent, maar daar gebeurt wel van alles.. Dat maakt het juist leuk! Kan ook eigenlijk geen uitgaan in rdam herinneren waar ik niet in de Keerweer beland benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, nee. 't was eigenlijk wel leuk. Maar ik was niet dronken genoeg, en we waren met stomme mensen verder
Je hebt dus een uur geslapen?
*vijlt nagels*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:38 schreef Deceit het volgende:
Ang3l in a'dam gezien en hij heeft Jeroen van me afgepakt
Nou gewoon, het was fijnquote:
Een taxi naar de Kruiskamp is qua tijd net zo ver als lopen naar het centrum... je zult wel geil zijn geweest door die jongenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jaaa zie je, keerweer is de foutste tent, maar daar gebeurt wel van alles.. Dat maakt het juist leuk! Kan ook eigenlijk geen uitgaan in rdam herinneren waar ik niet in de Keerweer beland ben
Hmm 2 uurtjes, van half 9 tot half 11..
En vannacht half 2 eindelijk in Denbosch aangekomen met de trein.. Uiteindelijk maar bij een jongen in het centrum geslapen want Taxi trok ik niet meer! was dood!
ten eerste woon niet op de kruiskamp maar op de maaspoort sinds vorige weekquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een taxi naar de Kruiskamp is qua tijd net zo ver als lopen naar het centrum... je zult wel geil zijn geweest door die jongen
Je hapte 5 keerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
ten eerste woon niet op de kruiskamp maar op de maaspoort sinds vorige week
ten tweede was er geen taxi te bekennen
ten derde station naar mex-winkel is 4 min lopen. taxi 14 min en 17 euro minder
ten vierde heb ik geeneens gezoend met die jongen
ten vijfde geeneens geil
Ik heb me een week vergist, en hoef maandag dus niet om 6u opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |