deze dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Voor zover ik weet hebben de Duitsers 3 specifieke nationale feestdagen;
1 mei - Dag van de arbeid
3 oktober - Dag van de Duitse eenheid
1 november - Allerheiligen.
Dat zijn ook de 3 dagen waar we bij IKEA echt rekening moeten houden met een massale toeloop.
Ik denk dat je het een en ander door elkaar haalt...
Ja hoor... wel brakkigquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze dus
http://de.wikipedia.org/wiki/Bu%C3%9F-_und_Bettag
maar ik dacht dat deze juist in het voorjaar was
Dat staat ook al zo pontificaal in het x-factor survival topicquote:
Wat ga je eten?quote:
in mijn geheugen was dat zeg maar voor de eenwording nog wel een vrije dag in heel West-Duitslandquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Maar dat is geen nationale feestdag joh! Dat is alleen in Sachsen een feestdag.
Ik ben nog jong, heb geen geraniums nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu in trainingskamp voor de geraniummarkt ?
Ik trek mensen graag uit de kastquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat staat ook al zo pontificaal in het x-factor survival topic!
Jeses wat een clipquote:
euh..xie er niet uit als een handtas.quote:
ben je gek, ik kan ook klussen. Trouwens, ik pak het niet groots aan. Een likkie verf en ik geloof het wel. MOcht ik het aanhouden dan kan ik altijd nog wel gaan verbouwen. Tis nu dat ik in de buurt van mijn familie wil zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of moet ik voor die tijd nog komen klussen om je huis op orde te brengen ?
quote:
ja, geweldig he.quote:
Platte kip (kipfilet onder de hamer), rice pilaf en gestoomde boontjes. Was lekker. Ga nu naar een feestjequote:
Waarom zou je je kip plathameren?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Platte kip (kipfilet onder de hamer), rice pilaf en gestoomde boontjes. Was lekker. Ga nu naar een feestje
Ja sorry hoor, maar dan moet je gewoon niet in de stad gaan wonen. Die 2 a 3 keer per jaar. Gun anderen iets.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee. Jij vindt het misschien supergezellig, maar ik vind het kutherrie.
Sommige mensen doen dingen die zij leuk vinden en zorgen daarbij voor overlast voor andere mensen. Dat irriteert mij mateloos, ik bezorg andere mensen ook geen overlast met de dingen die ik leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |