Nja sorry, maar een uur is wel erg absurd...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb bijna een uur in Eindhoven gestaan om te mogen afrekenen
denk je?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy bitch, dat gelooft niemand.![]()
Nee, was bij iedere IKEA vandaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had Eindhoven als enige die kortingsbonnen ?
5 extra euro's?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die 5 extra euro's zijn dus opgegaan aan extra wachttijd voor de kassa, wat een chaos
Ow moet je doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komen Xiance in ik volgens jaar wel bij jullie in de winkel in de rij staan
niet verkleed als prinses/koningin bij de ingang bij de koekjes ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow moet je doen!
Ik ben vrij volgend jaar![]()
Ow ja... troost je met het gegeven dat je dan gewoon een normale Nederlander bent...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
door vandaag te gaan in plaats van morgen of volgende week kreeg ik 5 euro exta korting
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet verkleed als prinses/koningin bij de ingang bij de koekjes ?
quote:Ik ben vrij volgend jaar![]()
nee, ik kreeg bonnen voor Amersfoort en mijn moeder van Haarlem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had Eindhoven als enige die kortingsbonnen ?
en niemand gelooft het vast maar ik ben sinds vandaag pas geen ikea zweedse balletjes maagd meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja... troost je met het gegeven dat je dan gewoon een normale Nederlander bent...
Zelfs klanten gehad die hun kaart terug wouden zodat ze daar nog een keer gebruik van wouden maken. En dan boos werden omdat het een eenmalige korting is.
Volgens mij hadden wij ook helemaal niet zoiets georganiseerd bij de ingang...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet verkleed als prinses/koningin bij de ingang bij de koekjes ?
waren best lekkere koekjes met chocoladequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij ook helemaal niet zoiets georganiseerd bij de ingang...
Die had je kunnen kopen bij de Swedish Food Marketquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waren best lekkere koekjes met chocolade
ik had al 3 zwarte nisse, 4 bewaardozen en 1 RVS Ikea 365 serveerschaal op de kar staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die had je kunnen kopen bij de Swedish Food Market
en moet die bidundbut tag dan ook nog komen of is die dit voorjaar alweer geweest?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Morgen dag 2 met drukte...
De Duitsers zijn massaal vrij...
ook zo'n extra vrije dag voor onze oosterburen, waarop ze hier massaal einkaufen komen machenquote:
Ik heb ff gezocht, maar ik kan zoiets niet terug vinden op wikipedia bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook zo'n extra vrije dag voor onze oosterburen, waarop ze hier massaal einkaufen komen machen
en volgens mij was dat dus een soort van bid en dankdag voor gewas en arbeid en noemen ze dat daar dus bid und buttag,. Maar Waxxer wil mij vast corrigeren en voorzien van details aangezien hij een grensgeval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |