Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Da's wel heel suf ja...
Hoe gaan ze bewijzen dat iemand Feyenoorder is?
Ik was twee jaar terug ook in Eindhoven op deze datum (vorig jaar in de buurt van Apeldoorn trouwens, dat was wel spannend). Biggest mistake ever (maar wel leuk om Ang3l te zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
*moest trouwens even opzoeken wat een sleutelroman is*
Ja, slecht he?quote:
Nu is het geloof ik ook niet echt een sleutelroman. Dat zou meer zijn als het echt over dit topic zou gaan. En dat je personages bijna 1-op-1 kunt koppelen met echte personen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, slecht he?Kan me ook niet herinneren dat we dat ooit bij Nederlands hebben gehad, trouwens.
Dat moet je zelf maar lezenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:52 schreef creno het volgende:
Hee won, komen er van mij of ryan_r dan dingen voor in het boek ?
Nee, het is ook geen sleutelromanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nu is het geloof ik ook niet echt een sleutelroman. Dat zou meer zijn als het echt over dit topic zou gaan. En dat je personages bijna 1-op-1 kunt koppelen met echte personen.
Was de IKEA niet dicht vandaag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest IEDEREEN* vandaag naar IKEA?![]()
Het was zo ontiegelijk druk vandaag...
* lees: heul veul mensen
Zou het dan niet heel gek zijn als het er zo druk was, en is dat dan niet een beetje een domme vraag?quote:
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?quote:
Ach stel je niet aan. het is supergezellig in de stad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij twijfel maar beter al het domme volk wat nu door de stad loopt kunnen oppakken. Want mijn god, het is echt verschrikkelijk wat hier nu door de straten waggelt. Nog erger dan bij een voetbalwedstrijd.
nee, duh..dat begrijp ik ook wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou het dan niet heel gek zijn als het er zo druk was, en is dat dan niet een beetje een domme vraag?
duhquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat vorige bericht gepost had als IKEA dicht was geweest?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah Bartje herhaalt weer eens wat ik zeg. Soulmates.
En jij uitleggen dat het MORGEN feest is in Nederland?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen leuke dingen gedaan vandaag?
\
Ik had gisteren mijn opblaaskroon opgehad met uitgaan. Ik moet tig keer uitleggen waarom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |