Wat gezelligquote:Op zondag 2 mei 2010 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske is hier.
En m'n ouders zijn nu tegen elkaar aan het bowlen op de wii.
En, en wie kan het beste gooien??quote:Op zondag 2 mei 2010 14:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hebben nu een discussie over wie het beste kan gooien.
Meneer Maes nog niet terug?quote:
Oh ja dat vind ik ook, jeugdsentiment is datquote:Op zondag 2 mei 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd gezellig, op een matras op de grond
Kamperen in je eigen huis
Wel in je eigen huis! Alleen niet in een tent op een luchtbed zonder föhn!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij houden toch eigenlijk niet van kamperen? (jij en ik dan)
Jawelquote:
Geweldig! Ik wil van de week nog naar Chicago met R.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Maes, NIEUWE Luxor, rij 11, stoel 8 t/m 35 zijn echt geweldig in elk geval!
Zie de plattegrond:
http://www.luxortheater.nl/47-Zaalplattegrond
en dan het onderste linkje, bovenste is van het Oude Luxor.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Maes, NIEUWE Luxor, rij 11, stoel 8 t/m 35 zijn echt geweldig in elk geval!
Zie de plattegrond:
http://www.luxortheater.nl/47-Zaalplattegrond
en dan het onderste linkje, bovenste is van het Oude Luxor.
Hé gelukkig, ik schrok alquote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Maes het volgende:
[..]
JawelHij is vandaag voor het eerst weer een op pad (met mijn zoon) gaat goed, slikt nog medicatie om ontstekingen tegen te gaan maar de wond heelt mooi.
Geweldig! Sjon danst helemaal!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:Ik geloof dat deze foto, gemaakt op woensdagochtend om 7:57 mijn lievelingsfoto van de vakantie is
![]()
[ afbeelding ]
Heerlijke fotoquote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat deze foto, gemaakt op woensdagochtend om 7:57 mijn lievelingsfoto van de vakantie is
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat deze foto, gemaakt op woensdagochtend om 7:57 mijn lievelingsfoto van de vakantie is
![]()
[ afbeelding ]
Oh bah...hebben ze iets raars gegeten?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
En nu heb ik drie honden die aan de spuitpoep zijn en eentje die er ook nog bij spuugt
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...hebben ze iets raars gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |