hoe hypocriet. Komt dit van dezelfde persoon als degene die het nog geen week geleden nodig vond in elk topic te posten dat DW bij haar was?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk topic posten?
BUUURNquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoelde wel deze [ afbeelding ]
[..]
hoe hypocriet. Komt dit van dezelfde persoon als degene die het nog geen week geleden nodig vond in elk topic te posten dat DW bij haar was?
quote:
Ik vind hem er wel steeds beter op wordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef 8108139dpths het volgende:
jezus, blijven ze de interface veranderen op YouTube?!
Ik vind de nieuwe helemaal niet mooi...quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind hem er wel steeds beter op worden
steeds en ten goede inderdaad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef 8108139dpths het volgende:
jezus, blijven ze de interface veranderen op YouTube?!
Maar Beatrix riep toch zelf dat al dat online gebeuren mensen uit elkaar dreef? Gaan ze nu op youtube dit soort dingen verzinnen.quote:Win een ontvangst op Paleis Noordeinde!
Iedereen beleeft Koninginnedag op zijn eigen manier. Het Koninklijk Huis nodigt je uit om vandaag vanaf 12u een videoreactie te uploaden naar hun YouTube kanaal. Een onafhankelijke jury kiest vijf winnaars, die zullen worden ontvangen op Paleis Noordeinde.
Ik denk ook niet dat het idee van Bea zelf komt hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:54 schreef Desunoto het volgende:
wtf
[..]
Maar Beatrix riep toch zelf dat al dat online gebeuren mensen uit elkaar dreef? Gaan ze nu op youtube dit soort dingen verzinnen.!
Bea gaat ook met de tijd mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:54 schreef Desunoto het volgende:
wtf
[..]
Maar Beatrix riep toch zelf dat al dat online gebeuren mensen uit elkaar dreef? Gaan ze nu op youtube dit soort dingen verzinnen.!
HOEZEEE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |