Hoezo gerucht?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hallo, het gerucht gaat dat jij vroeger onder de naam ijsmeisje poste
No shit batman. Dat ziet iedereen wel.quote:
Ah, ik dacht al: waar blijft die opmerking toch?quote:
Spreek AP net en dit verhaal schijnt niet waar te zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En deze kutuser heeft al tig kansen gehad en vervalt steeds weer in dezelfde fout. Op een gegeven moment houdt het gewoon op.
Sure.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spreek AP net en dit verhaal schijnt niet waar te zijn
Zelf heeft hij het over 2 zinnen en niet over een heel stuk tekst.
Moet zeggen dat ik hem geloof want bekijk zijn topics maar eens.
Wil printscreen van gesprek maken voor jequote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al: waar blijft die opmerking toch?
Soms vraag ik me wel eens af of hier echt alleen autisten zitten die nooit buiten komen. Niks ten nadele van Anne maar er zijn meer mooie meisjes op de wereld. Ik zou zeggen: ga eens naar buiten.
Je post namens een gebande, ik wil je wel een ban geven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wil printscreen van gesprek maken voor je
Levert wellicht weer PM's op om hier te posten. Ik zeg, doen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je post namens een gebande, ik wil je wel een ban geven.
Die jongen is helemaal depressief van zijn maandban maar ik zeg al niks meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je post namens een gebande, ik wil je wel een ban geven.
Mmmm, tempting....quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Levert wellicht weer PM's op om hier te posten. Ik zeg, doen!
Userbashing!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En deze kutuser heeft al tig kansen gehad en vervalt steeds weer in dezelfde fout. Op een gegeven moment houdt het gewoon op.
Wie zegt dat jij dat was?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Userbashing!![]()
![]()
En nee: deze was heul niet van mij, waarom verzin je er zoveel bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |