Niet alle handen zijn even klein/groot.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Mannen, meer dan een handvol is overbodig!
* krakkemieke wenst Borisz Blue Mountainquote:
Eindelijk een tv versie van de CUL SCquote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Kijktip: leuke docu over eten en seks op Nederland 3.
Leuk je gekend te hebben, Plenkiequote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben hier een zojuist aangschafte pot mayo van Hellmann´s en die blijkt zwaar over de datum te zijn; november 2009 om precies te zijn. Lein balen natuurlijk want die had m gehaald. Ik draai net de pot open en ruik even en kijk naar de kleur, prima. Ik neem een likje, ook prima!
Was eens een uitzending op tv daarover. Keuringsdienst denk ik, wat bleek dat heel veel producten over datum nog prima te eten waren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben hier een zojuist aangschafte pot mayo van Hellmann´s en die blijkt zwaar over de datum te zijn; november 2009 om precies te zijn. Lein balen natuurlijk want die had m gehaald. Ik draai net de pot open en ruik even en kijk naar de kleur, prima. Ik neem een likje, ook prima!
Mja, 'best before...' hequote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Was eens een uitzending op tv daarover. Keuringsdienst denk ik, wat bleek dat heel veel producten over datum nog prima te eten waren.
In Vredenburg, met Fish. Jaren 90 denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Marillion? Waar? Ben voor het laatst naar ze geweest voor 40 EUR in de 013, en toen vond ik het wel welletjes.
Marillion MET Fish?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In Vredenburg, met Fish. Jaren 90 denk ik.
Ja. Het is prima te eten, alleen de kwaliteit heeft geen garantie meer. De consument denkt dat het na de datum verrot is.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Was eens een uitzending op tv daarover. Keuringsdienst denk ik, wat bleek dat heel veel producten over datum nog prima te eten waren.
Met een maandje of 2 is die pot leegquote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef borisz het volgende:
Zo oud ben ik ja......quote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marillion MET Fish?
Ik ga ff op de website kijken
dan moet je een bh zonder bandje in de nek kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik sprak vandaag een dame met een grote cupmaat en een MD. Het zat niet lekker, ze kreeg pijn in haar nek door het bandje in haar nek.
Ik was ervan overtuigd dat het duidelijk was, dat het vroegah was.......quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Marillion met Fish a.s. vrijdag naar Vredenburg kwamen.
Maar je bedoelt vrij naar "Problems, problems" van He knows, You know.
Ik vind dit ook niet bepaald een hoogtepunt neequote:
Ik heb ook een hekel aan een band in mijn nek. Maar als je zo'n leuke bh koopt ,dan weet je toch pas later of het past?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet je een bh zonder bandje in de nek kopenniet alle MD's hebben dat hoor, bij lange na niet
Ik zat ook even te rillen bij die scene.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
BAAAH ze eten sperma
Vieeesssss Patrick coño!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |