Niet alle handen zijn even klein/groot.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Mannen, meer dan een handvol is overbodig!
* krakkemieke wenst Borisz Blue Mountainquote:
Eindelijk een tv versie van de CUL SCquote:Op donderdag 29 april 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Kijktip: leuke docu over eten en seks op Nederland 3.
Leuk je gekend te hebben, Plenkiequote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben hier een zojuist aangschafte pot mayo van Hellmann´s en die blijkt zwaar over de datum te zijn; november 2009 om precies te zijn. Lein balen natuurlijk want die had m gehaald. Ik draai net de pot open en ruik even en kijk naar de kleur, prima. Ik neem een likje, ook prima!
Was eens een uitzending op tv daarover. Keuringsdienst denk ik, wat bleek dat heel veel producten over datum nog prima te eten waren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Wij hebben hier een zojuist aangschafte pot mayo van Hellmann´s en die blijkt zwaar over de datum te zijn; november 2009 om precies te zijn. Lein balen natuurlijk want die had m gehaald. Ik draai net de pot open en ruik even en kijk naar de kleur, prima. Ik neem een likje, ook prima!
Mja, 'best before...' hequote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Was eens een uitzending op tv daarover. Keuringsdienst denk ik, wat bleek dat heel veel producten over datum nog prima te eten waren.
In Vredenburg, met Fish. Jaren 90 denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Marillion? Waar? Ben voor het laatst naar ze geweest voor 40 EUR in de 013, en toen vond ik het wel welletjes.
Marillion MET Fish?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In Vredenburg, met Fish. Jaren 90 denk ik.
Ja. Het is prima te eten, alleen de kwaliteit heeft geen garantie meer. De consument denkt dat het na de datum verrot is.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Was eens een uitzending op tv daarover. Keuringsdienst denk ik, wat bleek dat heel veel producten over datum nog prima te eten waren.
Met een maandje of 2 is die pot leegquote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef borisz het volgende:
Zo oud ben ik ja......quote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marillion MET Fish?
Ik ga ff op de website kijken
dan moet je een bh zonder bandje in de nek kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik sprak vandaag een dame met een grote cupmaat en een MD. Het zat niet lekker, ze kreeg pijn in haar nek door het bandje in haar nek.
Ik was ervan overtuigd dat het duidelijk was, dat het vroegah was.......quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Marillion met Fish a.s. vrijdag naar Vredenburg kwamen.
Maar je bedoelt vrij naar "Problems, problems" van He knows, You know.
Ik vind dit ook niet bepaald een hoogtepunt neequote:
Ik heb ook een hekel aan een band in mijn nek. Maar als je zo'n leuke bh koopt ,dan weet je toch pas later of het past?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet je een bh zonder bandje in de nek kopenniet alle MD's hebben dat hoor, bij lange na niet
Ik zat ook even te rillen bij die scene.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
BAAAH ze eten sperma
Vieeesssss Patrick coño!
gefeliciteerd, je hebt inlevingsvermogen bij jezelf ontdektquote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat ook even te rillen bij die scene.
waarom eigenlijk?
Huh hoezo?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan een band in mijn nek. Maar als je zo'n leuke bh koopt ,dan weet je toch pas later of het past?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt inlevingsvermogen bij jezelf ontdekt
Misschien moet je meer een voorbeeld nemen aan de groep die nu komtquote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Die acteurs![]()
machtig mooi
Uiterlijk, uitstraling, houding, wat ze zeggen, briljant
Shit, toen was ik net op fok aan het typenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je meer een voorbeeld nemen aan de groep die nu komt
zal ook niets mis mee zijn hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een maandje of 2 is die pot leegEn als de smaak prima is, soit...
OMG, is dat een cliche dat ook buiten Twente voorkomtquote:Op donderdag 29 april 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Geen handvol, maar een landvol. Zei mijn opa toen het uit was met mijn puberliefde
ja maar je weet toch niet later pas of t pastquote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga verkeerd lopen met een touwtje in mijn nek.
De ex in kwestie kwam wel uit die regio. Mijn opa nietquote:Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, is dat een cliche dat ook buiten Twente voorkomt
Ja, maar da's inmiddels ook al een jaar of 2 geledenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, hebben we het nu over de meest recente ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ja. Niks mee. Men denkt dat je verstrijken van de datum gegarandeerd enorm ziek wordt.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal ook niets mis mee zijn hoor
ik ben ervan overtuigd dat er zat dingen zijn die we kunnen eten ver nadat de datum voorbij is die op de verpakking staat.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
CF! Julie kaart is vandaag aangekomen!Tnx daarvoor.
Yay, heeft 'ie je toch nog bereikt, na bijna een maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DVD's kunnen wel wachten tot eind mei, trouwens. Of je moet de wandeling naar de brievenbus als beweging de moeite waard vinden?![]()
Ik kom er regelmatig langs maar eind mei is ook okquote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yay, heeft 'ie je toch nog bereikt, na bijna een maand
DVD's kunnen wel wachten tot eind mei, trouwens. Of je moet de wandeling naar de brievenbus als beweging de moeite waard vinden?
Ik mag hopen dat daar meer kinderen aanwezig waren dan twintigers en dertigers?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, heb je niet gezien waar ik naartoe was?
Nou, denk ik niet. Bobo's en zoquote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat daar meer kinderen aanwezig waren dan twintigers en dertigers?
Stereo !quote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Prima, met je bikinilijn ook alles flex?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
Prima, met je bikinilijn ook alles flex?
Hier dus hequote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I know, maar K3 is nu niet echt volwassenenmateriaal, dus ik dacht dat er een boel kinderen als aanhang van de 40'ers mee zouden komen.quote:
Jep, jep, en om alles uit te proberenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I know, maar K3 is nu niet echt volwassenenmateriaal, dus ik dacht dat er een boel kinderen als aanhang van de 40'ers mee zouden komen.
Ik was vandaag in eerste instantie met een klein hoofdpijntje gewoon volledig inzetbaar en heb zelfs een goeie hardloop run van 11 Km gemaakt, maar daarna kregen we geen tijd om te middag etenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en had je heel veel hoofdpijn vandaag braam?![]()
Overbeharingquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima, met je bikinilijn ook alles flex?
Kijk, je leert snelquote:Op donderdag 29 april 2010 22:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
OverbeharingTijd om nog eens naar de beauty salon te gaan voordat het zwembroeken seizoen echt van start gaat
![]()
Oooh dat is fijnquote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk gedaan, goed geregeld met eten en drinken en mooi gemaakt allemaal
Pics als je naakt voor je kast staat pls.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Oooh dat is fijn![]()
Zooo ff douchen en een half uur voor mn kast gaan staan om te verzinnen wat ik aan doe vanavond
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pics als je naakt voor je kast staat pls.
Hell yeahquote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar ik sta sowieso niet naakt voor mn kast. Dan heb ik mn lingeriesetje al aan hoor
Ik heb nog geen marlies en ik weet niet eens of dat wel mooi staat bij cup miniquote:Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Marlies Dekkers of iets anders lekkers?
Toeiquote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog geen marlies en ik weet niet eens of dat wel mooi staat bij cup miniMaar de H&Msetjes doen het voor mij ook goed hoor
![]()
Anyway tozzo
quote:
Braam, kun jij je ideale bikinilijn omschrijven?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]wist ik al hoowr, maar weet je wat voor een stomme drempel er ligt op een beauty salon binnen stappen als mij zijnde
Hoe is het trouwens met jou en die mogelijke boyquote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Oooh dat is fijn![]()
Zooo ff douchen en een half uur voor mn kast gaan staan om te verzinnen wat ik aan doe vanavond
Voor mannen is het als je niet door je buik maar door je borst ademt, waardoor je niet dik lijkt, ook al ben je dat compleet niet. Tevens geen rughaar, borst kan...maar daar hebben veel vrouwen een mening over.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, kun jij je ideale bikinilijn omschrijven?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pics als je naakt voor je kast staat pls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is FUSELIER BRAAMquote:Op donderdag 29 april 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
En Braam, hoe is de paddentest afgelopen?
ikke niet snappie doenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, de ontkoppeling van bikinilijn en gewicht is ook een succes waarmee we tevreden kunnen zijn
I know son, i know.quote:
Valse vraag Steer, tenzij je antwoord.....Wat is jouw ideale idee vraagteken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, kun jij je ideale bikinilijn omschrijven?
Braam, we moeten je iets vertellen over de bikiniklijn. But it's not pretty. Wil je het weten? Het druist in tegen alles wat je dacht te weten over de wereld van vrouwen. Je kunt kiezen:quote:
Raap me opquote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, we moeten je iets vertellen over de bikiniklijn. But it's not pretty. Wil je het weten? Het druist in tegen alles wat je dacht te weten over de wereld van vrouwen. Je kunt kiezen:
[ afbeelding ]
- de blauwe pil, en je blijft in deze droom leven
- de rode pil, en je krijgt de waarheid te horen
.... fuselier Braam, welke kies je?
MD heetf ook geweldige push upsquote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog geen marlies en ik weet niet eens of dat wel mooi staat bij cup miniMaar de H&Msetjes doen het voor mij ook goed hoor
![]()
Anyway tozzo
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, we moeten je iets vertellen over de bikiniklijn. But it's not pretty. Wil je het weten? Het druist in tegen alles wat je dacht te weten over de wereld van vrouwen. Je kunt kiezen:
[ afbeelding ]
- de blauwe pil, en je blijft in deze droom leven
- de rode pil, en je krijgt de waarheid te horen
.... fuselier Braam, welke kies je?
Ehh nee die is me van het ene op het andere moment opeens compleet gaan negeren en als ie wel wat van zich liet horen was ie heel bot. En dat allemaal omdat ie bedacht dat ie toch niet verliefd wasquote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met jou en die mogelijke boyword het al wat?
Oeeh dat maakt het nog interessanterquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MD heetf ook geweldige push ups
quote:
Tumbling down the rabbit hole....quote:
Ok. Hier komt het.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
Meh... fuseliers zijn kenmerkend blauw oranje.....dus ik kies ROOD
Memo, lees je mee?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehh nee die is me van het ene op het andere moment opeens compleet gaan negeren en als ie wel wat van zich liet horen was ie heel bot. En dat allemaal omdat ie bedacht dat ie toch niet verliefd wasZEG DAT DAN GEWOON. Maargoed, wel heel jammer allemaal, want we waren al een paar jaar vrienden en dat is nu ook een beetje weg
Niks aan te doen, had ik ook wel kunnen verwachten van tevoren
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok. Hier komt het.
Vrouwen hebben net als wij mannen schaamhaar op de intieme plekken. En soms nog een behoorlijke bos ook. Je wil natuurlijk niet dat er een bosje haar uitsteekt uit je bikinibroekje of aan de zijkanten van je badpak.
Daarom scheren vrouwen zich.![]()
En zoals Dude enkele dagen aangaf, dat geeft inderdaad een *rasp rasp rasp* geluid.
De bikinilijn is de grens waar het broekje ophoudt en de normale huid te zien is. Vrouwen moeten zich dus tot *onder* deze lijn scheren, om geen haar te tonen op het strand.
Zullen we nu een potje karate doen? Stop trying to hit me and hit me!
Mijn ex deed niet aan bikini lijn dus die les kende ik alquote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok. Hier komt het.
Vrouwen hebben net als wij mannen schaamhaar op de intieme plekken. En soms nog een behoorlijke bos ook. Je wil natuurlijk niet dat er een bosje haar uitsteekt uit je bikinibroekje of aan de zijkanten van je badpak.
Daarom scheren vrouwen zich.En zoals Dude enkele dagen aangaf, dat geeft inderdaad een *rasp rasp rasp* geluid.
De bikinilijn is de grens waar het broekje ophoudt en de normale huid te zien is. Vrouwen moeten zich dus tot *onder* deze lijn scheren, om geen haar te tonen op het strand.
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooh ja maar het is ook wel kut hoor. Tis dat ik toelating en shit had waardoor ik me daar op heb gestortquote:Op donderdag 29 april 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ja, Memo heeft exact hetzelfde meegemaakt maar heeft er ietsje meer drama van gemaakt voor zichzelf.
![]()
Braam, de 'bikinilijn' is niet hoe het figuur van een vrouw of een man eruit ziet op het strand.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mijn ex deed niet aan bikini lijn dus die les kende ik al![]()
Ik doe niet aan karaté, maarre watte? Ik sla altijd om te verwonden
Je geeft niet gauw op, dat moet ik je meegeven Steerpheusquote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, de 'bikinilijn' is niet hoe het figuur van een vrouw of een man eruit ziet op het strand.
De bikinilijn is de grens tussen broekje en blote huid, waar je vrouw zijnde op moet letten bij het scheren rond de intieme plekken.
Helemaal kapoet dus, maar vannacht wel weer lekker tegen je eigen vent aanliggenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel: gaaf, gezellig, vermoeiend, grappig, bij vlagen hilarisch en vooral erg vermoeiend.. en gaaf..
Aaah. Wat is beter dan een trio met Ben & Jerry als je je rot voelt he?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Oooh ja maar het is ook wel kut hoor. Tis dat ik toelating en shit had waardoor ik me daar op heb gestortMn toelatingsopdracht is wel gebaseerd op het cliche liefdesverdriet
Zal binnenkort es de foto's plaatsen.
Anyway ik heb 2 potten Ben&Jerry;s in de vriezer staan. Just in case.
Jah snap ik, dat zegt de dikke van dale.... prima ! Maar wij als zeeuwen hebben daar een mening overquote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, de 'bikinilijn' is niet hoe het figuur van een vrouw of een man eruit ziet op het strand.
De bikinilijn is de grens tussen broekje en blote huid, waar je vrouw zijnde op moet letten bij het scheren rond de intieme plekken.
KOEKJES DEEG !quote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Oooh ja maar het is ook wel kut hoor. Tis dat ik toelating en shit had waardoor ik me daar op heb gestortMn toelatingsopdracht is wel gebaseerd op het cliche liefdesverdriet
Zal binnenkort es de foto's plaatsen.
Anyway ik heb 2 potten Ben&Jerry;s in de vriezer staan. Just in case.
Ik had ook een lepel kunnen buigen met m'n ogen, maar nee hoor, kies weer de moeilijke weg.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je geeft niet gauw op, dat moet ik je meegeven Steerpheus
Oh heerlijk ja.. vannacht hebben we warempel 4 uur kunnen slapen, dus we werden erg uitgerust wakker (alles is relatiefquote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal kapoet dus, maar vannacht wel weer lekker tegen je eigen vent aanliggen
Vrienden die savonds laat langs komen omdat ze het niet leuk vinden dat je alleen zitquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaah. Wat is beter dan een trio met Ben & Jerry als je je rot voelt he?
Nouw..... ik weet wel watquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aaah. Wat is beter dan een trio met Ben & Jerry als je je rot voelt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Zeeuwen een mening noemen noemt de rest van Nederland onwetendheidquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah snap ik, dat zegt de dikke van dale.... prima ! Maar wij als zeeuwen hebben daar een mening over
Jah ik leg de bal voor open doel..... Ik laat je de deur zien, jij moet er alleen wel ff zelf doorheen stappenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had ook een lepel kunnen buigen met m'n ogen, maar nee hoor, kies weer de moeilijke weg.
Klopt, maar zeeuwen staan wel bekend als de meest geharde der Nederlandersquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat Zeeuwen een mening noemen noemt de rest van Nederland onwetendheid
Wat droomde jij dan over mijn bikini lijn>?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
He, nu hebben jullie mijn droom over de bikinilijn van Braam aan duigen geholpen.
Dat jij die ook netjes schoor, maar jij houdt het dus bij door je borst i.p.v. met de buik adem halen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:59 schreef Braamyo het volgende:
Wat droomde jij dan over mijn bikini lijn>?
Fijn he vrienden.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Vrienden die savonds laat langs komen omdat ze het niet leuk vinden dat je alleen zitHihi dat overkwam me vorige week
Maar Ben&jerry staan op een goede 2e plek. Mijn mannen
Nah, ik heb een zwembroek, je weet wel, zo'n ding wat alles van heup tot knie alles bedektquote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat jij die ook netjes schoor, maar jij houdt het dus bij door je borst i.p.v. met de buik adem halen.
In de koopgoot?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn he vrienden.Geen idee in welke goot ik nu zou liggen als ik ze niet had.
Jaa echt heel fijn!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn he vrienden.Geen idee in welke goot ik nu zou liggen als ik ze niet had.
Dat is fijn Aurequote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
Vrienden die savonds laat langs komen omdat ze het niet leuk vinden dat je alleen zitHihi dat overkwam me vorige week
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
Alsof jij de bikinilijn van Braam belangrijk vind...
Niet zo'n fan van Rotterdamquote:
Wat luister je? Gisteren heb ik het nieuwe album van Gotan Project gedownload (electrotango)quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa echt heel fijn!
De electro schalt hier weer lekker door de speakers. Ik ben er klaar voor
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat jij die ook netjes schoor, maar jij houdt het dus bij door je borst i.p.v. met de buik adem halen.
Setje van Dr. Lektroluv. Die van pukkelpop 2008.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van Rotterdam
[..]
Wat luister je? Gisteren heb ik het nieuwe album van Gotan Project gedownload (electrotango)![]()
Aardig album, maar een beetje te downtempo voor m'n smaak.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goed genoeg dat jij het verschil niet kon zien
Sorry maar dan moet ik je toch echt even uit de droom helpen dat ik daar op heb gelet. niet dusquote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goed genoeg dat jij het verschil niet kon zien
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Sorry maar dan moet ik je toch echt even uit de droom helpen dat ik daar op heb gelet. niet dus
Gefeliciteerd FUSELIER BRAAM!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is FUSELIER BRAAM
En hij was echt heel leuk.
Naar engeland vluchten op een vlot (door de genie put)
Normandië bestormen (weer door de genie put)
duizend maal het fuseliers lied zingen.
Slapen met 60 man in de letters GFPI (in het gras afgezet met rowili)
En engles ontbijt op een koggertje maken
aait, ik maak hier een burger legerquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd FUSELIER BRAAM!
* krakkemieke salueert
Nee hoor. Ik heb mijn bedenkingen bij het leger. Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
aait, ik maak hier een burger leger
Thx mieke !
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, klinkt tof! En zo te horen is ons fusilier Braam ook op kamp geweest
Bluezz, vond je (nu ex) collega de stukjes leuk? Hebben jullie plezier gehad?
MeMo, die MD is idd heel erg mooi op de rug! En ze zitten idd heel erg goed als je wat grote borsten hebt (zoals wij). Kwaliteit blijft ook heel erg mooi.
Kijk ! dan zit ze meteen goedquote:Op donderdag 29 april 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Ja, MeMo zoekt idd een vent die alleen op d'r borsten valt
geniaal! Of je fietst naakt door een donker bos op zaterdagavond, ook succes gegarandeerd, komen alleen maar leuke mannen op afquote:Op donderdag 29 april 2010 23:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
memo, nog een date tip, post een foto in de 'sexy en gewaagt' foto topic, geheid veel reacties, kun je een date uitzoeken !
Je bent gewoon jaloers op mijn ideequote:Op donderdag 29 april 2010 23:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geniaal! Of je fietst naakt door een donker bos op zaterdagavond, ook succes gegarandeerd, komen alleen maar leuke mannen op af
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn idee
we weten allemaal dat je vaker in het bos komt![]()
Zeker, en kloptquote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wut?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
Het klinkt als een superavond! Het lijkt me sowieso moeilijk om plots al die leuke collega's achter je te latenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Isa, ja het was één groot feest het afscheid. De toneelstukjes waren nog hilarischer dan we zelf hadden bedacht door het acteertalent van de mensen waar je het gewoon niet van verwacht.
Natuurlijk moesten er ook traantjes worden gelaten maar dat hoort erbij. Het was gewoon kleinschalig, heerlijk gegeten en gezellig.
Er komt nog een etentje met haar en ze wil ons nog een keertje bij haar thuis hebbenHet is natuurlijk ook moeilijk om na zoveel jaar (20 in één ziekenhuis gewerkt te hebben) te stoppen.
quote:
Fijn dat het een feest was.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Isa, ja het was één groot feest het afscheid. De toneelstukjes waren nog hilarischer dan we zelf hadden bedacht door het acteertalent van de mensen waar je het gewoon niet van verwacht.
Natuurlijk moesten er ook traantjes worden gelaten maar dat hoort erbij. Het was gewoon kleinschalig, heerlijk gegeten en gezellig.
Er komt nog een etentje met haar en ze wil ons nog een keertje bij haar thuis hebbenHet is natuurlijk ook moeilijk om na zoveel jaar (20 in één ziekenhuis gewerkt te hebben) te stoppen.
Dat je dat moet uitleggen maakt het wel weer grappigquote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
ehhmm.. het was gewoon niet grappig Braam..
mehquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je dat moet uitleggen maakt het wel weer grappig
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je dat moet uitleggen maakt het wel weer grappig
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 april 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Nee hoor. Ik heb mijn bedenkingen bij het leger. Ik ben geen fan.
afhankelijk van welke fokker het is zou ik er minder moeite mee hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen het idee dat ik een Fokkerm=v naakt in het bos tegen kom.....
Gaaf is dat altijd! Soms blijken de meest stille collega's hilarisch uit de hoek te komen bij dit soort gelegenhedenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Net geweest, hoe denk je dat ik aan dat kleurtje komquote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet echt eens naar de kapper Tav
Echt zo onverwacht geweldigquote:Op donderdag 29 april 2010 23:39 schreef TAV74 het volgende:
Gaaf is dat altijd! Soms blijken de meest stille collega's hilarisch uit de hoek te komen bij dit soort gelegenheden
Kleurt mooi bij je staartje hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 23:39 schreef TAV74 het volgende:
Net geweest, hoe denk je dat ik aan dat kleurtje kom
Thnx! Ik moet er zelf nog wel aan wennen moet ik zeggenquote:
Leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt zo onverwacht geweldig
En als het dan klaar was keken ze dan ook nogal verschrikt, zo van : was ik dat? heb ik me zo laten meeslepen in mijn rol
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
en leuk om te horen dat je al verlangt naar je nieuwe baan
Ik ben nog wakker hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
gaan jullie allemaal slapen?ok ik ook dan. welterusten!!
haha nee hoef geen middeltje, dank je. lukt vast welquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker hoor.
Slaapseks middeltje inschenken?
Juul ligt al weer even onder de kerk hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:17 schreef golfer het volgende:
Lang leve de Konigin!
Hoei 'a. hoei'a, hoei'a !!!
Maar ze blijft de allerpopulairste Oranje allertijden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:18 schreef borisz het volgende:
Juul ligt al weer even onder de kerk hoor.
Opa golfer, was Juul een goeie koningin?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ze blijft de allerpopulairste Oranje allertijden.
Juliana was vooral een 'gewone' en erg dicht bij de mensen staande koningin die erg lief overkwam.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Opa golfer, was Juul een goeie koningin?(serieuze vraag)
Daar heeft Bernhard nooit iets over losgelaten tegenover mij. Die bedkwaliteiten van Juliana.quote:Ze had wel een rondnneukende man.Misschien was ze slecht in bed? (minder serieuze, doch evenwel interessante vraag)
Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O*quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:ik herken jullie zo bijna niet meer!!
Waar halen jullie dat oranje kleurtje vandaan trouwens??
Leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Juliana was vooral een 'gewone' en erg dicht bij de mensen staande koningin die erg lief overkwam.
Ze had niet het afstandelijke majesteitelijke wat Wilhelmina en Beatrix hadden/hebben.
Je hoefde haar ook geen Majesteit te noemen, ze nam genoegen met de aanspreekvorm Mebrouw.
[..]
Daar heeft Bernhard nooit iets over losgelaten tegenover mij. Die bedkwaliteiten van Juliana.
Hij was natuurlijk wel een schuinsmarcheerder eerste klas en misschien dat de Nederlanders daarom extra veel hielden van Julina?
Joh. ben je echt nog zo jong?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk om te lezen.Ik was geboren toen Bea al queen was.
haha nee niet echt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en sunny, ik hoef mijn avatar niet aan te passen he.
HA! Dat gebeurde vlak na mijn geboorte.. heb het dus nog net mee gemaaktquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh. ben je echt nog zo jong?
Niet lekker mee kunnen genieten van de inhuldigings/krakersrellen in Amsterdam in 1980?
ik ruik nog steeds de traangas als ik er aan terug denk.
Ik heb nog geen nachtdienst, zaterdag weerquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Isa Je jurk![]()
en heb je nou maar 2 dagen vrij gehad en nu alweer nachtdiensten??
Kan dr rossi een beetje wennen in dit rare land?
Sun ergens kan je je naam oranje laten verven. En ach... ik loop maar mee met de meute.
Anonieme recovering INFJ praatgroepquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh en steer.. kom je hier een keertje langs om eens gezellig te kletsen? Dat zegt Thijs nu net, dat dat wel eens leuk zou zijn als persoonlijkheidstypesgelijken zijnde![]()
![]()
Ik alleen in m'n groepje heb dus niemand om te meetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Anonieme recovering INFJ praatgroep
We kunnen tzt in de zomer wel een dagje afspreken in het Twentse.
Neem je hem morgen mee naar de leukste Koninginnedag-feest in jouw omgeving als inburgeringscursus voor hem?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat hij wel gewend is, maar hij vindt veel nog best vreemd.
Hij wil nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
Neem je hem morgen mee naar de leukste Koninginnedag-feest in jouw omgeving als inburgeringscursus voor hem?
En kent ie het Wilhelmus al uit het hoofd?
Poseert Maxima daar nu als Delilah?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb toch maar een maximaatje gedaan. Vond bea niet zo geslaagd
Poes was al sinds 8 uur of zo buiten, we vonden het nu wel mooi geweest dus even haar naam roepen buiten en dat doet meestal wonderen... en ja hoor zeik en zeiknat en helemaal gelukkig doet ze dan![]()
Het verbaasde me dat er zo weinig SP's waren hier, aangezien de rest wel min of meer in verhouding was vertegenwoordigd. Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat ze iets beters te doen hebben dan over bikinilijnen keuvelen op een online forum.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik alleen in m'n groepje heb dus niemand om te meetenen als ik al mensen vind dan zijn het waarschijnlijk van die artsy fartsy creatievelingen.
Wel beter typen dan nu hoor Meequote:Op vrijdag 30 april 2010 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
zo paper net gemaild naar docenten dan nu mn opzet voor scriptie in elkar kntuselen voor 6 mei, druk hoor dt studeren
Heb je nog tot 1 uur gewerkt? Woah, netjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
zo paper net gemaild naar docenten dan nu mn opzet voor scriptie in elkar kntuselen voor 6 mei, druk hoor dt studeren
het ruikt wat scherp en ja, je moet er van kotsen en huilen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Hoe ruikt dat, traangas?Dacht altijd dat het reukloos oid was en dat je er dan van moest huilen. Of zo.
ik heb nog een variant op deze:quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik bedacht me dat ik nog een paar verschillende versies van dat zwarte ding had
Ook nog een kerstversie dus.
Misschien zoek ik het bij de verkeerde mensenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Het verbaasde me dat er zo weinig SP's waren hier, aangezien de rest wel min of meer in verhouding was vertegenwoordigd. Aan de andere kant kan ik me ook wel indenken dat ze iets beters te doen hebben dan over bikinilijnen keuvelen op een online forum.
Delilah van Samson! Die zijn haren afknipt en dan verliest hij zijn krachten!quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Wie is Delilah?
Ik heb hem hier vandaan
Fijn dat ross al wat went
ja en nu lig ik met netbookje in bede, morgen werkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nog tot 1 uur gewerkt? Woah, netjes
Ohquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Delilah van Samson! Die zijn haren afknipt en dan verliest hij zijn krachten!
WK-oranje.quote:
ik ben wel lid van de SP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Het verbaasde me dat er zo weinig SP's waren hier
Dan nogquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
ik ben wel lid van de SP.
Telt dat ook?
Langs de lijn. En dan bellen naar een vriend uit Hengelo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Tong, waar ga je zondag voetbal kijken?
No problem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga wel op Femke stemmen.
Is dat erg ?
Lekker wijf toch ?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vreemd gaan met Femke is verstandiger dan vreemd gaan met Mariette Hamerquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
No problem.
Zelfs ik, als lid van de SP, denk wel eens aan vreemd gaan met Femke.
Zou ik echt leuk vinden, je mist vanavond ook een paar haarscherpe gesprekken kan ik je meldenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er kwam hier net, na 3 uur buiten zijn, een ultra doornatte poes door het luikje naar binnen. Staart omhoog en verzopen koppie.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou ik echt leuk vinden, je mist vanavond ook een paar haarscherpe gesprekken kan ik je melden
goeiemorgen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:03 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een kutweer voor koninginnedag, ik wil terug naar gisterenoh, en goedemorgen
Hihi ge moet natuurlijk werken se?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:49 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd met de vrije dag, stelletje Hollanders
wat voor wedstrijd heb je?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hihi ge moet natuurlijk werken se?Ik ben wel blij met een vrije dag though, de babe is aan 't werk en ik doe rustig aan vandaag. Beetje voorbereiden voor de grote match morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
appeltaartquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef DarkElf het volgende:
ja gefeliciteerd hé? De mr is ook vrij vandaag, die staat een heerlijke appeltaart te maken (naar een recept van de hairy bikers).
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:aaah balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe rustig aan met je maag!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oeh lekker alleen voor de geur al goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef DarkElf het volgende:
ja gefeliciteerd hé? De mr is ook vrij vandaag, die staat een heerlijke appeltaart te maken (naar een recept van de hairy bikers).
hahahahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! Veel plezier iedereen vandaag
Ik ga nooit meer stappen met mn broerhahaha, wat een nacht.
Ten eerste zit die jongen me gewoon te koppelen aan de eerste de beste gozer waar ie een gesprek mee heeft, waar ik dan vervolgens met mn dronken hoofd nog mee zoen ook.
En daarna zit ie doodleuk tegen die gast te vertellen dat als iemand ooit iets bij zn zusje doet, diegene kapot gaat. Is t niet vandaag danwel morgen, want er zitten 365 dagen in een jaar. Dat waren zn letterlijke woorden
Toen kreeg ik nog een familieliefdesbetuiging ( zoiets als " en je bent mn zusje en ik doe alles voor je. En ik wil dat je niks tekort komt, want ik hou van je etc etc").
Toen zijn we maar weg gegaan want alsie dat stadium van dronken heeft bereikt is zn volgende dat ie met een wildvreemde ruzie gaat maken en daar had ik ff geen zin zin
doe ik. Heb een aardig overzicht van wat ik echt beter niet kan eten nu. Moet ik toch maar meer rekening mee gaan houden blijkbaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah balen!![]()
doe rustig aan met je maag!
als dat lijstje een beetje klopt zal ik dat zeker doen. hopen dat het snel goedkomt, dat je daar minder rekening mee hoeft te houden want is klotequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ik. Heb een aardig overzicht van wat ik echt beter niet kan eten nu. Moet ik toch maar meer rekening mee gaan houden blijkbaar
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! Veel plezier iedereen vandaag
Ik ga nooit meer stappen met mn broerhahaha, wat een nacht.
Ten eerste zit die jongen me gewoon te koppelen aan de eerste de beste gozer waar ie een gesprek mee heeft, waar ik dan vervolgens met mn dronken hoofd nog mee zoen ook.
En daarna zit ie doodleuk tegen die gast te vertellen dat als iemand ooit iets bij zn zusje doet, diegene kapot gaat. Is t niet vandaag danwel morgen, want er zitten 365 dagen in een jaar. Dat waren zn letterlijke woorden
Toen kreeg ik nog een familieliefdesbetuiging ( zoiets als " en je bent mn zusje en ik doe alles voor je. En ik wil dat je niks tekort komt, want ik hou van je etc etc").
Toen zijn we maar weg gegaan want alsie dat stadium van dronken heeft bereikt is zn volgende dat ie met een wildvreemde ruzie gaat maken en daar had ik ff geen zin zin
Hij was dronkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahaha![]()
ik vond het al gek bij dat je zei dat hij jje aan iemand ging koppelen, want dat willen broers meestal niet voor hun zusje. maar wat daarna kwam begrijp ik toch weer wel...
alleen dat 'kapot dreigement' vind ik altijd zo stom, waarom moeten mensen dat vertellen. ze weten echt wel dat familie om diegene geeft
hehe, grote dronken broersquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij was dronkendan komt dat kapot dreigement altijd weer naar boven haha, de grapjas.
Misschien kom ik vandaag ook nog wel een leuk exemplaar tegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
DE:rabarber is volgens mij superzuur. Je maag kon toch niet tegen zuur? De pH-waarde van voedsel daalt niet als je er veel suiker bij gooit, die blijft hetzelfde. Het smaakt alleen zoeter.
Aure: lekker, zoenenOok al lang niet meer gedaan in de kroeg
![]()
CF: kielekielekiele
Aure loopt blauwtje --> Aure verdrietig --> Aure op slettentoer --> Aure buikje volquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Misschien kom ik vandaag ook nog wel een leuk exemplaar tegen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aure loopt blauwtje --> Aure verdrietig --> Aure op slettentoer --> Aure buikje vol![]()
ja ik weet t t was niet slimquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
DE:rabarber is volgens mij superzuur. Je maag kon toch niet tegen zuur? De pH-waarde van voedsel daalt niet als je er veel suiker bij gooit, die blijft hetzelfde. Het smaakt alleen zoeter.
het is hier net pas een half uur droog ofzo. zo richting stad. tasje kan je gewoon toch meenemen? alleen niet al te waardevolle spullen indoenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goeiemorgen!
is er nu al regen??
het blijft vandaag droog dacht ik maar tis wel wat koeler. max 18 graden is precies goed voor die drukte in A'dam.
kan ik denk een schoudertasje meenemen of is dat te gevaarlijk?
Dat krijg je ervan als ze settlen met hun vriendjequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis eigenlijk iemand hier die al 2 jaar achter elkaar hier was met koninginnedagMet wie moet ik nu 's nachts bloesems plukken...
Of een vaste baan krijgenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
Dat krijg je ervan als ze settlen met hun vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |