Plat?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vooruit dan, maar ik houd is toch niet plat?
Vind het zo leuk staan
Laatst schoolfoto's, ze lijkt wel 12 ofzoZe is ook heel groot voor dr leeftijd, kan mn moeders schoenen aan en mn zusje en stiefzusje dr shirtjes
Zo genoeg weer over kinderen
Laat dat nou net het enige zijn wat je niet kunt kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ze echt eens wat aan zou moeten doen is d'r IQ.
Dit dus, Ik ben gek van konten, alleen er is niks met met volle borsten, en tieten moeten ook zeker aanwezig zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hou van konten.maar mooie volle borsten kan ik ook zeker wel waarderen.
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind r mooi
Mn dochter heeft nu zomersproetjes
En toch doortypen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die verwachtte ik al toen ik aan het typen was.![]()
Jammer voor haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Laat dat nou net het enige zijn wat je niet kunt kopen
Ja, ik had toch m'n hoop op net wat meer gevatte reacties gevestigd.quote:
Eh...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
Voor mij is het 70% kont en 70% borsten. HA!
Ja, dat vond ik dus ook, maar zij vond het plat en stemde hem daarom wegquote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Plat?"Ik houd" oogt juist wat formeler. En qua spraak doet het juist ouderwets aan.
Whehe.Scheelt weer nieuwe aankopen dan.
Ja ik ben ook heel trots op mijnequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Oh wacht, Bragi is zo iemand die er ook voor 200% ergens voor gaat zeker
Speciaal voor mijquote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik moet een nieuwe foto maken, heb geen recente, dan maar even met de webcam.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
Voor mij is het 70% kont en 70% borsten. HA!
Ja, maar dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel trots op mijneik ben in de zomer serieus ook echt way knapper dan in de winter omdat sproetjes en 'gezonde' kleur!
En die witte melkflessen van d'r.quote:
You know I love you.quote:
Haha, ik weet hetquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
jurkjesquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
quote:
Mijn stagebegeleider had het met mijn mede-stagaire over haar uggs van 325 euro.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
Jij zo lopen op de stoep. Iedereen verblinden met je reflecterende benen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik voelde me nog wel een beetje ongemakkelijk vandaag met blote benen, het was toch wel heel wit allemaal zo in het zonlicht
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbakquote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.
Ik heb een heel mooi jurkje, zwart met witte vlinders, mja, heb jij niet zoveel aan hequote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbak
quote:
Ik weet ook niet wat ik aan moet doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |