Krijg je niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, graag, want ik kan me er geen voorstelling van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Met haar opgespoten lippen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef Lugan het volgende:
Ik ben verliefd op Megan Fox, en ga niet huilen over duimen. Dikke care aan duimen.
[ afbeelding ]
En nou eentje zonder extreme fotoshop?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik op Sara Carbonero.
[ afbeelding ]
Die 1e doet het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met haar opgespoten lippen.
[ afbeelding ]
Met haar uitstralingloze bakkes.
[ afbeelding ]
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Ensaf het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben nieuw hier in dit forum.
Wat is dit?
Het lijkt net of ik deze post al eerder heb gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met haar opgespoten lippen.
[ afbeelding ]
Met haar uitstralingloze bakkes.
[ afbeelding ]
Geen probleem.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
En nou eentje zonder extreme fotoshop?
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbijquote:
Doe even pics dan, anders moet ik helemaal goolen enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben alleen maar verliefd op Stephanie Sadorra.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
Bob, post die foto's van Sanna eens.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg je niet.En al had ik ze wel, kreeg je ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |