quote:Op donderdag 29 april 2010 19:29 schreef pocketplayer09 het volgende:
Te Koop Aangeboden : nieuwe ongebruikte adidas vesten.
kunnen kopen bij de britain (waar ik werken) voor een kleiner prijsje omdat ze teveel hadden besteld en ze niet voor voorraad mochten blijven liggen.. )
Daarom mijn prijs is 50 Euro per stuk
verzenden kan. verzendkosten 50/50
ophalen geen probleem in Culemborg
alles maten XL ( adidas vesten vallen niet zo groot)
Kleuren : 2stuk Zwart met gele strepen. 1 stuk Groen met zwarte strepen,1stuk donder blauw met licht blauwe strepen,
foto's komen nog..
hij valt klein he. ik had zelf eerst een L maar die was te klein voor mij. ik ben 1,90 , 75 KG normaal postuur.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ja nu pas![]()
ontopic: XL is te groot voor mij, jammer dat je geen medium hebt
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef JamMasterJustin het volgende:
staat er nog iets op de achterkant?
als je nog beter kijikt zie je dat de kaartjes er nog aanhangenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:57 schreef Paar het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat die blauwe helemaal beschadigd is in het logo!! Die zijn echt niet nieuw!!
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 20:57 schreef Paar het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat die blauwe helemaal beschadigd is in het logo!! Die zijn echt niet nieuw!!
Dat hoort zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:57 schreef Paar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:23 schreef toimoi het volgende:
Zijn het sweatvesten (katoen, in dat geval interesse hier) of van die kunststof nylon whatever vesten?
de groene is toevallig gereserveerd als de deal niet door gaat PM ik je..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind die groene wel supertof, maar ik weet niet of die mij past. Kan ik hem eventueel komen passen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vriendelijkheid het volgende:
Ik wil die groene wel kopen, wat kost ie?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:55 schreef Paar het volgende:
Die groene is best vet ja...maar heeft ie ook (lichte) beschadigingen?
Wil 'm eventueel kopen als die andere deal niet doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |