abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80849259
Ik zoek eigelijk nog een hoeveelheid oude Magic The Gathering kaarten, met name dubbellandjes. Budget is ongeveer 200 euro. Als je me een PM geeft, kunnen we wel over de prijs uitkomen.
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 17:42:55 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80849528
Ik heb een hele map oude magic kaarten, maar deze zijn zo oud dat ze geen logo'tje hebben waaraan je gelijk de zeldzaamheid kunt zien Meeste kaarten stammen uit 1995.
:')
pi_80850012
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een hele map oude magic kaarten, maar deze zijn zo oud dat ze geen logo'tje hebben waaraan je gelijk de zeldzaamheid kunt zien Meeste kaarten stammen uit 1995.
Die kun je opzoeken eh
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 18:07:03 #4
pi_80850188
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:00 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Die kun je opzoeken eh
Vertel
pi_80850345
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Vertel
Als het puur om zeldzaamheid en serie gaat; magiccards.info of via gatherer van woc zelf; als het je ook om prijzen gaat dan kijkt men hier wel eens op nedermagic.nl . Persoonlijk vind ik die echter aan de dure kant.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_80850818
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel zijn het er ongeveer denk je?
pi_80850980
Ik heb er ook nog wel een 100tal liggen geloof ik voor 25 euro zijn ze van jou
Brabantse nuchterheid...
pi_80851307
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef this-is-life het volgende:
Ik heb er ook nog wel een 100tal liggen geloof ik voor 25 euro zijn ze van jou
Ik wil niemand een oor aannaaien, maar het liefst wil ik wel graag weten wat ik dan koop. Kan je wat namen vermelden, evt in een PM? Ik wil graag een eerlijke prijs betalen, maar ook weten waar ik aan toe ben.
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 18:55:24 #9
pi_80851324
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:34 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Hoeveel zijn het er ongeveer denk je?
Ongeveer 150. Ik heb een hele shitload nieuwere kaarten, maar die zijn dus niet oud.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:42:48 #10
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_80852956
Ik heb nog een hele stapel liggen, als je in de buurt van Zwolle woont mag je langskomen en kun je de gewenste kaarten zelf uitkiezen. Anders kan ik je ook wat namen via de PM geven desgewenst, maar dat kan pas zaterdag. Mocht je specifieke kaarten zoeken PM die dan ajb even
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 29 april 2010 @ 19:43:52 #11
63435 this-is-life
Alles komt goed
pi_80852992
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Ik wil niemand een oor aannaaien, maar het liefst wil ik wel graag weten wat ik dan koop. Kan je wat namen vermelden, evt in een PM? Ik wil graag een eerlijke prijs betalen, maar ook weten waar ik aan toe ben.
ik ga ze even zoeken dan kan ik je dalijk meer vertellen
Brabantse nuchterheid...
pi_80855518
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog een hele stapel liggen, als je in de buurt van Zwolle woont mag je langskomen en kun je de gewenste kaarten zelf uitkiezen. Anders kan ik je ook wat namen via de PM geven desgewenst, maar dat kan pas zaterdag. Mocht je specifieke kaarten zoeken PM die dan ajb even
Jammer dat ik niet in de buurt van Zwolle woon , ik woon zo ongeveer zo ver mogelijk van Zwolle vandaan.
Ik heb niet het idee dat er een beginnen aan is om bepaalde kaartnamen te noemen. Ik wil je best een lijstje sturen, maar gezien er tienduizenden verschillende magic kaarten bestaan kunnen we elkaar beter de moeite besparen. Desalniettemin zal ik er enkele sturen per PM.
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:41:20 #13
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_80865442
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet in de buurt van Zwolle woon , ik woon zo ongeveer zo ver mogelijk van Zwolle vandaan.
Ik heb niet het idee dat er een beginnen aan is om bepaalde kaartnamen te noemen. Ik wil je best een lijstje sturen, maar gezien er tienduizenden verschillende magic kaarten bestaan kunnen we elkaar beter de moeite besparen. Desalniettemin zal ik er enkele sturen per PM.
Maakt het nog uit van wat voor kleur de kaarten zijn? Ik zal morgen proberen een lijstje te fabriceren, omdat het nogal wat kaarten zijn zal ik proberen de leukste eruit te zoeken voor je
pi_80900361
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maakt het nog uit van wat voor kleur de kaarten zijn? Ik zal morgen proberen een lijstje te fabriceren, omdat het nogal wat kaarten zijn zal ik proberen de leukste eruit te zoeken voor je
Kleur is niet zo relevant . Als je zo'n lijstje zou kunnen PM-en naar mij, dan ben ik erg blij. Als het er heel veel zijn kan ik overigens mogelijk wel een keertje naar Zwolle toe gaan, aangezien ik een OV heb. Hoe meer informatie je hebt, hoe beter. Maakt het overeenkomen mbt prijs ook een stuk makkelijker
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2010 @ 13:41:43 #15
pi_80900583
Heb je nog intresse in mijn kaarten?
pi_80900746
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je nog intresse in mijn kaarten?
Ik heb u geheel gemist. PM is onderweg.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:29:44 #17
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_80908413
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Kleur is niet zo relevant . Als je zo'n lijstje zou kunnen PM-en naar mij, dan ben ik erg blij. Als het er heel veel zijn kan ik overigens mogelijk wel een keertje naar Zwolle toe gaan, aangezien ik een OV heb. Hoe meer informatie je hebt, hoe beter. Maakt het overeenkomen mbt prijs ook een stuk makkelijker
Ik heb nog zo'n 600 kaarten liggen (wel veel dubbelen ), allemaal oudere series. Ik ga er morgen voor zitten, heb een drukke dag gehad en ga vanavond even relaxen Je krijgt morgen PM van me
pi_81009622
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n 600 kaarten liggen (wel veel dubbelen ), allemaal oudere series. Ik ga er morgen voor zitten, heb een drukke dag gehad en ga vanavond even relaxen Je krijgt morgen PM van me
Ik ben benieuwd! (nog geen pm ontvangen trouwens )
pi_81015662
Heb hier nog een hele doos vol liggen. Meesten zijn volgens mij van tijdperk Judgment, Torment, Apocalypse etc. Heb zelf nog een best tof groen deck met redelijk goede kaarten als Rancors en River Boa's. Zitten wel een paar ouden bij (o.a. Fire Dragon). Kan wel wat foto's maken als je geinteresseerd bent.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:22:37 #20
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_81016775
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! (nog geen pm ontvangen trouwens )
Ik ben het vergeten Sorry!!!! Ik ga er nu voor zitten
pi_81042920
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:55 schreef Silv het volgende:
Heb hier nog een hele doos vol liggen. Meesten zijn volgens mij van tijdperk Judgment, Torment, Apocalypse etc. Heb zelf nog een best tof groen deck met redelijk goede kaarten als Rancors en River Boa's. Zitten wel een paar ouden bij (o.a. Fire Dragon). Kan wel wat foto's maken als je geinteresseerd bent.
Als je zou willen, heel graag! Dit is zo ongeveer precies wat ik zocht.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:40:43 #22
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_81044080
Mocht je nog interesse hebben,ik heb hier ook nog een map met kaarten. Ik heb lang geleden gespeeld en ben een jaar of wat geleden weer eens begonnen, maar ik vond die nieuwe series maar niets. Enkel met de oude lay-out dus, o.a. onslaught, judgment, maar ook exodus, urza's saga en nog wat oudere dingen (paar revised, geen dubbellandjes helaas).

Weet even niet wat er voor interessants bij zit (ben niet thuis), maar ik heb in ieder geval nog een Tolarian Academy,2 Yawgmoth's Will en 3 Priest of Titania liggen en nog wel meer.

Als ik een lijstje moet maken, hoor ik het wel!
pi_81983330
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef fonsoy het volgende:
Ik zoek eigelijk nog een hoeveelheid oude Magic The Gathering kaarten, met name dubbellandjes. Budget is ongeveer 200 euro. Als je me een PM geeft, kunnen we wel over de prijs uitkomen.
Ik heb alle tien de dubbellandjes. (Dus, underground sea, bayou, etc.). Deze zitten in mijn speciale "highlander" deck, waarin elke kaart uniek is. Ze hebben al die jaren in speciale protectors gezeten, maar hebben wel de sporen van speel gebruik. Geen mint dus, maar totaal niet beschadigd. Deze zijn allemaal van de 2e speelbare serie (revised geloof ik, dus niet die verzameleditie met de rechte hoeken).

Verder bezig ik nog enkele Arabian Nights kaarten (Rukh Egg), diverse Antiquities (waaronder drie van de vier Mishra's factory en een Mishra's Workshop en een aantal van de 1e speelbare editie zoals de Psionic Blast, etc. Daarnaast een complete doos met allerlei spul tot aan Ice Age. Veel rare's.

Ik heb meer van die thema decks gebouwd, waaronder een clone deck met 4 clones en een paar vesuvan doppelgangers en een deck bestaande uit artifacts die allemaal 4 mana kosten.

Ik kan wel foto's maken ,maar dat worden echt honderden foto's. Ik heb liever dat je ze persoonlijk komt bekijken als je budget serieus is. Vanzelfsprekend kan ik van de duurste kaarten wel een overzichtsfoto maken. Ik hoor het graag.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr_Belvedere op 27-05-2010 20:03:14 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:27:58 #24
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_82034256
Ik heb ook nog een aantal van die kaarten liggen. Zal eens kijken welke precies dan pm ik je nog wel.
pi_82062733
Heb ook nog een stuk of 240 kaarten liggen, vooral de Revised versie (witte rand) en wat uit 1994 met zwarte rand. Oudjes dus. PM me maar bij interesse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')