Die kun je opzoeken ehquote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een hele map oude magic kaarten, maar deze zijn zo oud dat ze geen logo'tje hebben waaraan je gelijk de zeldzaamheid kunt zienMeeste kaarten stammen uit 1995.
Als het puur om zeldzaamheid en serie gaat; magiccards.info of via gatherer van woc zelf; als het je ook om prijzen gaat dan kijkt men hier wel eens op nedermagic.nl . Persoonlijk vind ik die echter aan de dure kant.quote:
Hoeveel zijn het er ongeveer denk je?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een hele map oude magic kaarten, maar deze zijn zo oud dat ze geen logo'tje hebben waaraan je gelijk de zeldzaamheid kunt zienMeeste kaarten stammen uit 1995.
Ik wil niemand een oor aannaaien, maar het liefst wil ik wel graag weten wat ik dan koop. Kan je wat namen vermelden, evt in een PM? Ik wil graag een eerlijke prijs betalen, maar ook weten waar ik aan toe ben.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef this-is-life het volgende:
Ik heb er ook nog wel een 100tal liggen geloof ik voor 25 euro zijn ze van jou
Ongeveer 150. Ik heb een hele shitload nieuwere kaarten, maar die zijn dus niet oud.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er ongeveer denk je?
ik ga ze even zoeken dan kan ik je dalijk meer vertellenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik wil niemand een oor aannaaien, maar het liefst wil ik wel graag weten wat ik dan koop. Kan je wat namen vermelden, evt in een PM? Ik wil graag een eerlijke prijs betalen, maar ook weten waar ik aan toe ben.
Jammer dat ik niet in de buurt van Zwolle woonquote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog een hele stapel liggen, als je in de buurt van Zwolle woont mag je langskomen en kun je de gewenste kaarten zelf uitkiezen. Anders kan ik je ook wat namen via de PM geven desgewenst, maar dat kan pas zaterdag. Mocht je specifieke kaarten zoeken PM die dan ajb even
Maakt het nog uit van wat voor kleur de kaarten zijn? Ik zal morgen proberen een lijstje te fabriceren, omdat het nogal wat kaarten zijn zal ik proberen de leukste eruit te zoeken voor jequote:Op donderdag 29 april 2010 20:58 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in de buurt van Zwolle woon, ik woon zo ongeveer zo ver mogelijk van Zwolle vandaan.
Ik heb niet het idee dat er een beginnen aan is om bepaalde kaartnamen te noemen. Ik wil je best een lijstje sturen, maar gezien er tienduizenden verschillende magic kaarten bestaan kunnen we elkaar beter de moeite besparen. Desalniettemin zal ik er enkele sturen per PM.
Kleur is niet zo relevantquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maakt het nog uit van wat voor kleur de kaarten zijn? Ik zal morgen proberen een lijstje te fabriceren, omdat het nogal wat kaarten zijn zal ik proberen de leukste eruit te zoeken voor je
Ik heb u geheel gemist. PM is onderweg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je nog intresse in mijn kaarten?
Ik heb nog zo'n 600 kaarten liggen (wel veel dubbelenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Kleur is niet zo relevant. Als je zo'n lijstje zou kunnen PM-en naar mij, dan ben ik erg blij. Als het er heel veel zijn kan ik overigens mogelijk wel een keertje naar Zwolle toe gaan, aangezien ik een OV heb. Hoe meer informatie je hebt, hoe beter. Maakt het overeenkomen mbt prijs ook een stuk makkelijker
Ik ben benieuwd! (nog geen pm ontvangen trouwensquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n 600 kaarten liggen (wel veel dubbelen), allemaal oudere series. Ik ga er morgen voor zitten, heb een drukke dag gehad en ga vanavond even relaxen
Je krijgt morgen PM van me
Ik ben het vergetenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:21 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! (nog geen pm ontvangen trouwens)
Als je zou willen, heel graag! Dit is zo ongeveer precies wat ik zocht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:55 schreef Silv het volgende:
Heb hier nog een hele doos vol liggen. Meesten zijn volgens mij van tijdperk Judgment, Torment, Apocalypse etc. Heb zelf nog een best tof groen deck met redelijk goede kaarten als Rancors en River Boa's. Zitten wel een paar ouden bij (o.a. Fire Dragon). Kan wel wat foto's maken als je geinteresseerd bent.
Ik heb alle tien de dubbellandjes. (Dus, underground sea, bayou, etc.). Deze zitten in mijn speciale "highlander" deck, waarin elke kaart uniek is. Ze hebben al die jaren in speciale protectors gezeten, maar hebben wel de sporen van speel gebruik. Geen mint dus, maar totaal niet beschadigd. Deze zijn allemaal van de 2e speelbare serie (revised geloof ik, dus niet die verzameleditie met de rechte hoeken).quote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef fonsoy het volgende:
Ik zoek eigelijk nog een hoeveelheid oude Magic The Gathering kaarten, met name dubbellandjes. Budget is ongeveer 200 euro. Als je me een PM geeft, kunnen we wel over de prijs uitkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |