2 centstukken zou anders zijn, ik begreep na mijn klacht bij mijn vaste super dat alleen winkels die ook daadwerkelijk de 1 en 2 cent munten nog gebruiken ze ook accepteren. Blijkbaar is het geen verplichtingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze weigeren daar ook om de 2 eurocentmunt aan te nemen.
Ik schrok ook nog ff, want ik heb normaal áltijd mijn portemonee bij. Maar hij zat in mijn 'werk'tas. Ik heb de hele terugweg zitten denken of ik hem niet ergens had laten liggen (+ de bijbehorende stress)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hahahhaaaaa dat heb ik ook wel eens gehad bij een andere winkel.. dan voel je je echt zooooo stom!
Die is leuk! Die hadden ze hier alleen nog in het roze.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft bij zijn plaatselijke Action de hanglamp voor me kunnen kopen!
[ afbeelding ]
Hij moest zeker iets verhullen , een affaire of iets dergelijksquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:11 schreef straatmadelief het volgende:
Het valt mij op dat die geurtjes van de action altijd supergoedkoop zijn. Nog geen 2 euro. Natuurlijk ruiken de meeste vies, het is even zoeken tussen de troep, maar er zit er vrijwel altijd wel eentje bij die echt lekker ruikt!
Die geurtjes vervliegen vast sneller dan een luchtje van 80 euro, maar voor deze prijs laat ik ze niet liggen.
Pas was ik trouwens in de action aan deze luchtjes aan het ruiken, en naast mij kwam een (denk ik Turkse) opa staan. Hij pakte een willekeurig vrouwenparfum en sprayde minstens 10 keer in zijn hals. Daarna pakte hij een ander vrouwenluchtje, ging een einde verderop staan (hij schaamde zich anders tegenover mij?) en sprayde wederom een keer of tien op zn kleren. Daarna liep hij nog een keer terug naar de mannenluchtjes en sprayde een keer of tien in zijn muts. Na zichzelf helemaal ondergespoten te hebben met verschillende parfums liep hij doodleuk weer naar buiten..
:|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
maar dan denk ik dat vrouwenluchtjes averechts werken!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef rac het volgende:
[..]
Hij moest zeker iets verhullen , een affaire of iets dergelijks
Oeh! Die wil ik ook!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:54 schreef Mylene het volgende:
Ik heb vanmiddag een yoga/massagebal gekocht voor ¤ 6,49.
Zo'n ding dus:
[ afbeelding ]
Let er wel op met zo'n bal, dat je een bepaalde afmeting moet hebben voor je lichaamslengte, anders is het alsnog lastig oefeningen doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeh! Die wil ik ook!
Eens kijken of ze hem hier in Vlaardingen ook hebben. De vakken raken hier een beetje leeg, want volgende week gaan ze verbouwen en zijn ze de hele week gesloten.![]()
Maar als ze weer open gaan, dan is die weer een stuk groter!
Maar die van de HEMA gaan wel meer dan 6 jaar meequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Verkopen ze een beetje aardige badjassen? Vind die dingen bij de Hema altijd veel te duur
Je moet in ieder geval niet die van fleece nemen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Verkopen ze een beetje aardige badjassen? Vind die dingen bij de Hema altijd veel te duur
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:28 schreef Isegrim het volgende:
Zijn dat diezelfde die ze wel vaker hebben? Ik zweet me een ongeluk in die dingen, doe mij maar badstof.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:31 schreef Isegrim het volgende:
Kan ook aan mij liggen, maar als ik ook maar een beetje activiteit vertoon met dat ding aan, druipt het zweet aan alle kanten van me af.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:40 schreef sproetjes het volgende:
jep ook ik heb geen goede ervaringen met de fleecebadjassen van de action, idd zweten like hell!
plus, in de sauna was het nog warmer en hij nam niet echt water op
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:43 schreef Isegrim het volgende:
Water nemen ze niet op nee, daarom ook het zweten. Ik zou twintig andere dingen bij de Action kopen van die acht euro.
Ja, ze hebben van die neopreen sleefs, zelfs voor mijn 17,2" laptop en minimuisjes hebben ze ook. Geen idee of dat wat is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef majtje het volgende:
-knip-
nog een vraagje: ik heb gisteren een laptop gekocht. nu ben ik op zoek naar een sleeve en een kleine muis. hebben ze die bij de action?
thanks! zal morgen eens gaan kijken dan..goed idee van de ikea tip! want daar zit je ook nog mee natuurlijk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef trovey het volgende:
Die sleeve hebben ze in ieder geval hier wel gehad en een kleine laptopmuis hebben ze nu zeker nog (gisteren nog zien liggen).
oww dan hebben zeook vast wel 15,6 inch..heb er nou 1tje van me broer geleend maar daar past hij net niet in..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:01 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, ze hebben van die neopreen sleefs, zelfs voor mijn 17,2" laptop en minimuisjes hebben ze ook. Geen idee of dat wat is.
Ik heb trouwens bij de IKEA een bijpassed etui gekocht waar precies mijn adaptor en muisje in passen zodat die niet los in mijn tas rondslingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |