een rond kattenmandjequote:Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is een donut mand? een mand voor donuts?
Zo'n 2 seconden tentje of is het wat anders?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag bij de Action
-knip-
3-persoonstent met paraplusysteem
totale schade: 31 eu en een beetje
Een donuts met snorharen en een staartquote:Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is een donut mand? een mand voor donuts?
Komt ie vlak bij de teso ? zou wel handig zijn als je nog even op de boot moet wachten lekker de action in om te funshoppenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb een roze voor de mannelijke donuts met snorharen en staart meegenomen
Als het goed is krijgen wij in Den Helder met de opening van de nieuwe (grootse van NL) mega aanbiedingen bij de action, ik ga vast sparen, ik heb nog een week of zo
Oeh, hoe duur was die tent? Is wel een mooie voor het festivalseizoenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag bij de Action
Schoensmeer
Flesje 7-up
grote zak zure haaien (snoep dus)
3-persoonstent met paraplusysteem
totale schade: 31 eu en een beetje
Die mandjes leken mij ook tofquote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een donuts met snorharen en een staart
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, hoe duur was die tent? Is wel een mooie voor het festivalseizoen
[..]
Die mandjes leken mij ook tofToch van de week maar even heen
Ik ga eigenlijk altijd naar die in Assendorp, als ik ga van de week laat ik het je wel even wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef trovey het volgende:
[..]
[/b]
Niet gezien bij de Vechtstraat vanmiddag...wellicht wel in Assendorp?
Nee helaas.. hij komt niet eens in de binnenstad, maar zelfs op toch wel een achterafje bij het ravelijncentrum.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Komt ie vlak bij de teso ? zou wel handig zijn als je nog even op de boot moet wachten lekker de action in om te funshoppen![]()
Jammerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee helaas.. hij komt niet eens in de binnenstad, maar zelfs op toch wel een achterafje bij het ravelijncentrum.
quote:
omg dat mandje! precies de goede kleurquote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef moussy het volgende:
Nee helaas.. hij komt niet eens in de binnenstad, maar zelfs op toch wel een achterafje bij het ravelijncentrum.
Dirk in zn mietige mandje
wat een mooi beest zeg! noorse boskat ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Dirk in zn mietige mandje
[ afbeelding ]
die is ook leuk zeg, wat een leuke kleur!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een donuts met snorharen en een staart
[ afbeelding ]
hahahhaaaaa dat heb ik ook wel eens gehad bij een andere winkel.. dan voel je je echt zooooo stom!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben geweest vandaag. Enorm druk, lange kassarij. Heb ik alles op de band liggen, en ben ik bijna aan de beurt, kom ik er achter dat ik mijn portemonee vergeten ben.![]()
Ze weigeren daar ook om de 2 eurocentmunt aan te nemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Deezertje het volgende:
De Action wou mijn 5 euro herdenkingsmunt niet aannemen, terwijl het een wettig betaalmiddel is........![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |