Haat je alles wat mooier is dan jou? Hmm wat zal het leeg zijn als je ze allemaal zou vermoordenquote:
niet haten.. jij bent mijn rivaalquote:
Verleidelijk. Ik hou best van een beetje dominant.quote:
Ik haat ze alleen als ik ze niet beheers zoals poolboy, kitchenguy en gardenhunk.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haat je alles wat mooier is dan jou? Hmm wat zal het leeg zijn als je ze allemaal zou vermoorden
Johnny Deppquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie kan nu mooier zijn dan jij? Stralend engeltje!
Ach, dan had je vorig topic er maar moeten zijn. Ik nodigde je uit voor een biertje tijdens een meet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verleidelijk. Ik hou best van een beetje dominant.
Grijp m'n haren eens vast? Ah, toe?
Excusez-moi, ik ben niet meer zo op de hoogte.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zaterdag verhuizen, dat is een beetje oonzin denk ik
Ik ben 1.93m en ik weeg 80kg.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Dan word je dik en dan wil ik je niet meer
pa heeft mn luchtbuks afgepaktquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Naja, als je het leuk vind om in je eigen voeten te schieten, ga vooral je gang.
Ik voel een kille, koude deken over me heen komenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat ze alleen als ik ze niet beheers zoals poolboy, kitchenguy en gardenhunk.
maar als het nu categorie 30-60 is?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...in de leeftijdscategorie van 30-40 is Angel toch wel mooi hoor!![]()
En Depp in 40+.
Gohquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
Wie kan nu mooier zijn dan jij? Stralend engeltje!
En nu moet je het doen met elastiekjes en paperclips.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pa heeft mn luchtbuks afgepakt
Ik heb geen idee hoe Angel eruit zietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...in de leeftijdscategorie van 30-40 is Angel toch wel mooi hoor!![]()
En Depp in 40+.
Oh noquote:
Dan valt Ang3l onder de blondjes en Depp onder de donkertjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als het nu categorie 30-60 is?
Gaat lukken! Have fun.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh
Net werd in dat gesprek met de manager mijn IQ geroemd.
Nu mijn face value. Ik ga goed het weekend in!
En zelfvertrouwen + feesten + drank = scoren!
Say whut?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, dan had je vorig topic er maar moeten zijn. Ik nodigde je uit voor een biertje tijdens een meet.
elastiekjes is genoegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
En nu moet je het doen met elastiekjes en paperclips.
Blonde krullen en blauwe ogen volgens mij. En uitstraling.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Angel eruit ziet
Daar was ik al achter gekomen bij de laatste, toen kon je plots niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say whut?
En wanneer is die "een meet" dan?
Ge wit toch da'k da kei eng viiiind!
quote:
misschien is het wel iets voor jouquote:
Bespreek dat maar met Vencotje. Die was de controllerende factorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say whut?
En wanneer is die "een meet" dan?
Ge wit toch da'k da kei eng viiiind!
en als daar ook geen onderscheid in gemaakt mag worden?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan valt Ang3l onder de blondjes en Depp onder de donkertjes.![]()
[..]
Gaat lukken! Have fun.
Cuuuuuuuuute!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag de mijne wel lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |