Dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef DjimmyR het volgende:
Met die ene kan ik dus gewoon tv kijken met een coax kabel erin?
Ja, dat klopt! Coax erin en gaan met die banaan! (zit ook volwaarde afstandbediening bij) Dus je kunt ook zeggen dat het een TV is die je als monitor kunt gebruiken. Hij heeft ook SCART bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef DjimmyR het volgende:
Met die ene kan ik dus gewoon tv kijken met een coax kabel erin?
Genoteerd. Ik laat 'm nog wel even staan, want denk dat 8 tientjes ook echt niet (te)veel is. En ik geef 'n lichte voorkeur aan iemand die ze alle4 tegelijk wil (al betwijfel ik of er iemand zo gek is...).quote:
Marcosta, bod genoteerd. Ik laat 'm even staan tot morgenavond. Dat heb ik zojuist ook met een bieder op marktplaats (cross-post daar) afgesproken, die wil 2 van de 910MP schermen overnemen. Ook die is onder voorbehoud dat morgenavond niemand hoger heeft geboden (zoals gezegd: het liefst allemaal in 1x).quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:55 schreef marcosta het volgende:
Ik heb wel 8 tientjes over voor de monitor met tuner
Ja sorry, ik haalde ze door elkaar. Ik bedoel dat de 2 normale monitoren onder voorbehoud verkocht zijn...quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef kutagh het volgende:
2 van de 910MP schermen aan die marktplaats bieder en 1 aan marcosta, terwijl je er maar 1 in totaal hebt? Dat vind ik wel knap! Gok dat je de 913N schermen bedoelde voor de marktplaats bieder...
Geen probleem, ik hoor het vanzelf welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef JeOma het volgende:
Ik heb (nog) geen reactie van Marcosta. DJSmiley, vind je het akkoord dat ik Marcosta tot morgenavond (zondag) de tijd geef om te reageren? Anders mag jij 'm hebben wat mij betreft.
Sorry, ik zet je wel op de lijst, maar ik heb 'm al beloofd aan Marcosta. Die heeft nog niet gereageerd en heeft tot vanavond (pak 'm beet 21:00, dan ben ik wel weer thuis) de tijd om me een PM of reactie hier te sturen. Vervolgens wil DJSmiley 'm voor 80 euro.quote:Op zondag 2 mei 2010 03:31 schreef revelution het volgende:
heb ook interese in de 910MP(tv turner), heb er 80-85 voor als je nog verkoopt/te koop hebt staan
laat me eve wete hier
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:06 schreef JeOma het volgende:
[..]
Sorry, ik zet je wel op de lijst, maar ik heb 'm al beloofd aan Marcosta. Die heeft nog niet gereageerd en heeft tot vanavond (pak 'm beet 21:00, dan ben ik wel weer thuis) de tijd om me een PM of reactie hier te sturen. Vervolgens wil DJSmiley 'm voor 80 euro.
Zou 'm graag aan je verpatsen voor 85E, maar ik ben redelijk principieel wat afspraak=afspraak betreft.Mocht DJSmiley ook afhaken, ben jij next, ok?
i awaits your PMquote:Op zondag 2 mei 2010 11:06 schreef JeOma het volgende:
[..]
Sorry, ik zet je wel op de lijst, maar ik heb 'm al beloofd aan Marcosta. Die heeft nog niet gereageerd en heeft tot vanavond (pak 'm beet 21:00, dan ben ik wel weer thuis) de tijd om me een PM of reactie hier te sturen. Vervolgens wil DJSmiley 'm voor 80 euro.
Zou 'm graag aan je verpatsen voor 85E, maar ik ben redelijk principieel wat afspraak=afspraak betreft.Mocht DJSmiley ook afhaken, ben jij next, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |