quote:Op donderdag 29 april 2010 08:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
SInds gister heb ik hem ook. Prachtig apparaat, nog even hier en daar wat aps geinstalleerd. Gaat lekker![]()
Nu heb ik wat vraagjes wat betreft het zgn. overclocken (OC). Lees dat het veel voordeel oplevert wat snelheid betreft. Maar hoe zit het met de batteri jduur ? En de garantie, vervalt die niet omdat je een OC doet ? Zit te denken aan een OC naar 800 Mhz. Iemand tips ?
tof, ik ga hem binnenkort helemaal leeghalen weer denk, ik heb hem nu zó volgezet met scriptjes, zooi en weet ikw at allemaalquote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb mijn N900 alweer een tijdje op 900 Mhz draaien en ik heb geen extra batterijduurverlies kunnen ontdekken.
http://www.techpetals.com(...)900-up-till-1ghz.phpquote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om dit te doen ? Ben nog niet helemaal thuis in het OC van Mobiele phones
Via WiFi of 3G?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef sc00p het volgende:
Als ik internetradio via FM uitzend, blijft de muziek vaak hangen. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Settings blijf je behouden, je flasht een kernel niet een firmwarequote:Op donderdag 29 april 2010 14:52 schreef SinofEnvy het volgende:
tvp. Nog steeds kapotte slider.
Btw, flasht die OC image je hele firmware of alleen de kloksnelheid? Met andere woorden, blijft de rest van je settings etc behouden?
Suggesteer dat eens op maemo.org, ik vind het een erg goed idee en misschien wil iemand het daar wel voor je makenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef SinofEnvy het volgende:
Wat ik wel mis is een desktop widget waar je je email inbox (met name ongelezen berichten) kan inzien, beetje a la Blackberry.
Ik ga hem zelf niet installeren, het is volgens mij een maand oude chinese beta versie, en ik zie best wat problemen ermee op maemo.orgquote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Schijnt een rc relase te zijn geleaked van de PR1.2.
Zal ik een dezer dagen eens doen, sowieso is nu die QT toolkit / SDK voor Windows uit, toch? Ik kan zelf ook wel redeijk programmeren, kan dus kijken of ik 't misschien zelf kan.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Suggesteer dat eens op maemo.org, ik vind het een erg goed idee en misschien wil iemand het daar wel voor je maken
Zou daar nog een beetje mee oppassen je kan prima naar 1.2 maar als je om een of andere reden terug wil naar 1.1 krijg je problemenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Schijnt een rc relase te zijn geleaked van de PR1.2.
Mwa, je kan natuurlijk gewoon 1.1 flashen.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:05 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Zou daar nog een beetje mee oppassen je kan prima naar 1.2 maar als je om een of andere reden terug wil naar 1.1 krijg je problemen
En dan heb je kans dat je simkaart niet meer werkt en dus niet gebeld kan wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, je kan natuurlijk gewoon 1.1 flashen.
Dat is ook weer op te lossen: http://talk.maemo.org/showpost.php?p=638937&postcount=45quote:Op maandag 3 mei 2010 09:11 schreef Ra-z het volgende:
[..]
En dan heb je kans dat je simkaart niet meer werkt en dus niet gebeld kan worden![]()
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=51663
Suggesteren had ook best een woord kunnen zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 14:21 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
hihi, ik had het zelf niet eens gezien tot ik ging terugkijken wat jij dan had geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |