ik ben nog nooit in berlijn geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 01:45 schreef Ensaf het volgende:
Berlijn groot.
TS is nog nooit in Tytjerkstradiel geweest.
Ensaf denkt weer eens stoer te doen. Het is Tytsjerksteradiel nono.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:45 schreef Ensaf het volgende:
Berlijn groot.
TS is nog nooit in Tytjerkstradiel geweest.
Weer?quote:Op donderdag 29 april 2010 01:57 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ensaf denkt weer eens stoer te doen. Het is Tytsjerksteradiel nono.
quote:
Japanquote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef solyaris het volgende:
Berlijn is een dorp! Ga maar eens naar Tokyo.
[ afbeelding ]
En je dan vermaken tussen al die eenheidsworsten?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef solyaris het volgende:
Pfff, Berlijn is een dorp! Ga maar eens naar Tokyo.
[ afbeelding ]
True. In Friedrichshain op straat kom je geregeld groepjes tegen met open flessen wijn, blikken bier etc. Zijn ook prachtige parken in Berlijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Berlijn is wel een mooie stad, daar mag je tenminste nog in het openbaar bier drinken.
En zo'n microbrew-bier met kersensmaak![]()
Het spijt me, maar dat weet je bij de aankoop dan toch allemaal? Er zijn meer dan genoeg gelegenheden om goedkoop, gekoeld bier te halen lijkt me?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Toen ik er was hadden we met een groep ook bier gehaald, waren het plastic flesjes, en niet gekoeld. 50 cent statiegeld op zo'n plastic flesje trouwens
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |