quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb zin in koninginnenacht. De hele nacht ronddwalen en bekenden tegenkomen die op hun kleedjes zolderkamers proberen te verkopen.
Of iig de inhoud ervan.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Trollface. het volgende:
Hier hoort een quote, maar UDOWU kent geen quotes dus staat hier geen quote.
Vorig jaar stond er een Bob Marley coverband hier op een dak te spelen. Was tof.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Een paar vriendin van mij hebben een band, en die gaan spelen op het dak van een van de discotheken hier tijdens Koninginnedag.
Gehehhe, en de Big Band van mijn middelbare school staat bij het standbeeld waar de locatie naar vernoemd is. Dus ik vermaak me wel hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er een Bob Marley coverband hier op een dak te spelen. Was tof.
Ik moet van mezelf voor Pauw en Witteman op bed. Anders wordt het 0.00uquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heb je helemaal goed
Het wordt weer een latertje vanavond
Ik moet nog steeds douchen en dan naar bedquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet van mezelf voor Pauw en Witteman op bed. Anders wordt het 0.00u
doegquote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds douchen en dan naar bed
Ik ga nu echt
truste lieverdjes
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds douchen en dan naar bed
Ik ga nu echt
truste lieverdjes
quote:
Nou ik lag dus lekker samen met iemand onder de sterren hemel te liggen, komt er iemand langs om vervolgens gebashed te worden.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou ik lag dus lekker samen met iemand onder de sterren hemel te liggen, komt er iemand langs om vervolgens gebashed te worden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |