Irritant is dat he?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, zijn we wel snel uitgepraat he
Maar ik wat?quote:
...wou over sex pratenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk weet niet zo goed wat ik over jou en mij moet vertellen...
[..]
Maar ik wat?
Over mij valt sowieso weinig te zeggen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk weet niet zo goed wat ik over jou en mij moet vertellen...
vertel dan ietsquote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over mij valt sowieso weinig te zeggen.
Jij begon eroverquote:
Ik heb het morgen zekerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon erover
Ik wil best over seks praten. Heb er alleen niet zoveel over te vertellen. Alleen dat ik het morgen weer hoop te hebben
Toen wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. maar toen je geen single was..
Mijn poes is een beetje gevoelig. Erg gevoelig zelfsquote:
Dat was alleen maar om het dieren onderwerp te droppen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon erover
Ik wil best over seks praten. Heb er alleen niet zoveel over te vertellen. Alleen dat ik het morgen weer hoop te hebben
quote:
Tja wie hoopt dat nu nietquote:Op woensdag 28 april 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon erover
Alsof op Malta geen seks te vinden isquote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om het dieren onderwerp te droppen.Om mij vrolijk te maken, weet je nog?
![]()
En nou ben ik nog jaloers ook nog
Nee.quote:
teveel...?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn poes is een beetje gevoelig. Erg gevoelig zelfs
Neequote:
Dronken engelse en italiaanse mutsen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof op Malta geen seks te vinden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |