Joden zijn niet zo! Anders hadden de koeken wel anders geheten!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, stelletjes watjes die erover gezeurd hebben.
Je kan over ons singles gaan schrijven genoeg verhalenquote:
Online gaming software. Ik lul er over tegen bedrijven die het gebruiken.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk daar?
Oh ja? Vertel ze dan eens..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan over ons singles gaan schrijven genoeg verhalen
Oh?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, dankquote:
Waar zijn ze danquote:
Ons?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aha. Heb je dan ook wel eens een online-gaming-software-lullers block, zoals ik een writer's block?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Online gaming software. Ik lul er over tegen bedrijven die het gebruiken.
Lodenloeken zekerquote:Op woensdag 28 april 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Joden zijn niet zo! Anders hadden de koeken wel anders geheten!
Vaker dit topic lezen en dan aantekeningen makenquote:
Ik vergeet ze alleen heel snel weerquote:
Fok! beter danquote:
Jaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Aha. Heb je dan ook wel eens een online-gaming-software-lullers block, zoals ik een writer's block?
Don't flatter yourself, boy..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaker dit topic lezen en dan aantekeningen maken![]()
Je werk wordt toch niet gepubliceerd hoop ikIk wil namelijk niet straks mijn levensverhaal ergens teruglezen
quote:
Ik ben niet interresant dat is waar. Ja misschien als loser ofzoquote:
naja.. had niet echt tijd voor ze enzo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel ontstijgt nooit het niveau van de spelers.quote:
You're the token (black) guy! WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 april 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet interresant dat is waar. Ja misschien als loser ofzo
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
naja.. had niet echt tijd voor ze enzo..Maar dieren zijn lief....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Had niet echt een 'band' met mn konijnen hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef Kreator het volgende:
Ik doe mijn visjes echt nooit weg. Ik ben eraan gehecht geraakt....
Precies!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Joden zijn niet zo! Anders hadden de koeken wel anders geheten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |