abonnement Unibet Coolblue
pi_263774
Ik ga persoonlijk voor Erik hij is het minst irritant....zou ook wel lachen zijn...de rest van de bewoners helemaal in een dip en boos verhalen/interviews in de roddelbladen dat ze het niet vinden kunnen...iemand die er later bijkwam en dat dan juist die persoon de poen wint...HAHA zal ze leren die stomme kutjes.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:22:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263775
Ja dat is idd een leuk scenario.

Ik gun het hem ook wel. Weet je wel hoeveel frikadellen hij van dat geld kan kopen?

Mocht SBS een en ander niet toestaan, dan gaat mijn voorkeur uit naar Essie. Ik denk dat de lachbui die ze dan krijgt lang genoeg zal zijn, om nog 2 extra uitzendingen te vullen (weet juh?).
Je voelt gewoon hoe graag met name Tess en Ant. haar op die bank zouden willen zien. Ik weet zeker dat we dan een hele andere motivatie gaan krijgen. Niks meer van 'al 13 weken mee opgetrokken' of 'maatjes vanaf het begin'. Dat plezier gun ik de kilo's-tweeling absoluut niet!

pi_263776
Ja maar weet je wat zo KUT is? De manier van stemmen de kijkers hebben gewoon GEEN invloed ik bedoel wij bellen bijv. massaal dat Tessa weg moet..maar als zij met Esmeralda op de bank terechtkomt kiezen de bewoners Esmeralda weg ipv de kijkerskeus Tessa.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:31:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263777
Büllent, Seki of Jop.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:33:00 #5
2937 bianca
She-devil
pi_263778
of toch maar liever Esmee.....
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_263779
quote:
op 05-16-2000 om 11:01 AM schreef Dada het volgende:
Ik ga persoonlijk voor Erik hij is het minst irritant....

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alstjeblieft niet zeg! Hoe kun je nou zeggen dat Eric het minst irritant is? Ik erger me elke keer weer helemaal groen en geel aan die gozer. Als er een van 't hele stel camera/media geil is is hij het toch zeker wel?!! Continue de leukste uithangen met z'n "grappige" verhalen over hoe hij z'n groene baret heeft gehaald en wat een kerel je wel niet bent als je die hebt. En is het jullie weleens opgevallen dat als iemand iets vertelt, hij ook altijd zoiets heeft meegemaakt en dit dan op volume 98 begint te vertellen. Hij kan om een verhaal van iemand anders ook nooit lachen, je ziet hem dan denken, "Heb ik niet nog iets veeeeeeeeel leukers te vertellen?"
Nee, Eric de "gezellige" Brabander; afvoeren ermee!

pi_263780
Eerlijk gezegd kan het me niet schelen wie er wint, maar ik vind Esmeralda het sympatiekst. Zij heeft de meest positieve instelling, het meeste diepgang en is het creatiefst. Ook het feit, Rocket Ride refereerde hier al aan, dat zij haar positieve instelling houdt terwijl zij in feite als eenling staat tegenover het 'groepje' Antonette, Iwan en Tessa, heeft mijn sympatie. Haar gegiechel sinds het vertrek van Büllent is mijns inziens een uiting van onzekerheid omdat het met niemand van de overgebleven groep echt klikt. Toen zij mensen had waarmee het klikte (Bart, Büllent, Bianca) giechelde ze veel minder en vertoonde zij in het algemeen minder huppelgedrag. Ik houd overigens evenmin als veel mensen in dit forum van haar huppelgedrag. Dit gedrag lijkt overigens wel in de smaak te vallen bij de stemmers (ik ga er even van uit dat de polls enige indicatie zijn van het aantal stemmers), zowel in de eerste weken als nu.
pi_263781
Dada schreef: De manier van stemmen de kijkers hebben gewoon GEEN invloed ik bedoel
wij bellen bijv. massaal dat Tessa weg moet..

Lieverd ook dat gaat niet, anders was Tessa er allang uitgeweest, je kunt alleen
bellen voor degene wie je erin wilt houden. Waar overigens ook mee gesjoemeld
wordt, dus niet bellen hoor Dada, zonde van het geld.

pi_263782
Iwan of Antonette ze zijn over de duur van het programma het meest constant geweest. Reageren niet op populariteitspolls door te gaan huppelen of sterke verhalen te gaan vertellen. Proberen zo goed en zo kwaad als het gaat zichzelf te zijn.

De rest afvoeren.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 16:32:00 #10
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_263783
Van mij mag de chauffeur winnen.
Voetbal is oorlog


  vrijdag 19 mei 2000 @ 16:48:00 #11
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_263784
Met de huidige ploeg is het wat mij betreft lood om oud ijzer. Ik zou zeggen Essie of Antoinette, maar geen van beiden kan rekenen op veel enthousiasme van mijn kant. De rest is alleen nog vervelender.

Kunnen we dat 'zichzelf zijn' vanaf deze editie afschaffen als criterium om de Bussagiers te beoordelen? Je mag ze wat mij betreft aanrekenen dat ze niet wat meer hun best hebben gedaan om de boel op te leuken.

Overigens, als we er dan even vanuit gaan dat Tessa inderdaad een enorme gifspons is in het dagelijks leven, is zij in De Bus absoluut het meest zichzelf geweest en verdient volgens dat criterium dus te winnen....met een straatlengte! En van populariteitspolls (als ze Fok! zou kunnen lezen....) trekt ze zich ook al niets aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 19 Mei 2000).]

  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2000 @ 16:49:00 #12
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_263785
Ik stem voor Aalt of Peter!

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_263786
quote:
op 05-19-2000 om 04:48 PM schreef Meister het volgende:

........
Overigens, als we er dan even vanuit gaan dat Tessa inderdaad een enorme gifspons is in het dagelijks leven, is zij in De Bus absoluut het meest zichzelf geweest en verdient dus te winnen....met een straatlengte.


The trick is to keep breathing
pi_263787
TESSA!!!!!
  zaterdag 20 mei 2000 @ 23:13:00 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_263788
Alles bijelkaar genomen en nog eens goed bekeken en gewogen denk ik toch na rijp beraad en een aantal nachtjes slapen dat............... nou vooruit dan maar laat .............nou dan toch maar IWAN.
  zondag 21 mei 2000 @ 10:09:00 #16
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_263789
quote:
op 05-16-2000 om 01:05 PM schreef Von het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alstjeblieft niet zeg! Hoe kun je nou zeggen dat Eric het minst irritant is? Ik erger me elke keer weer helemaal groen en geel aan die gozer. Als er een van 't hele stel camera/media geil is is hij het toch zeker wel?!! Continue de leukste uithangen met z'n "grappige" verhalen over hoe hij z'n groene baret heeft gehaald en wat een kerel je wel niet bent als je die hebt. En is het jullie weleens opgevallen dat als iemand iets vertelt, hij ook altijd zoiets heeft meegemaakt en dit dan op volume 98 begint te vertellen. Hij kan om een verhaal van iemand anders ook nooit lachen, je ziet hem dan denken, "Heb ik niet nog iets veeeeeeeeel leukers te vertellen?"
Nee, Eric de "gezellige" Brabander; afvoeren ermee!

he, waar kom jij vandaan. in ieder geval niet van brabant zeker. die jongen heeft echt wel leuke humor enzo.
persoonlijk mag eric of tessa van mij wel winnen. ik ben vooral benieuwd wie er nu maandag uitgaat.

david

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_263790
persoonlijk erger ik me behoorlijk aan tessa. de helft van de tijd is zij bezig te praten over de populariteit en dat ze vooral zelf vind dat ze niet uit de bus mag worden gestemd. dit irriteerd mij behoorlijk. want ik heb het idee dat ze dat alleen doet om haar plaatsje veilig te stellen
Ik ben best wel blij nu
pi_263791
Jammer dat Jop niet heeft gewonnen. Maar ik denk dat hij wel heeft gewonnen qua aandacht van de media. Aziz moet zo langzamerhand in een kartonnen doos wonen.
Van mij mag Iwan of Tessa winnen, zij zijn het eerlijkst.
  zondag 21 mei 2000 @ 18:44:00 #19
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_263792
De kijker van De Bus moet winnen. Knap dat hij het als enige van Nederland nog volhoudt!
Heb uw lot lief

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')