Gewoon nu doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Binnenkort maar eens een datum prikken
Oehquote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een datum prikken
Juni of juli is primaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon nu doen.
Wel in juni of later.
Ik sta nooit leuk op foto's.... ik kom er op de een of andere manier altijd als een josti op te staanquote:
Zeg maar gewoon gerust als een enorme lúl.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta nooit leuk op foto's.... ik kom er op de een of andere manier altijd als een josti op te staan
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon gerust als een enorme lúl.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaaaarrr dat heb ik ook hoor. Dan denk je: is dat Waxxer of een gereformeerde lesbo?
Nah, dat had ik ook hoor. Maar toen het eenmaal zo was, trof ik alle Fok Fotoboeken samen op een terrasje.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Dan is de oplossing dus een ontmoeting in het echie
.
Ik zeg dat wel heel stoer enzo, maar mocht het ooit plaatsvinden dan ben ik wel nerveus...
Waar, check en waar?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef creno het volgende:
En daarbij, Tha-erik staat zingend op fok, ik sta bloot op het strand op fok, Vlarp staat halfontbloot op fok. Dus een josti foto is dan nog gewoontjes
Mijn zangkunsten zijn naar privéplekken verhuisd hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef creno het volgende:
ahum, heb je in mijn fotoboek al eens gekeken, staat ook een behoorlijk josti-foto in. zo erg zal het toch niet zijn.
En daarbij, Tha-erik staat zingend op fok, ik sta bloot op het strand op fok, Vlarp staat halfontbloot op fok. Dus een josti foto is dan nog gewoontjes
Maar je zette het wel onlinequote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zangkunsten zijn naar privéplekken verhuisd hoor. Volgend jaar weer een nieuwe kans
.
Waar sta jij bloot?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef creno het volgende:
ahum, heb je in mijn fotoboek al eens gekeken, staat ook een behoorlijk josti-foto in. zo erg zal het toch niet zijn.
Moet ik dan in het midden?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
Ah... we gaan een Vulture meet doen!? Leuk!
- onder de douche.quote:
Van het mijne ook niet, aangezien ik niet op het strand komquote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Van mijn lijf kun je in combinatie met het felle zonlicht op het strand niet eens een fatsoenlijke foto maken.
We?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
Ah... we gaan een Vulture meet doen!? Leuk!
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
- onder de douche.
- in de sauna.
- in de slaapkamer.
- in de inloopkast.
- op het strand.
dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |