quote:Op woensdag 28 april 2010 18:46 schreef yvonne het volgende:
Niet zozeer domme kat als wel domme eigenaar.
Nadenken is enorm moeilijk..
Een kat kan dus op deze enorm lullige manier doodgaan ja.
Ik vind jouw opmerking alleen niet verklaarbaarquote:Op donderdag 29 april 2010 00:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die van mij heeft zich van 4 hoog via het raam naar beneden gegooidhij keek wat verschrikt maar zie het hem zo weer doen als ie de kans krijgt (nou is het een poes dus dat verklaard irrationeel gedrag misschien
).
Ik ook niet als katquote:Op donderdag 29 april 2010 00:19 schreef Semz0r het volgende:
Wat zielig
Zoiets zou ik mezelf dus nooit vergeven.
normaal noem ik het kat en hij. maar biologisch gezien is het een poes ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerking alleen niet verklaarbaar
Is het een poes of een zij?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:46 schreef yvonne het volgende:
Niet zozeer domme kat als wel domme eigenaar.
Nadenken is enorm moeilijk..
Een kat kan dus op deze enorm lullige manier doodgaan ja.
Maar niet uit zo'n wig waardoor bij elke beweging het arme beestje steeds vaster komt te zitten.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:42 schreef Outlined het volgende:
[..]
![]()
tss, ik had er ook geen gevaar in gezien hoor
het verbaast me trouwens dat de kat zich niet kon bevrijden uit zijn situatie, fysiek zijn het toch altijd wel handige beestjes
Obviousquote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef zuigmarmot het volgende:
Hee, ik heb dit in mijn oude huis ook gehad, wel een beetje vreemd wat ik heb geen katten, die probeerde dus binnen te komen,
heb even een paar maal goed het raam dichtgedruk, helemaal ging dat niet, wat kunnen die beesten raar janken zeg klonk net als een varken dat gecastreerd wordt.
toen het beest maar naar buiten geduwd, die heeft het wel afgeleerd
poes kroop nog wel weg zag ik (wel alleen met z'n voorpoten)
Bron: AD.nlquote:ROTTERDAM - Tientallen katten per jaar komen om doordat ze klem raken in kantelramen.
De dierenambulance in Rotterdam luidt hierover de noodklok. ,,Kattenbezitters moeten altijd hun klapraam dichtdoen als ze van huis gaan,’’ zegt Joke Stuik van de dierenambulance.
De dierenambulances in Amsterdam en Den Haag bevestigen dat ook zij jaarlijks tientallen van dergelijke gevallen meemaken. Op internet waarschuwen kattenhouders elkaar voor dit gevaar. Nieuwsgierige huiskatten proberen naar buiten te springen door een open tuimelraam, maar raken soms klem tussen het schuin staande raam en het kozijn. Doordat ze zich niet kunnen afzetten, kunnen ze geen kant op.
,,In tien minuten vechten ze zich dood,’’ zegt ambulancemedewerker Johan Verhey. In Rotterdam was hij getuige van zo’n drama. De kat zat toen te hoog om hem te kunnen bevrijden. De brandweer kwam te laat.
Sommige dierenwinkels verkopen een soort vliegenhorren om de poezen tegen te houden. Wat ook kan: een kussen of een sok gevuld met zand bevestigen aan het raam. De kat kan daar zijn nagels in slaan om zich te bevrijden.
Mijn vroegere buren op 8 hoog hebben die fout wel ooit eens gemaakt . . . . . . .quote:Op donderdag 29 april 2010 00:13 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ik woon 12 hoog, ga dat risico niet nemen met die van mij.
Er hoeft maar een vliegje langs te komen en floep weg kat, dood.
Als jij denkt dat het een troll is, mij prima hoorquote:
Ik roep ook altijd wanneer er iemand dood gaat dat het maar een mens is, maar dan krijg ik amnesty international achter me aan.quote:
Jij kent het verschil niet tussen katten en mensen ? dat verklaart het een en ander inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik roep ook altijd wanneer er iemand dood gaat dat het maar een mens is, maar dan krijg ik amnesty international achter me aan.
Het zijn allebei zoogdieren.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Jij kent het verschil niet tussen katten en mensen ? dat verklaart het een en ander inderdaad
Je hebt net mijn punt gemaaktquote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zijn allebei zoogdieren.
Je punt is?
Doe normaal, dramaqueen...quote:Op donderdag 29 april 2010 00:19 schreef Semz0r het volgende:
Zoiets zou ik mezelf dus nooit vergeven.
QFTquote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Over vogels hoor ik kattenliefhebbers nooit zo jammeren
Natuurlijke selectiequote:Op donderdag 29 april 2010 00:09 schreef zimmerzimmer het volgende:
Dat is zeker wel bekend onder katteneigenaren, waarom denk je anders dat ze hier producten voor maken?
Katten die zich ophangen in ramen en van het balkon afvallen is de nr 1 killer.
Niet in nederland... http://www.pussy-versand.(...)ppfensterschutz.htmlquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Stoer hoor, die haatpraat over katten.
Iemand hier die een verkkooppunt weet voor die beschermrekjes? Bij Zooplus zijn ze namelijk (tijdelijk) niet leverbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |