abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 mei 2000 @ 10:52:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263763
Dit moet me even van het hart. Ik begin me namelijk steeds meer te verbazen over het feit dat ze telkens op 1 staat.

Ik geef toe dat ik haar ook vrij hoog had zitten. Met name net na het vertrek van Jop, misschien a.g.v. medelijden.

De laatste weken begin ik me steeds meer aan haar gehuppel en stemgeluid te ergeren. Er kan geen nieuwtje van de redactie komen, of er volgt een 'spontaan' vreugdedansje van Ant. vergezeld van allerlei hoge kreten van geluk.

Dan heb je natuurlijk nog iedere maandag wanneer Sylvana de bus 'binnenkomt' dat semi-onschuldige glimlachje (ook vaak met geluid).

Ant. is trouwens ook gaan geloven dat ze een mooie vrouw is, ze vertelt een ieder die het wil horen dat 'het' bij haar allemaal puur natuur is. Waarmee ze Essie een veeg uit de pan geeft.
Speaking of Essie, het is ook opvallend dat wanneer Jop via welk kanaal dan ook groeten achterlaat voor de bus, hij alleen Ant., Tess en Iwan noemt. Zullen hier afspraken over zijn gemaakt tijdens een van de vele uitbraken?

Het begint bij mij dusdanig ernstige vormen aan te nemen, dat ik bijna nog liever Tess in de bus zie blijven (en dat zegt wat...).

Dit wou ik nou even kwijt.

pi_263764
Nou Tessa mag er van mij toch echt wel het eerst uit hoor. En om effe over Ant. verder te gaan ik vond 'r vanaf het begin al een ongelooflijke trut. En trouwens je moet die polls niet al te serieus nemen.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_263765
IK MOET ZEGGEN DAT IK ME NIET ECHT AAN HAAR ERGER....

quote:
op 05-16-2000 om 10:52 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Dit moet me even van het hart. Ik begin me namelijk steeds meer te verbazen over het feit dat ze telkens op 1 staat.

Echter, superleuk vind ik haar ook niet of zo....

Ik denk dat het gewoon zo is omdat ze verliefd is op de "lieve Jop die er zo gemeen uitgekeild is" Mensen willen graag zien hoe dat af loopt en als je het mij vraagt moet het wel heel raar lopen wil ze niet winnen. Al denk ik ook dat Tessa er dus uit getieft wordt en Antonette het daar heeeeel moeilijk mee gaat krijgen. Ze kan immers niet echt goed met Dikke Eric of Iwan lullen.... Laat staan Es *hihihi* meralda.

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:19:00 #4
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_263766
Ja Rocket Ride, weer ons punt van meningsverschil. Ik vind Ant gewoon echt aardig. Ze doet normaal, heeft geen stercapsones, vindt het allemaal heel leuk voor Jop maar blijft er wel gewoon nuchter onder en is hopeloos verliefd op een eikel (kan ze ook niet veel aan doen). Hoe meer naturel kan het zijn. En volgens mij doet zij nog redelijk normaal tegen Essie. Ziet ze regelmatig samen buiten liggen en ze gaat vandaag ook weer mee met haar werken.
Jammer maar helaas, heeft tessa te veel invloed op haar. Ik denk dat als tessa uit de bus is, je ant weer meteen een stuk aardiger vindt.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:27:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263767
Ja ik wist dat jij (Jolleke) het niet met me eens zou zijn. En dat is uiteraard je goed recht.

Ik betwijfel echter zeer sterk of haar gedrag nou wel zo normaal (lees: niet gespeeld) is.

Het zou kunnen dat mijn mening zou veranderen mocht Tessa eruit gaan. Vergeet alleen niet dat het dan nog maar 2 weken duurt. Ik denk niet dat mijn leed ( ) in zo korte tijd kan genezen.

  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:31:00 #6
2937 bianca
She-devil
pi_263768
nou ik vind dat ant wel erg vaak praat over essie haar bhtjes en dan natuurlijk als essie er niet bij is. waarom niet gewoon tegen haar (essie)vertellen dat ze het puur fake vindt?en ik denk inderdaad dat dat is om essie naar beneden tehalen en haarzelf dus omhoog (bij de mannen, want ant heeft veel aandacht nodig van de mannen )
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:37:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263769
Waarom Antoinet zo hoog staat?

-Aangezien ze nogal "rebels"is en "schijt"heeft aan haar omgeving, kan het leuke beelden opleveren (uitbraak)
-Als zij op 1 staat, weet sbs zeker dat er veel Iwan en Esmeralda fans zullen bellen om hun "idool"op één te krijgen.

(en aangezien Jop nog op het eiland is, zal men tijdens de uitbraak wel de stille hoop koesteren dat Jop&Antoinet ietje verder gaan als alleen een zoen )

(kassa en leuke beelden dus)

  dinsdag 16 mei 2000 @ 13:29:00 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_263770
Ik heb gisteren wederom het grootste gedeelte van de live uitzending gemist (westenwind is leuker) weet iemand de tussenstand..
(oftewel staat tessa al onderaan en met wie??)
pi_263771
Eerst uit medelijden inderdaad. Maar nu staat zij op nummer 1 omdat ze in ieder geval niet zo een schijnheil is als die arme zielige Es die door de andere bussers zo gemeen behandelt word zie bovenstaande reacties.
Mag ik ff lachen?????
Oeps sorry esmeralda lachje nummer 1 (.degene die zij het meest uit. n.l om haar eigen grapjes.
Ik zou liever een topic openen: hoe komt het dat die Esmeralda er nu NOG niet uitligt.Alhoewel ik nu ook op het forum meer mensen zie met dezelfde mening. YES
pi_263772
quote:
op 05-16-2000 om 01:29 PM schreef Frenkie het volgende:
Ik heb gisteren wederom het grootste gedeelte van de live uitzending gemist (westenwind is leuker) weet iemand de tussenstand..
(oftewel staat tessa al onderaan en met wie??)

Westenwind, is dat leuk? nog nooit gezien, afijn, alles is zo'n beetje leuker
dan de bus dus daar zal je gelijk in kunnen hebben, volgens ons aller Sylvana
staat Ant op 26, Es op 23 en Iwan op 20, de percentages van Eric en Tessa werden
niet genoemd alleen werd er gezegd dat zij nu in de gevarenzone zitten, heerlijk
dat beeld wat toen even inzoomde op die kop van Tes!

Ben het helemaal met Quenda eens, Jop blijft nog een nachtje op Ameland, dus Ant
gaat op zeker de uitbraak krijgen in de hoop dat er lekker in de duinen gerommeld
gaat worden!
Iwan is zowiezo zeker van z'n uitje want es heeft ook al aangekondigd dat als zij
het zou worden ze ook Iwan mee zou nemen, dus dat wordt weer een boottochie voor
de heren van de VCA!!

  dinsdag 16 mei 2000 @ 14:29:00 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_263773
hhm ik hoopte eigenlijk dat tessa en iwan op de bank zouden zitten dan eindelijk exit tessa.. die past nl niet op mijn tv ik zie of alleen de linker ofwel de rechter helf van haar gezicht en das pas eng.

Maar bedankt voor de info..
Hte zal inderdaad wel een sexuitbraak worden. Wat moet je anders op (met alle respect) ameland??

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')