Sticker op je deur. Weg verleiding!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Laysa het volgende:
Stomme foldertjes'
Ik wil het allemaal hebben hebben hebben
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sticker op je deur. Weg verleiding!
Oh, en toch ga ik het als doel stellenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Punten krijg je alleen als Mera er lást van heeft.
Niet miepen, je hebt een eigen action figure!quote:
Het strand aan het Westduinpark. Ben je zo en het is er prachtig en rustig.quote:
Dan boycotten ze alleen mijquote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
www2.nijmegen.nl
Hier doet ie 't geweun heur.
Je kunt toch gewoon even ruiken of het nog goed is!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik pak het bord met hapjes of plank en ga dan aan de koffietafel zitten. Dan pak ik een tijdschrift uit het rek en ontspan. Ik schreeuw dan naar de kinderen:' Melk!! Neeheee, daar!! etc..' Als het op is en zij hebben de kar gevuld, gaan we richting kassa.
Nee joh, ik hoef die oude meuk niet. Ben zo bang dat het over de datum is. Ik ben nogal hysterisch als het gaat om tht data.Ik durf het die dag zelf niet eens meer te eten of drinken. Af en toe vind ik dat ik me er overheen moet zetten en neem dan toch een slok melk. Daarna voel ik me altijd troebel.
Ik heb besloten om het te laten ...ik ga de zon in..quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Weird! Hier doet ie het ook.
Probeer het eens via een proxy dan:
http://www.hidemyass.com/
Uhuh, dat moet ook eigenlijk op de tast, da's veel beleefder.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind mensen die bij mij ongevraagd in de koelkast op pakken melk gaan lopen kijken zo onbeschoft.
Dan zijn ze op andere vlakken ook niet te vertrouwen, denk ik dan.
Maar dan kan je weer niet spiekenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
Uhuh, dat moet ook eigenlijk op de tast, da's veel beleefder.
Het staat er ook in braille op, toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan kan je weer niet spieken.
Als dat pak erg lang blijft staan, gaat het inderdaad wel bollen ...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het staat er ook in braille op, toch?
Agreequote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind mensen die hun eigen drinken gaan pakken zo leuk![]()
Nou nee, ik ruim de vaatwasser liever zelf in.... dan weet ik zeker dat het allemaal past enzoquote:Dan kunnen ze net zo goed ook de afwas doen, denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |