Sticker op je deur. Weg verleiding!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Laysa het volgende:
Stomme foldertjes'
Ik wil het allemaal hebben hebben hebben
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sticker op je deur. Weg verleiding!
Oh, en toch ga ik het als doel stellenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Punten krijg je alleen als Mera er lást van heeft.
Niet miepen, je hebt een eigen action figure!quote:
Het strand aan het Westduinpark. Ben je zo en het is er prachtig en rustig.quote:
Dan boycotten ze alleen mijquote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
www2.nijmegen.nl
Hier doet ie 't geweun heur.
Je kunt toch gewoon even ruiken of het nog goed is!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik pak het bord met hapjes of plank en ga dan aan de koffietafel zitten. Dan pak ik een tijdschrift uit het rek en ontspan. Ik schreeuw dan naar de kinderen:' Melk!! Neeheee, daar!! etc..' Als het op is en zij hebben de kar gevuld, gaan we richting kassa.
Nee joh, ik hoef die oude meuk niet. Ben zo bang dat het over de datum is. Ik ben nogal hysterisch als het gaat om tht data.Ik durf het die dag zelf niet eens meer te eten of drinken. Af en toe vind ik dat ik me er overheen moet zetten en neem dan toch een slok melk. Daarna voel ik me altijd troebel.
Ik heb besloten om het te laten ...ik ga de zon in..quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Weird! Hier doet ie het ook.
Probeer het eens via een proxy dan:
http://www.hidemyass.com/
Uhuh, dat moet ook eigenlijk op de tast, da's veel beleefder.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind mensen die bij mij ongevraagd in de koelkast op pakken melk gaan lopen kijken zo onbeschoft.
Dan zijn ze op andere vlakken ook niet te vertrouwen, denk ik dan.
Maar dan kan je weer niet spiekenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
Uhuh, dat moet ook eigenlijk op de tast, da's veel beleefder.
Het staat er ook in braille op, toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan kan je weer niet spieken.
Als dat pak erg lang blijft staan, gaat het inderdaad wel bollen ...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het staat er ook in braille op, toch?
Agreequote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind mensen die hun eigen drinken gaan pakken zo leuk![]()
Nou nee, ik ruim de vaatwasser liever zelf in.... dan weet ik zeker dat het allemaal past enzoquote:Dan kunnen ze net zo goed ook de afwas doen, denk ik dan.
Die geneest anders wel aids!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMG wat een gruwelijk lelijk exemplaar
Jij laat je melk over de datum groeien. SmeerCcees!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind mensen die bij mij ongevraagd in de koelkast op pakken melk gaan lopen kijken zo onbeschoft.
Dan zijn ze op andere vlakken ook niet te vertrouwen, denk ik dan.
Één dag over de datum durf ik wel aan. Met gemak en ik leef nog steeds. Daar krijg je weerstand van.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Jij laat je melk over de datum groeien. SmeerCcees!
Meestal gaat het andersom. Een gastvrouw of -heer roept dan "je weet waar de koelkast staat hè", onder het mom van een gezellig 'doe alsof je thuis bent-sfeertje' te creëeren. Maar het is eigenlijk gewoon ordinaire luiheid. Niet zelden zul je dus juist bij dergelijke types onhygiënische toestanden in de koelkast aantreffen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed ook de afwas doen, denk ik dan.
Dettol is voor mij echt het ontsmettingsmiddel voor als het echt nodig is.... de kraamhulp gebruikte het.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
'Geen Dettol, geen friet' dat is de precieze slogan. Maak je vrienden mee.
Daarom. Je moet er toch niet aan denken dat je moeder zo'n smetvrezende kenau is die je voor elk patatje onderwerpt aan een schrobbeurt met Dettol? Meer trauma's dan een bacterie ooit weg kan vreten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Leandra het volgende:
Dettol is voor mij echt het ontsmettingsmiddel voor als het echt nodig is.... de kraamhulp gebruikte het.
Maar gezien ik in het dagelijks leven niet lig bij te komen van een bevalling met alle besmettingsrisico's van dien vind ik het een beetje overdreven.
Ook dat, inderdaad. Je kweekt alleen watjes die nergens tegen kunnen en alles eng en vies vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo bouwt je kind toch ook geen weerstand op, als alles altijd ontsmet is?
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed ook de afwas doen, denk ik dan.
In de zorg hoeft het dan niet dood. Wel in het reguliere huishouden.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
In de zorg gebruikten we altijd Dettol en dat was best fijn als alles weer onder de poep zat incl. moi.
Maar volgens mij hebben ze een minder agressieve huislijn maar dat moet ik aan mijn moeder vragen want die gebruikt het als badwater geloof ik. Ik vind chloor wel fijn. Dat het huis naar een zwembad ruikt als je de badkamer hebt gedaan. Bye Schimpies, motherfuckers!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de zorg hoeft het dan niet dood. Wel in het reguliere huishouden.
Ik ben al boodschappen wezen doenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is bere-sexy en het gaat even boodschappen doen, jullie mogen één keer raden.
Nou ja, dat zijn vaak van die Amanda's en die nam het ook niet zo nauw. Ik heb daar niet zoveel mee. Ik hou van een schoon en fruitig lijf. Maar de was vergeet ik weleens 2 dagen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
Mwoah er is een verschil tussen normale hygiëne zoals handen wassen voor het eten en na het toiletteren en spastisch smetvrezerig doen zoals die commercial van Dettol. En die promoot juist die huislijn.
Ik wil niet dat jij zo'n kenau bent want dat past niet in mijn Noekplaatje.
Leuk ende zien!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
Ik ben mn keuken aan het opleuken met tegelstickers ala oud hollandsch
Mijn keuken is voor de rest zo ernstig oud hollands dat ik dat niet zo maar op inet durf te zetten sorryquote:
MET JE GLAZEN TAFEL! ! MHAHAHAquote:
En doe eens vrolijk, hoer!quote:
Nee maar om dan een pak yoghurt maar te laten verpappen tot een groen schimmelwalhalla en de sporen nooit meer uit je plee te schrobben, da's weer een andere uiterste.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo bouwt je kind toch ook geen weerstand op, als alles altijd ontsmet is?
Is ook!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar heb ik toch goftedomme een plaatje van laten zien. M'n halve huis stond op FOK!.
Oh ja, dat is jammer. Ja, meer kan ik er eigenlijk ook niet over kwijt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn keuken is voor de rest zo ernstig oud hollands dat ik dat niet zo maar op inet durf te zetten sorry
Oe die karamel chocolade fake flurry van de Burger King was me toch een partij lekker. Voor een luttele 2 Euroquote:
Oh jee.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar heb ik toch goftedomme een plaatje van laten zien. M'n halve huis stond op FOK!.
Ja, Lonely Planet zit ook op de telefoon hè. Kinda tof!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe die karamel chocolade fake flurry van de Burger King was me toch een partij lekker. Voor een luttele 2 Euro.
En dan dadelijk direct door naar Selexyz voor een Lonely Planet Indonesië met 25% korting. En misschien nog wat Moleskine hebbeboekjes met 10% korting.
Shoppen op woensdag.
Heb je de vlucht al geboekt?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe die karamel chocolade fake flurry van de Burger King was me toch een partij lekker. Voor een luttele 2 Euro.
En dan dadelijk direct door naar Selexyz voor een Lonely Planet Indonesië met 25% korting. En misschien nog wat Moleskine hebbeboekjes met 10% korting.
Shoppen op woensdag.
En was vorige week even gratis. Maar helaas dan weer vooral de city guides en geen Indonesië gids.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef Noek het volgende:
Ja, Lonely Planet zit ook op de telefoon hè. Kinda tof!
Dat duurt nog wel even. De bruiloft is op 10-10-10 gepland in Yogya. Kan ik nu mooi gaan sparen voor mijn paradijselijke verblijfplaatsen en een gids die me overal heenrijdt.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef Marrije het volgende:
Leuk Cc, maar wanneer zou het plan zijn om te gaan? Als de aanstaande bruid weer snel herstelt zeg maar.
Festini's aardbeiquote:
Dat is ook mijn strand!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het strand aan het Westduinpark. Ben je zo en het is er prachtig en rustig.
Maar het ligt helemaal uit de route van de dagjesmensen.
ken ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het strand aan het Westduinpark. Ben je zo en het is er prachtig en rustig.
Maar het ligt helemaal uit de route van de dagjesmensen.
minder schadelijk? Voor de portemonnee?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Festini's aardbeidie zijn minder schadelijk
Weing calorieënquote:Op woensdag 28 april 2010 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
minder schadelijk? Voor de portemonnee?
Psies! Alles al in huis en dan maar kijken wat het dit jaar gaat worden. Een vliegtuig, een bomgordel...quote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vrijdag gekluisterd aan de buis, de volgende aanslag wil ik live zien
Als het kan een beetje van alles. Rustig beginnen en dan op naar de climaxquote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Alles al in huis en dan maar kijken wat het dit jaar gaat worden. Een vliegtuig, een bomgordel...
chips, rum, luie loungebank check!
Psies! en dan graag ook nog ff die geldverslindende mei-reces hoeren uit de 2e kamer dan heb je al een flinke marge!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als er toch iemand in deze barre tijden de lul moet zijn, doe dan maar oranje![]()
DAT MAG OOK WEL EENS GEZEGDquote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! en dan graag ook nog ff die geldverslindende mei-reces hoeren uit de 2e kamer dan heb je al een flinke marge!
Terechtquote:
Ik ben zelf een arbeiderquote:Op woensdag 28 april 2010 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Neem maar vakantie! Ga maar weer achterover hangen om de arbeider te zien werken terwijl jij de vruchten plukt van zijn noeste arbeid!
Ik ben van de eerste stand!quote:
Dat gedoe van vorig jaar kun je toch geen aanslag noemenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vrijdag gekluisterd aan de buis, de volgende aanslag wil ik live zien
Ooit moet het lukken op een meer professionele manierquote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gedoe van vorig jaar kun je toch geen aanslag noemen
Op een amateuristische manier kan ookquote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooit moet het lukken op een meer professionele manier
Ik dacht toen dat Peter6000 zijn eerste rijles had.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gedoe van vorig jaar kun je toch geen aanslag noemen
Dan was de rijinstructeur verantwoordelijk geweestquote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht toen dat Peter6000 zijn eerste rijles had.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Op een amateuristische manier kan ook
Zoals ik al zei, dat gedoe van vorig jaar was niet eens een poging
Neuhquote:Op woensdag 28 april 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Altijd maar kritiek hè, doe 't dan lekker zelf
![]()
Yo nigga! Wie gun jij dan het liefst?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Er zijn mensen die ik het meer 'gun'
Die ken je nietquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yo nigga! Wie gun jij dan het liefst?
Wat is een snelle dood?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik dat niemand gun. 't Is ook zo'n snelle dood hè, het moet langzamer en pijnlijker kunnen![]()
Wij allemaal en dat is dan wel weer mooi of zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
Wie gaat er dood?
Dat is oud nieuwsquote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij allemaal en dat is dan wel weer mooi of zo.![]()
Dan kan het toch ook langzaam zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, ik weet toch niet hoe ze dat willen doen
't Zal vast wel snel zijn
Het blijft een waarheid als een koe. Maar gelukkig heb jij DK, die prijst je zo rechtstreeks de hemel inquote:
Daar ga ik al naar toe zonder hulp van derdenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het blijft een waarheid als een koe. Maar gelukkig heb jij DK, die prijst je zo rechtstreeks de hemel in
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is dat voor muziek op drie, wie speelt dat?
Je gaat naar de hel, omdat je niet gedoopt bent!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar ga ik al naar toe zonder hulp van derden![]()
Egoïstquote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar ga ik al naar toe zonder hulp van derden![]()
Dan zal ook daar mij een warm welkom wachtenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je gaat naar de hel, omdat je niet gedoopt bent!
Ze is niet gedoopt?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeik es lekker tegen d'r aan danquote:Op woensdag 28 april 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je krijgt er geen drinken hè, ze moeten streng zijn daarquote:Op woensdag 28 april 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal ook daar mij een warm welkom wachten
Ik ken daar mensenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je krijgt er geen drinken hè, ze moeten streng zijn daar
Of Inter, dat kan ook nogquote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gok op Barcelona, ik heb zo'n vaag gevoel
Dan kies ik die welquote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook nog, maar daar gok ik niet op.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
Goffer, liesje je stuurde me de meest ranzige straat van Groningen in op zoek naar die Benzinebar van je. Overal meiden in rode ramen die me naar binnen probeerden te lokken. En toen ik het adres eenmaal gevonden had kwam er een gozer naar buiten die z'n gulp dichtritste
* Laysa rent naar COSquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wil je ff naar de COS komen, heb daar een bericht voor Tita staan.
Wat moest je betalen?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
Goffer, liesje je stuurde me de meest ranzige straat van Groningen in op zoek naar die Benzinebar van je. Overal meiden in rode ramen die me naar binnen probeerden te lokken. En toen ik het adres eenmaal gevonden had kwam er een gozer naar buiten die z'n gulp dichtritste
Ja dat was je vergetenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Dat hoort bij de charme van de benzinebar.
Was ik dat vergeten te vertellen?
Leuk gehad?
Wat jammer, ik vond het echt altijd leuk daar.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was je vergeten
En ik had geen zin daar naar binnen te gaan, zag er ook niet meer echt uit als een bar met al dat rode licht
Hoezo is er nog COS? De streams zijn toch allang offline?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wil je ff naar de COS komen, heb daar een bericht voor Tita staan.
Verplicht een fles champagne bestellen voor 300 euro en dan gratis seks zeker?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor seks
Alleen voor drank
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verplicht een fles champagne bestellen voor 300 euro en dan gratis seks zeker?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verplicht een fles champagne bestellen voor 300 euro en dan gratis seks zeker?
Maar de COS is er nog steeds D. Daar heeft Tita verteld van haar pc problemen en Lays kent Tita dussssquote:Op woensdag 28 april 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hoezo is er nog COS? De streams zijn toch allang offline?
Hij bestaat nog wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat jammer, ik vond het echt altijd leuk daar.
En het is echt wel een kroeg, alleen een beetje een vage.
Stond je niet door het verkeerde raam te kijken?
Ja...maar ik moest ff gaan bellenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal iedereen het opgewonden naar de COS rennen besparen.
Het gaat over een anti-virus programma.
Heb dr gebeld en morgen gaant ze samen met dr zoon ernaar kijken...ook ff die links van D_K doorgemaild....thx Chanelquote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar de COS is er nog steeds D. Daar heeft Tita verteld van haar pc problemen en Lays kent Tita dussss
Er is echt geen flikker aanquote:
Wat leuk, ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij bestaat nog wel.
Jaren geleden woonde ik in het verlengde van de Hoekstraat, in de Muurstraat. Ik studeerde nog en had een kamer. Gelukkig was ik op tijd weg voor de grote pooieroorlog waarbij het pand tegenover het mijne in de hens werd gezet.
Ik vindt Barcelona niet zo heel slecht voetballen, ze komen er alleen niet doorheen. Die Italianen voetballen nauwelijks, staan met z'n allen te verdedigen op een kluit. Maar die strijd, ik vind het prachtigquote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is echt geen flikker aan. Barca is te slecht voor woorden, en de Italianen doen wat ze goed kunnen. Anti-voetbal spelen, wel knap overigens.
Ja, maar dat is dus echt heel lang geleden. Ik geloof niet dat het nog dezelfde bar is, even zoeken en ik vind dit:quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, ben je er wel eens geweest?
Wij gingen altijd pas als alle andere kroegen dichtgingen, misschien gaf dat die leuke, diverse sfeer.
Van pooier tot corpsbal en alles wat ertussen zat.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel//38794566quote:De Benzinebar, jarenlang een cultcafé, lijkt aan populariteit in te boeten. Het beruchte etablissement in de Groningse hoerenbuurt is open tot het licht wordt en een populaire hangout voor prostituees aan het einde van hun dienst. Het is er donker en vies: een ideale plek om de netwerkborrels van het festival voort te zetten. “Vroeger hing er echt een buzz omheen. Dat is nu niet meer zo”, zegt Heikens. “De Benzinebar is nogal onregelmatig open”, zegt Dondorff. “Ik ben er vroeger wel geweest. Een vreemde tent.” Onregelmatig is niet helemaal het juiste woord, onduidelijk voor de niet-Groninger wel. Peter Smidt wil wel een goed woordje doen voor de bar. “De Benzinebar is tegenwoordig alleen op zaterdag open. Ze hebben er een fabuleuze dj die een perfecte mengeling van Hepie en Hepie, vieze liedjes en verantwoorde muziek draait. Je moet er niet eerder dan een uur of vier, vijf aankomen.”
Ow wacht, ik was bij de Hoekstraat 44 ipv de Muurstraat 44.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk, ben je er wel eens geweest?
Wij gingen altijd pas als alle andere kroegen dichtgingen, misschien gaf dat die leuke, diverse sfeer.
Van pooier tot corpsbal en alles wat ertussen zat.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus echt heel lang geleden. Ik geloof niet dat het nog dezelfde bar is, even zoeken en ik vind dit:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel//38794566
Barcelona is slecht omdat Inter dat afdwingtquote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is echt geen flikker aan. Barca is te slecht voor woorden, en de Italianen doen wat ze goed kunnen. Anti-voetbal spelen, wel knap overigens.
Whehehe, de bezinebarquote:Op woensdag 28 april 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was je vergeten
En ik had geen zin daar naar binnen te gaan, zag er ook niet meer echt uit als een bar met al dat rode licht
Deesquote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik die reacties onder dat artikel lees krijg ik een beetje heimwee.
Zolder, Pakhuis, Kar, Storm.....
Daar is toch niets mis mee?quote:
Maar zonder streams is het toch gewoon een SC?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar de COS is er nog steeds D. Daar heeft Tita verteld van haar pc problemen en Lays kent Tita dussss
Alles is vergankelijk, vooral de bijzondere dingen uit je jonge jaren. Er komen weer nieuwe (jonge) mensen en die willen weer wat anders. Maar je herinneringen blijven van jou. Remlof moet hier trouwens maar komen met Noorderzon - het plantsoen is dan reuze gezellig met evenementen en muziek en veel lichtjes.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...dat is anders dan ik het mij herinner.![]()
Het was gewoon altijd stampvol, en gezellig.
En ja er kwamen hoeren en pooiers maar dat in combinatie met het gewone uitgaanspubliek gaf juist die leuke sfeer. Remlof zei al dat het alleen op zaterdag open was en dat vond ik al zo raar omdat ik mij bijna elke avond van de week herinnerde.
Jammer, echt. Mooi beschreven in die eerste regel, het was cult.
De Knarie?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Marrije het volgende:
Haha, de knarie nu populair.
Bestaat de golden arm nog
Die indiaanquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef Laysa het volgende:
Die discussie kan ik me zelfs nog herinneren
Nope, ik heb even gekeken waar het zit, dat is van na mijn wilde uitgaanstijd. Het Pakhuis ken ik natuurlijk wel (en de muur ertegenover). Dan gingen we eten in Vindicat (ja ik schaam me maar het was er gewoon lekkerder dan in Vera) en daarna gingen we flipperen in het Pakhuis.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee?![]()
Disana! Ken jij het schilderij van de grijze indiaan in de Dees? Marrije en ik wel.
de knarie zat (zo goed als) naast de four roses als ik me niet vergis en die zat op een hoek, volgens mij van de oosterstraat en die andere zou best damsterdiep kunnen zijn. Poeh, ben daar al zo lang wegquote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De Knarie?
Die in de Oosterstraat(?) zat aan de kant van het damsterdiep?
Oeh! Ken je de warhol ook?
Maar wel gemoedelijk ofzo, ik weet niet, ik vond het tof! Wel eens erg gelachen met een hoer. Geweldig mens was dat.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die indiaan![]()
Oh Lies, de benzinebar, man man, dat je hem daar echt naartoe hebt gestuurdSchorriemorrie daar.
Vera was sowiesoquote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, ik heb even gekeken waar het zit, dat is van na mijn wilde uitgaanstijd. Het Pakhuis ken ik natuurlijk wel (en de muur ertegenover). Dan gingen we eten in Vindicat (ja ik schaam me maar het was er gewoon lekkerder dan in Vera) en daarna gingen we flipperen in het Pakhuis.
FRITSSSSSSSSSSSSSS....hoe zou het met frits zijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen heeft Frits er nog foto's van gemaakt, mijn orgieschilderij was er wel, ook de andere Indiaan, maar niet die Marrije bedoelde
Yep, we bedoelen dezelfde, four roses is hoek damsterdiep-oosterstraat, en daarnaast zat de knarie.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
de knarie zat (zo goed als) naast de four roses als ik me niet vergis en die zat op een hoek, volgens mij van de oosterstraat en die andere zou best damsterdiep kunnen zijn. Poeh, ben daar al zo lang weg![]()
De warhol, ja ken ik ook. Was ik geen fan van.
Van de palace ook niet. Al zin het twee compleet verschillende tenten.
Ik sprak hem laatst en heb dat toen nog op Fok! gemeld. Hij was ok.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
FRITSSSSSSSSSSSSSS....hoe zou het met frits zijn?
Klopt! Frits kwam met deze:quote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen heeft Frits er nog foto's van gemaakt, mijn orgieschilderij was er wel, ook de andere Indiaan, maar niet die Marrije bedoelde
ik herinner me alleen die lelijke cartoonachtige knarie nogquote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, we bedoelen dezelfde, four roses is hoek damsterdiep-oosterstraat, en daarnaast zat de knarie.
Ik herinner mij het uithangbord nog, zwart met een gele kanarie met open snavel en groen (weedblad) er omheen?
Mooiquote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sprak hem laatst en heb dat toen nog op Fok! gemeld. Hij was ok.
Gelukkigquote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sprak hem laatst en heb dat toen nog op Fok! gemeld. Hij was ok.
Peperstraat zit die.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Troubadour en The Duke ken ik niet volgens mij, al doet de eerste wel wat belletjes rinkelen.
Ik vond het toen ook zo jammer dat de trap aan het einde van de Herestraat weg ging.
En poolen in Santana op vrijdagmiddag.
Groningen, wat heb ik veel lol in die stad gehad.
Ben ik ook wel eens geweest, heel dronken.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
Ik zal het voor zijn: in de golden arm had ik dus ook niets te zoeken, op verzoek van iemand een keer mee gegaan
Geeeeel, die knarie was geel!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Naja het was iig iets met zwart, groen en een open bek[ afbeelding ]
Ik zag in die tijd overal weedblaadjes in.
Je had je rokje open/uit?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een brandplekje op mijn buik van de knoop van mijn rokje, omdat die knoop gloeiend heet was geworden in de zon
Ik ga misschien als het weer warm is ook mn jurkjes uit de kast trekkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een brandplekje op mijn buik van de knoop van mijn rokje, omdat die knoop gloeiend heet was geworden in de zon
Waar zullen we remlof nu eens naar toe sturen?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:04 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu in www.3uiltjes.nl - maar ik zal zo eens verder kijken bij het pakhuis enzo
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga misschien als het weer warm is ook mn jurkje uittrekken
de golden armquote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar zullen we remlof nu eens naar toe sturen?
Een groene plant? Een welriekende plant?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Morgen ff plantjes voor mn broer kopen
Ik dacht ff dat ik met mn suffe kop dat zelf had getyptquote:
Met aaRDbeienquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Een groene plant? Een welriekende plant?
Nee ik had mijn rokje aanquote:
en nog steeds een zonnebril op je hoofd?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Was dat een danscafe? Er rinkelen al wat meer belletjes, misschien wel eens langs gekomen bij een kroegentocht.quote:
Waarom die huilsmiley en waarom moest je het voor zijn? Heb je problemen met homoseksualiteit?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
Ik zal het voor zijn: in de golden arm had ik dus ook niets te zoeken, op verzoek van iemand een keer mee gegaan
Mwah, het komt zo onkundig over, terwijl ze de meest briljante spelers ter wereld in huis hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Barcelona is slecht omdat Inter dat afdwingt
Dit zíndert toch van de spanning man!
En Barcelona moét de tweede helft nog veel meer komen.
Ik wil wel een wedje zetten op nóg een rode kaart.
Goed planquote:Op woensdag 28 april 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga misschien als het weer warm is ook mn jurkjes uit de kast trekken
Club Privé aan de Grote Marktquote:Op woensdag 28 april 2010 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, dat lijkt me geen goed idee
Maar andere suggesties zijn welkom
Eh, je wilt zeker niet even op de deur (binnenkant) van het damestoilet kijken?quote:
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
en nog steeds een zonnebril op je hoofd?
Ik heb ook nog ff buiten gezeten....en de keuken bestickerd en toen heeft D_K mn nwe lamp opgehangen dus nu heb ik na anderhalf jaar eindelijk een mooie lampquote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ik ben aardig verkleurd, het was zo lekker in de tuin, heerlijk met een boek in slaap gevallen.
De golden arm trok nou niet echt de gemiddelde homo aan ofzo, daar zat je al snel tussen de travo's met boa's om, vandaar diequote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom die huilsmiley en waarom moest je het voor zijn? Heb je problemen met homoseksualiteit?
In The Duke kwamen hoogopgeleide mensen, de opvolger de Golden Arm was wat laagdrempeliger. Ik kan wel zeggen dat ik in The Duke goede vrienden heb gemaakt - tot AIDS toesloeg.
die pizzeria zegt me zo niks. . .quote:Op woensdag 28 april 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat een danscafe? Er rinkelen al wat meer belletjes, misschien wel eens langs gekomen bij een kroegentocht.
Ik herinner mij opeens ook weer een heel erg foute pizzaria op de hoek peperstraat-papengang, daar aten wij vaak want die was zoooo goedkoop
En de Febo natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ken iemand die altijd haar zonnebril opheeft als de zon schijnt, echt altijd. Als we dan een tijdje mooi weer hebben gehad en het is weer een paar dagen minder zodat de zonnebril af blijft heeft ze altijd een zonnebril-afdruk op haar gezicht, incl. de pootjes
Hahahaha. Lijkt me juist wel leuk voor een keer.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
De golden arm trok nou niet echt de gemiddelde homo aan ofzo, daar zat je al snel tussen de travo's met boa's om, vandaar die
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
De golden arm trok nou niet echt de gemiddelde homo aan ofzo, daar zat je al snel tussen de travo's met boa's om, vandaar die
Het toilet van de Meta(morphose) vond ik altijd wel wat hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, je wilt zeker niet even op de deur (binnenkant) van het damestoilet kijken?
Die was altijd zo tof om te lezen en altijd kwam ik weer bij een gedichtje/versje uit waar ik altijd zo om moest lachen omdat het niet rijmde.
Iets met fietsie foetsie is mijn fietsie.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het toilet van de Meta(morphose) vond ik altijd wel wat hebben.
Dat zou best kunnen want het zat er daar vol meequote:Op woensdag 28 april 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee!
Tenminste die paar keer dat ik er geweest ben was dat niet?
Gewoon een homobar.
Of je moet de gemiddelde homo zien als iemand die heel hetro en stoer gaat zitten doen. Ze steken het niet onder stoelen of banken ofzo.
Was je niet toevallig op een thema-avond?
Dus je hebt het licht gezienquote:Op woensdag 28 april 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ff buiten gezeten....en de keuken bestickerd en toen heeft D_K mn nwe lamp opgehangen dus nu heb ik na anderhalf jaar eindelijk een mooie lamp
ja in de oude boteringequote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aaaah! Wat was dat een coffeshop? Heeeeeeel veel belletjes maar ik kom er niet op.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want het zat er daar vol meeAlleen maar pruiken, neptieten en boa's zeg maar
De meest sneue types liepen daar rond, ik vond het er geweldig. Tot de vader van een klasgenootje die in scheiding lag daar tegen me aan begon te rijequote:Op woensdag 28 april 2010 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Lijkt me juist wel leuk voor een keer.
Ik zit me suf te piekeren of Privé er nou wel of niet nog zit. Erboven zit een sushi restaurant en dat heeft beneden ook reclames in de zijwand. Ik ben er ooit een keer geweest en vond het vreselijk, wat een burgerlijkheid, echt zo'n versierclub was het toen.
Hè jakkes. Maar inderdaad, zo'n club was het dan ook precies. Ik kwam er ook met een vriendin en haar vader met zijn veel jongere vriendin - best onsmakelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
De meest sneue types liepen daar rond, ik vond het er geweldig. Tot de vader van een klasgenootje die in scheiding lag daar tegen me aan begon te rije![]()
Ben er zelfs een keer met mn oom geweest, dat vond mn moeder nog zo belachelijk
Morgen ga ik nog 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie...eigenlijk heb ik nog hartstikke pijn maar ik voel me superschuldig....plus ik heb best last van het ophogen....ach die anderhalf uur zijn vast zo voorbijquote:Op woensdag 28 april 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je hebt het licht gezien![]()
Misschien kan je er morgen nog een beetje van genieten. Moet je binnenkort nog overblijven of staat het even op en laag pitje vanwege je meducijn?
En ik vergeet die buitenlander die me zijn visitekaartje gaf ook nooit meer, had ie thuis op de achterkant al geschreven: call me!!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè jakkes. Maar inderdaad, zo'n club was het dan ook precies. Ik kwam er ook met een vriendin en haar vader met zijn veel jongere vriendin - best onsmakelijk.
ik zat daar inderdaad tot '97 ofzo dacht ikquote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Overigens denk ik dat we in 3 verschillende periodes in de stad te vinden waren.
Ik zat er veel vanaf '97 tot '01 ofzo.
Grappig dat we dan toch veel dezelfde plekken kennen.
Ja, vind ik ook best leuk. Ik woon er dus nog steeds maar mijn uitgaansperiode begon in september '74. Er ging een wereld voor me open en ik denk ergens dat jullie dat ook wel gehad zullen hebben. Groningen is een geweldige stad.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Overigens denk ik dat we in 3 verschillende periodes in de stad te vinden waren.
Ik zat er veel vanaf '97 tot '01 ofzo.
Grappig dat we dan toch veel dezelfde plekken kennen.
Groningen is een hele veilige stad, hoewel ik mij hier ook heel veilig voel.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook best leuk. Ik woon er dus nog steeds maar mijn uitgaansperiode begon in september '74. Er ging een wereld voor me open en ik denk ergens dat jullie dat ook wel gehad zullen hebben. Groningen is een geweldige stad.
Dapper dat je het toch gaat proberen morgenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen ga ik nog 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie...eigenlijk heb ik nog hartstikke pijn maar ik voel me superschuldig....plus ik heb best last van het ophogen....ach die anderhalf uur zijn vast zo voorbij
Ten eerste zijn het herinneringen aan belangrijke jaren in je leven (ontdekkingstocht, studie, weg van thuis) en ten tweede is Groningen gewoon echt leuk, dat beeld je je niet in.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groningen is een hele veilige stad, hoewel ik mij hier ook heel veilig voel.
Ik kan het niet zo goed uitleggen. MIsschien ook omdat het herinneringen zijn, mooie herinneringen die ik mooier maak in mijn gedachten ofzo. Geweldige stad.
Daar heb ik om 6 uur een biertje gedronken op hun terras op de Grote Markt, maar ben er niet binnen geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
Marrije, ik zie net dat Club Privé toch niet meer bestaat. Het heet nu Martini Beach.
En Remlof, misschien kun jij eens kijken hoe de Kokomo Beach Club is? Die is net nieuw en gooit van die leuke laserlichten tegen de wolken.
http://www.kokomobeachclub.nl/ Hij zit op Gelkingestraat 1, da's dus de hoek van de Grote Markt.
Ah. Maar ga maar lekker uitrusten. Alvast welterustenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik om 6 uur een biertje gedronken op hun terras op de Grote Markt, maar ben er niet binnen geweest.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dapper dat je het toch gaat proberen morgen
Was een zuiver doelpunt, hij floot ook heel laat, die Belgquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kutzooi, stond te juichen in de kamer
.
Barcelona speelde trouwens het eerste half uur van de tweede helft wel matigquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ik woonde niet in Groningen hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het herinneringen aan belangrijke jaren in je leven (ontdekkingstocht, studie, weg van thuis) en ten tweede is Groningen gewoon echt leuk, dat beeld je je niet in.
Ik schreeuwde ook toen die 2-0 erin ging. En daarna naar die tyfus Belg.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ja, lekker opwarmertje voor 't WK ditquote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik schreeuwde ook toen die 2-0 erin ging. En daarna naar die tyfus Belg.![]()
Ik snap Inter wel, met deze taktiek, maar voor een mooie finale was Barcelona veel beter geweest denk ik.
Ahh, ik dacht dat je hier voor je opleiding zat. Nou ja, dat was waarschijnlijk wel zo, maar je zat dus niet op kamers.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik woonde niet in Groningen hoor!
woonde nog bij mijn ouders in Hoogezand, maar wel heel veel vrienden in Groningen.
In die tijd sliep ik ongeveer 2 nachten per week thuis.
Je moet niet tegen Italianen spelen die niet meer hoeven te scoren. Da's gewoon kut. Voor de tegenstander en voor het publiek.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, lekker opwarmertje voor 't WK dit. Duitsers, Italianen, het zijn nog net geen Portugezen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht dat je hier voor je opleiding zat. Nou ja, dat was waarschijnlijk wel zo, maar je zat dus niet op kamers.
Maar gisteren vertelde je toch dat je hier stage had gelopen? Oh, dat deed je waarschijnlijk ook gewoon vanuit Hoogezand dan. Je lijkt trouwens mijn broer wel, die is ook zo'n eind wegverhuisd: naar Rotterdam.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet zelf maar ik woonde meer bij vrienden dan thuis.
Op die had ik ook gerepliedquote:
Ohne Schweinsteiger bitte, dat fapt niet lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die van Messi is ook wel grappig, dat moet echt een smurf zijn.
Klopt, ik ging naar school in Groningen, liep stage in Groningen en leefde in Groningen, Vanuit Hoogezand.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar gisteren vertelde je toch dat je hier stage had gelopen? Oh, dat deed je waarschijnlijk ook gewoon vanuit Hoogezand dan. Je lijkt trouwens mijn broer wel, die is ook zo'n eind wegverhuisd: naar Rotterdam.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou niet meer terug willen toch, misschien een keer stappen maar ik hou van Den Haag met haar festivalletjes, haar zee, haar duinen, én haar meeste zonuren.
Hoi Gert, zie mij eens een bruggetje slaan?
Ja maar alleen maar boa's? Puiken enzv?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef Marrije het volgende:
Heb net ff de site van de golden arm bekeken, de gallery zeg maar, om te zien of ik daar nou op zo'n thema-avond terecht kwam. Maar t zal wel als Lies hele andere ervaringen heeft. Toch zie je op die foto's ook wel wat ik bedoel. Maar dat gaat misschien wel hand in hand met het feit dat het een discotheek is. Een homokroeg is vaak toch weer net ff anders, net als bij hetero's heb je in discotheken ook meer de uitgedoste mensen ipv in de kroeg.
Maar t zal wel een travo-avond geweest zijn.
ik heb ff gekeken bij 2010 jan/feb/mrt en dan zie je inderdaad een serie foto's met Ricardo's, zoals jij dat noemt en zoals je die ook in de gemiddelde kroeg tegenkomt. Maar verderop in die serie zie je ook:quote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar boa's? Puiken enzv?
Ik bedoel meer dat het Ricardo's zijn in hun niet glitterpakjes.
Natuurlijk, sexy kleding, want ze gaan uit.
Ik heb ook wel eens op die site gekeken, er staan ook veel feestjes op zoals oud en nieuw enzo, Tenminste, dat was een paar (6 ofzo) jaar terug. Ik ken ook veel jongens die er echt elke week zaten, en echt niet elke week met een boa, een blonde pruik en een roze jurkje hoor!
Misschien wel een roze t-shirt, omdat dat hun toevallig ge-wel-dig staat!
Misschien was ik er gewoon op een rustige avond ofzo, want zoiets had vast indruk gemaakt, oof het was de drank.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb ff gekeken bij 2010 jan/feb/mrt en dan zie je inderdaad een serie foto's met Ricardo's, zoals jij dat noemt en zoals je die ook in de gemiddelde kroeg tegenkomt. Maar verderop in die serie zie je ook:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar goed, dat zijn dan de performers neem ik aan en niet het gemiddelde publiek. Al zat het toen dus vol met die types.
Nee! Ik kom daar toch nooit want ik ben te hooggevoelig gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
Noek!!
Ken je dit topic al?
Ik heb de eerste paar regels van de OP gelezen maar gezien het forum waarin het staat zijn er vast hele complotheorien.
Beyoncé en Lady Gaga
Even lezen.
Wil ik me net inschrijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
Noek laat maar, ik snap er niets van, kom niet eens halverwege de OP. Als iemand anders het snapt graag een samenvatting.
Oeh ja en dat ze dan in een kring om je heen staan, overstaanbare dingen mompelen en dat je er dan bijhoort!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Ik kom daar toch nooit want ik ben te hooggevoelig gewoon.
Maar ik vind het rete-interessant en ik wil ook bij de Illuminati club. Die meetings lijken me echt leuk!
Wat dragen zij eigenlijk?
Wat een heerlijk verwarrend bericht. Dat forum zou nog best wel jouw ding kunnen zijn hoor! Dus ze zaten in het bos enge dingen te doen. Echt heel eng! Toen opeens ondanks alle waarschuwingen schoot die cowboy zich door zijn kop. Zelfkastijding ja. Maar dat heeft dan weer niks met buitenaards leven te maken en als je daarover nadenkt dan word je misselijk want dan zijn er dus meerdere planeten. God weet hoeveel en daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh ja en dat ze dan in een kring om je heen staan, overstaanbare dingen mompelen en dat je er dan bijhoort!
Bij de grote mensen!
Ik zag eens een filmpje waar ik echt een beetje bang van werd. Over een kamp in een bos ofzo waar ze, je weet wel, de groten bij elkaar kwamen en waar ze enge rituelen deden.![]()
Zo eng allemaal!![]()
En dus moet ik het weten.:')
Ken je dat filmpje van die hoge pief in Amerika? Die verdacht werd van iets, een perconferentie gaf en zichzelf in zijn mond schoot?
Ik las de waarschuwingen, ik wist hoe erg ik het zou vinden maar toch moest ik klikken he? Pure zelfkastijding, ik zweer het je. Soms zie ik het nog voor me.![]()
Hoe kwam ik hierop?
Ohja aliens.
Oh!!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een heerlijk verwarrend bericht. Dat forum zou nog best wel jouw ding kunnen zijn hoor! Dus ze zaten in het bos enge dingen te doen. Echt heel eng! Toen opeens ondanks alle waarschuwingen schoot die cowboy zich door zijn kop. Zelfkastijding ja. Maar dat heeft dan weer niks met buitenaards leven te maken en als je daarover nadenkt dan word je misselijk want dan zijn er dus meerdere planeten. God weet hoeveel en daar kan ik niet tegen.![]()
En toen was het best een fijne tijd om te gaan slapen of een poging tot want ik ben net uit de sportschool.
Rush!
Ja whatever, ik ga slapen in m'n hostel. Morgen lange dagquote:Op woensdag 28 april 2010 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh!!
Nee! Ik sla misschien wat stukjes over, wacht ik vat het even samen dat slaapt een stuk makkelijker!
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De illimunatie dat vind ik ook zoo boeiend.
Het filmpje zoek ik op voor je, over een illuminatiekamp, met vreemde rituelen, waarbij iemand stiekem binnedrong in het zwaarbeveiligde illuminatiekamp. Spannend!
Een ander filmpje wat ik tegenkwam in 1 van die vage topics in die Subs was, blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |