abonnement Unibet Coolblue
pi_263756
Wij irriteren ons rot aan de bus en zijn bewoners toch?....Waarom kijken wij er dan naar?....Ik merk dat het gewoon lekker is om je effe te irriteren aan die klote bewoners ik bedoel soms wordt de irritatie iets te erg (Esmeralda) maar over het algemeen neemt het niet zulke vormen aan. Ik bedoel zoals gisteren ergerde ik mij dood aan Iwan met z'n gezeik over z'n strandtent die hij wil hebben en dat hij dan onafhankelijk wil zijn als de baas en waar denkt onze Iwan dat plannetje van te betalen? Juist van het winnen van de bus...dan is er een kleinigheidje waar hij misschien nog niet aan heeft gedacht...wat als hij niet wint...precies dan blijft er geen zak over van Iwan en z'n mooie bussinessplan. Lekker ****** op de bus.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:43:00 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_263757
* Verbal kijkt dan ook al geruime tijd niet meer...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 11:49:00 #3
2937 bianca
She-devil
pi_263758
Zo hebben ze allemaal wat

Iwan dus zijn strandtent

Tessa MOET elke dag chips patat en ander vakensvoer nuttigen(denk je wat dat kost?)

Ant wil een knipcafé

Essie wil alles weg geven (zegt ze) goede doelen, vrienden


en Erik FRICANDELLEN

als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_263759
* Arjuno kijkt ook amper meer.
The trick is to keep breathing
pi_263760
Party-pooper heeft het 4 x gezien en vond er niets aan. Alleen Seki was lekker confronterend nu praten ze elkaar alleen nog na. Wil wel even kwijt dat irritante en leedvermaak programma's het best vertegenwoordigd zijn op de buis.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  † In Memoriam † dinsdag 16 mei 2000 @ 14:31:00 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_263761
Slaapmeisje kijkt 1 x in de week naar de 21.00 uitzending op maandagavond. Even een compilatie en een paar vette blunders van Sylvana en ik ben weer helemaal blij.

Tessa, JA, daar erger ik me helemaal dood aan. Die wanhopige ogen van dat mens zeg. Ze staat weer in de gevarenzone dus ze moet deze week weer alle zeilen bijzetten om in ieder geval de resterende bussagiers voor zich te winnen. Van het publiek krijgt ze zeker geen support meer. Toch hoop ik dat ze erin blijft, want er is niets fijners dan jezelf 1 x in de week lekker blauw te ergeren en je frustraties af te reageren.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_263762
Precies, jij snapt het alleen wil ik (als we Tessa d'r in houden) WEL dat Tessa wel effe weet hoe wij over d'r denken.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')