abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 11:09:17 #1
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80797794

Verhaal
Zoals velen van jullie al weten, Steven Spielberg en Tom Hanks zijn bezig met een tweede mini serie. Deze heet 'The Pacific War' en is gebaseerd op de aanval op Pearl Harbor en de tegenaanval die daarop volgde (Hiroshima)

the-pacific-war.com meldt het volgende:
What is the new series about?
The project is going to be spearheaded by Bruce McKenna who was also one of the main writers on BOB1. The name will also NOT be Band of Brothers. It will be simply called THE PACIFIC WAR (or THE PACIFIC) and will not be associated with any of the characters from BOB1. It is rumored that the series will follow a USO troupe who travel the Pacific trying to keep Allied soldiers entertained and morally up beat about the war. By doing this, the writers will be able to interwine through various soldiers and civilians who are caught in the conflict. We'll see the stories of cooks, nurses, pilots, infantry, and many others. Their are rumors that the characters will be much more diverse than before, and therefore we'll probably see main characters that are Latino, Irish, British, African American, etc.

Writing credits
Bruce C. McKenna

Produced by
Gary Goetzman .... executive producer
Tom Hanks .... executive producer
Steven Spielberg .... executive producer

Production Companies
DreamWorks SKG [us]
Playtone [us]

Distributors
Home Box Office (HBO) [us] (USA) (TV)

Websites
IMDB
the-pacific-war.com

The Pacific
[USA] The Pacific #2
[USA] The Pacific #3
[USA] The Pacific #4
Ik ga naar huis.
pi_80798135
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef nietzman het volgende:

[..]

Lolwut? .

Ben je nou zo dom of?
pi_80798195
bij deel 6 als die marine gaat pissen in die grot
Gewoon, omdat het kan.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:24:03 #4
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_80798267
Hij is aan de racekak, bedoel je .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_80798300
Wanneer komt ie uit op BluRay? Ik heb namelijk weer een aflevering gemist en heb eigenlijk niet zo'n zin om te downloaden
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_80798347
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is aan de racekak, bedoel je .
ja dat ja

"shoot the Jap fucker!!"
- "why the hell did you wait so long!?"

@Griebus: over een jaar waarschijnlijk
Gewoon, omdat het kan.
pi_80798761
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:09 schreef nietzman het volgende:
The project is going to be spearheaded by Bruce McKenna who was also one of the main writers on BOB1. The name will also NOT be Band of Brothers. It will be simply called THE PACIFIC WAR (or THE PACIFIC) and will not be associated with any of the characters from BOB1. It is rumored that the series will follow a USO troupe who travel the Pacific trying to keep Allied soldiers entertained and morally up beat about the war. By doing this, the writers will be able to interwine through various soldiers and civilians who are caught in the conflict. We'll see the stories of cooks, nurses, pilots, infantry, and many others. Their are rumors that the characters will be much more diverse than before, and therefore we'll probably see main characters that are Latino, Irish, British, African American, etc.[/i]
Dat idee hebben ze al snel laten varen blijkbaar.
pi_80798905
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef Griebus het volgende:
Wanneer komt ie uit op BluRay? Ik heb namelijk weer een aflevering gemist en heb eigenlijk niet zo'n zin om te downloaden
Pin me d'r niet op vast, maar het zou me niks verbazen als 'The Pacific' ergens voor het "holiday-season" op blu-ray en dvd te koop zal zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_80799125
Was wel aardig actievolle aflevering, maar dan vallen er een paar dooien en iedereen doet boehoe.. En ik heb amper door wie het is. Heb toch wel redelijk zitten opletten deze serie, maar kennelijk niet goed genoeg. Misschien dat als ik de serie nog een keer kijk, dat het dan beter op ze plaats valt, al heb ik nou niet echt zoiets van "ja, binnenkort nog een keer kijken". Het blijft vermakelijk, maar als je dan bv. die aanval op Brecourt uit BoB ziet is het toch duidelijk een ander nivo in deze serie hoe ze bepaalde dingen in beeld brengen en laten zien aan de kijker, ongeacht hoeveel we meeleven met bepaalde personages.
Where facts are few, experts are many.
pi_80799135
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:41 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Pin me d'r niet op vast, maar het zou me niks verbazen als 'The Pacific' ergens voor het "holiday-season" op blu-ray en dvd te koop zal zijn.
Zou leuk zijn, alleen denk ik niet dat ik zo lang ga wachten. Dan toch maar wat afleveringen downloaden.
Laatst een BoB marathon gedaan, meteen Saving Private Ryan erachteraan.. was leuk geweest om ook meteen the Pacific erachteraan te kijken
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  woensdag 28 april 2010 @ 11:49:01 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80799213
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Roflpantoffel het volgende:

Ben je nou zo dom of?
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, je opmerking slaat alleen als een lul op een drumstel. .
Ik ga naar huis.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:50:48 #12
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80799288
TvP

De serie wordt steeds beter..

Snafu
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80799304
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, je opmerking slaat alleen als een lul op een drumstel. .
Want? Ik vind het zo 'strak' té scherp. Net als in b-films.
pi_80799499
Beste aflevering tot nu toe
  woensdag 28 april 2010 @ 12:12:42 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80800156
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Want? Ik vind het zo 'strak' té scherp. Net als in b-films.
Omdat een groen nijgende grading ergens op slaat bij BoB, in een Europees landklimaat. Er is niet zoiets als ctrl+groen voor een filmlook.
Ik ga naar huis.
pi_80800794
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:12 schreef nietzman het volgende:

[..]

Omdat een groen nijgende grading ergens op slaat bij BoB, in een Europees landklimaat. Er is niet zoiets als ctrl+groen voor een filmlook.
Nee echt? Dat meen je niet... ik dacht echt dat, dat kon. Gast, dit is een jungle setting. Waarom zou dat niet passen??
pi_80801210
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Symer het volgende:
Dat idee hebben ze al snel laten varen blijkbaar.
Godzijdank ook zeg. Dat klinkt echt waardeloos.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage woensdag 28 april 2010 @ 13:05:35 #18
145738 superworm
is erbij
pi_80801847
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Nee echt? Dat meen je niet... ik dacht echt dat, dat kon. Gast, dit is een jungle setting. Waarom zou dat niet passen??
Uhhh, omdat de jungle van zichzelf groen zat is?

Verder over dat chaotische; heb het idee dat dat doelmatig zo is gedaan.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_80802140
Nog maar 3 afleveringen...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_80804154
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef neilpad het volgende:
Nog maar 3 afleveringen...
Yes, yes, daar is het een mini serie voor
pi_80804865
TVP.
pi_80805066
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef superworm het volgende:

[..]

Uhhh, omdat de jungle van zichzelf groen zat is?
En het landschap was in Europa niet zo groen? Wat een kul argument.
pi_80805155
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

En het landschap was in Europa niet zo groen? Wat een kul argument.
Het zou kunnen dat ze geen groen-filter hebben gebruikt, omdat het ook een sterk zee/nautisch thema heeft.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:43:39 #24
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_80805198
tvptje
pi_80807006
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')