abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 03:45:46 #1
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_80792790
Ik zou graag een kaartje willen verkrijgen nog voor Steve Bug die in TrouwAmsterdam gaat optreden aankomende Koninginnenacht. Gebeuren is uitverkocht (had dat niet verwacht zo 123) en ben dus te laat met online bestellen

Mocht iemand niet meer gaan of ...euh... een kaartje te veel hebben? Kleine kans maar ja, toch proberen he

Betaal er de normale prijs voor en iets van een bosje bloemen dan ofzo
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_80794055
laatst moest ik ook in de trouw zijn en toen stond er een aardige vent kaartjes te verkopen voor de inkoopprijs , maar ik denk dat dat deze keer zal tegenvallen ivm koningenacht
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 28 april 2010 @ 10:43:28 #3
38917 manga
pi_80797016
Ja ze hebben het over 150 kaarten die aan de deur worden verkocht, maar ik heb gewoon niet zo veel zin om daar te staan en te gokken dat ik een kaartje krijgen kan. Tenzij het niet zo'n grote tent is (dunno).
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_80799584
trouw is wel behoorlijk hip, al denk ik dat veel mensen eerst naar de gratis feesten gaan om t later af te maken ik de club, anders is er sowieso meer dan genoeg te doen in amsterdam
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 28 april 2010 @ 14:37:35 #5
38917 manga
pi_80804971
Ach ik zie wel. Als ik niet naar Trouw kan dan niet, jammer, maar zou wel leuk zijn

Nogmaals schopje dus: Iemand die een kaartje heeft voor me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')