abonnement Unibet Coolblue
pi_263719
There comes the monkey out of the sleave, sje hep 't van d'r moer, je vraagt je
of hoe het in vredesnaam mogelijk is, maar wat blijkt..die is nog veel erger!!!

Ter illustratie hier het stuk wat Es gister in het dagboek schreef, hier en
daar voorzien van Tante Beps (TB) commentaar;

Hey you! We staan nu met de BUS op een schitterende locatie! Ameland! Toen we
aankwamen was het al zo laat dat we nog net de zonsondergang meemaakte!
Dat is toch zalig!!! Uitzicht op het strand en de zee en nog lekker warm weer
ook! (smile) De mensen die hier wonen zijn ook heel vriendelijk. Ik heb zelfs
met een meisje een afspraak gemaakt om van jurkjes te gaan ruilen! (haha)
(ach wat leuk, sje hep ketak gehat met een amelands meissie van 8, TB)
Het is alleen in de BUS een beetje benauwd, maar alles went!

Nou vragen jullie je misschien vast af aan wie ik dit dagboekstuk dedicate?
( dedicate!, TB)
Zoals jullie misschien al weten is het vandaag moederdag en aangezien ik er
dit jaar niet bij ben wilde ik een speciaaltje aan haar wijden! (smile)

Ik had gisteren met Iwan een gesprekje over onze moeders. Zijn moeder is heel
rustig en die van mij is juist heel druk. Als je mij actief vind, dan heb je
mijn moeder nog nooit meegemaakt. In vergelijking tot haar ben ik een briesje
en zij een wervelwind. Ik ben ervan overtuigd dat als zij met Emile Ratelband
aan één tafel zit dat zij hem nog onder die tafel lult ook. (pardon my french)
(genetisch gemodificeerd met juffrouw ooievaar waarschijnlijk, TB)

Mijn moeder is altijd ook super toegewijd geweest. Als ik zou zeggen dat de
Mount Everest mijn uitzicht verknalde dan zou zij een paar telefoontjes plegen
en het nog regelen dat dat ding verplaatst wordt! (smile)

Mijn moeder en ik waren niet altijd de beste vriendinnen. Waarschijnlijk lag
dat aan het feit dat zij zo toegewijd was. Soms wil je dingen gewoon zelf doen
en het feit dat ik in de puberteit zat en me toch al lekker rebels aan het af
zetten was hielp daar ook aan mee. Als ik op onze woordenwisselingen terugkijk
moet ik zelfs lachen. (Joh!, TB)
We hebben zelfs een keer een woordenwisseling gehad over een pak pannenkoekmix
...haha, geloof me dat verhaal wil je niet weten! (smile)

Die woordenwisselingen hebben we nu allang niet meer. Gelukkig maar! In sommige
dingen lijk ik heel erg op haar en in sommige dingen juist weer totaal niet.
Mijn moeder kan een echte zakenvrouw zijn en dat elementje is bij mij nou net
weer iets minder. Als ik in een winkel een jurkje zie waar de achterkant net
ietsje korter van is dan zou ik daar niet moeilijk over doen, (volgens mij
koopt ze 'm juist om die reden, TB) zij juist weer wel.
En ze krijgt een korting dan ook echt wel voor elkaar. Ik voel me dan juist een
beetje opgelaten om zoiets te vragen! Maar altijd voordeling om je moeder mee te
nemen als je gaat shoppen! (smile)(zo'n verkoopstertje denkt ook, geef 't voor
mijn part weg, als die 2 de zaak maar uit zijn, TB)

Ik weet dat zij sinds de BUS druk op het internet verkeert! (jongens we hebben
die mailbommer!, TB)
Nou weet ik ook dat een computer nooit echt in haar straatje heeft gelegen, maar
ik weet zeker dat als ik terug kom, ze nog een ergere internetfreak is geworden
dan ik. (God beware dat ze FOK ontdekt, TB)

Ik kan me ook nog een keer herinneren dat mijn moeder aan het koken was geslagen.
Nou laten we die taak meestal over aan mijn vader, want hij voelt zich helemaal
thuis in de keuken. (horeca-baan gehad he) (dit verklaart veel, TB)
Mijn moeder was dus heel geconcentreerd aan het koken, totdat de telefoon ging...
en die nam ze dan ook gerust op om vervolgens het eten links te laten liggen.
Ik kwam toen na een lange schooldag thuis en schrok mij rot! Wat was nou het geval
....vlam in de pan! Verschrikt kwam ze aangerend met de vraag wat ze moest doen.
(olie opgooien, dat weet toch iedereen, TB)
Nou was mijn eerste reactie water! Haha, maar toen ze water in die pan gooide wist
ik eigenlijk al dat de oplossing deksel erop een betere was geweest! De vlam werd
heel groot en het plafond was zwart....gelukkig hadden we net het huis verkocht!
(smile) Toch is zo een ervaring leuk...ja achteraf! Dat zijn meestal de dingen die
je het meeste bij blijven staan! De dingen die fout gingen!
Ik kan nog uren doorgaan over de stunten die mijn moeder en ik hebben uitgehaald,
maar laat ik dat jullie maar besparen. (smile) (sh*t ga nou toch door muts, dit is
toch HET kado waar iedere mams op moederdag op zit te wachten, TB)

Dus als afsluiting: Mam, ik hoop dat je een fijne moederdag heb gehad en tot snel!
sweet kiss. Oh en dan wil ik het nog over twee dingen hebben en dat is ten eerste
de VCA. Dat is de vriendenclub van Iwan. Het is echt ongelofelijk leuk wat hun
iedere keer voor acties aan het smeden zijn. Zo stonden zij gisteren ineens bij de
hekken te gillen dat ze er waren en dat ze muziek en een dj geregeld hadden!
Helemaal te gek! We lagen te swingen en te genieten in de tuin!!! Vooral Iwan zat
de hele dag met een stralende glimlach op zijn gezicht! We zitten zelf te hopen op
nog meer van die acties! Want ondertussen is de VCA onderdeel van de BUS geworden!
(smile)

Het laatste onderwerp dat ik even wil delen is de ramp in Enschede.
We kregen gisteren op de laptop het berichtje dat er een vuurwerkfabriek in vlammen
was opgegaan. We hoorden dat er veel slachtoffers waren gevallen en we waren best
geschrokken. We weten dat jullie er weinig aan hebben, maar voor wat het waard is...
we leven met jullie mee. (errug lief hoor Es, die mensen zullen vast je dagboekje
lezen, TB) Ieder slachtoffer is er eentje teveel...
dit was essy weer vanuit de BUS.
ps: Ma, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen (vast wel als ze met hetzelfde IQ
gezegend is als jij, TB) en tot snel!
Pa, een dikke knuffel van mij en ik mis jullie ontzettend! Eggy en Assie, ik kom
jullie huis snel bewonderen hoor, (zeker weer een pan op het vuur laten staan TB)
baal nog steeds dat ik jullie huis niet voor een tientje mocht overnemen! (smile)
Frizzle Sizzle gang..haha, al gewend aan die naam? We gaan snel weer stappen he!!
Lissy fijne vakantie en Cin...met die tongpiercing mag je drie weken niet zoenen...
gna gna! (IK zeg niks, TB) Diana, Anita, Nancy en de rest nog even volhouden en ik
kom jullie weer lekker gek maken! whaaaawhaaaawha! kiss essy

Einde dagboekschrijfsel

Wat denken jullie, kunnen we het Es nog wel kwalijk nemen dat ze zo is met zo'n
achtergrond.

  dinsdag 16 mei 2000 @ 03:05:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_263721
Tante Bep! Je commentaar is perfect verwoord!
Wat erg allemaal he?
pi_263722
sorry Coos, je hebt helemaal gelijk, had ik even niet op gelet, maar ik ga
't nou niet weer allemaal weg halen hoor, hoeft toch niet he, ah joh, Essie
verdient gewoon twee anti topics, akkoord?


  dinsdag 16 mei 2000 @ 03:54:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263723
* Quenda® voelt dat briesje af en toen en krijgt dan een enorme zin om een oproep te doen voor gezamelijke briesjes, en op die manier Essie de bus uit te briesjes-en.

Yep Tante Bep, ben het volledig met je eens, je zal toch het speeltje van zo'n mams zijn....

Vind Essie een mooie meid, maar ik stel me haar moeder voor als een mams die bepakt en bezakt met strikjes en roesjes en glimjurkjes, samen met haar kind bij elke mini-playback show en fotomodellen wedstrijd langshuppelt naast al haar dans en huppel opleidingen.


bbrrr....

pi_263724
Bep, wat doe je het weer leuk. Prachtig verhaal. Maar een zin wil ik ff speciaal uitlichten:
quote:
geloof me dat verhaal wil je niet weten! (smile)
*GRIJNS van oor tot oor.
Zijn naam wordt angstvallig niet genoemd, maar aldus leeft Seki voort in de Bus.
Nou, Vamos maar weer!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 16 mei 2000 @ 09:46:00 #7
2937 bianca
She-devil
pi_263725
ach...ze is gewoon echt blond.
best een beetje zielig toch?
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 10:05:00 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_263726
quote:
op 05-16-2000 om 03:54 AM schreef Quenda® het volgende:
* Puckzzz voelt dat briesje af en toen en krijgt dan een enorme zin om een oproep te doen voor gezamelijke briesjes, en op die manier Essie de bus uit te briesjes-en.

Yep Tante Bep, ben het volledig met je eens, je zal toch het speeltje van zo'n mams zijn....
Vind Essie een mooie meid, maar ik stel me haar moeder voor als een mams die bepakt en bezakt met strikjes en roesjes en glimjurkjes, samen met haar kind bij elke mini-playback show en fotomodellen wedstrijd langshuppelt naast al haar dans en huppel opleidingen.
bbrrr....

Het arme schaap heeft mazzel dat ze niet in Amerika wonen, dan was mams helemaal uit haar dak gegaan met al die Beauty-pageants en dan was ze waarschijnlijk in de Mickey Mouse club gekomen en daarna was ze gaan zingen en dansen....

Grtz.
Puckzzz en een briesje Meerhoerman

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_263727
quote:
op 05-16-2000 om 05:45 AM schreef Borgia het volgende:
Bep, wat doe je het weer leuk. Prachtig verhaal. Maar een zin wil ik ff speciaal uitlichten: [QUOTE]geloof me dat verhaal wil je niet weten! (smile)
*GRIJNS van oor tot oor.
Zijn naam wordt angstvallig niet genoemd, maar aldus leeft Seki voort in de Bus.
Nou, Vamos maar weer![/quote]

Ja was mij ook opgevallen Borgia, ze zouden het graag willen, maar ze kunnen niet buiten
'm, heb overigens gisteren de live uitzending gezien, jij waarschijnlijk niet dus ik 'lul'
je ff bij meid, daar was dan eindelijk, nu het programma bijna op z'n end loopt, die clip
te zien die ze in de ardennen op hadden genomen, daar zaten ook stukjes tussen gemonteerd, waarop passagiers te zien waren die toen al lang de bus hadden verlaten. Zo zag je ook een shotje van de hele groep die helemaal in het begin toen ze de bus ingingen boven op de bus stonden en hoe ze het voor elkaar krijgen snap je niet maar geen Seki meer te zien hoor!

Fijn plan Puckz; Es in Disneyland, hoeft niet eens een vermomming aan, dat stemmetje
gewoon de hele dag door de luidspeakers lijkt me genoeg en als dat toch nog wat te
hoog gegrepen is, wat dacht je dan van de Efteling, go Es, go go go!


pi_263728
quote:
op 05-16-2000 om 05:45 AM schreef Borgia het volgende:
[QUOTE]geloof me dat verhaal wil je niet weten! (smile)
*GRIJNS van oor tot oor.
Zijn naam wordt angstvallig niet genoemd, maar aldus leeft Seki voort in de Bus.
Nou, Vamos maar weer![/quote]

Volgens mij heeft ze het hier toch echt over de woordenwisseling met haar moeder over pannenkoekenmix en niet over Seki??
Oppassen dat we hier niet echt helemaal paranoia gaan worden.......

  dinsdag 16 mei 2000 @ 16:10:00 #11
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_263729

Kwootje van Tante Bep, "God beware dat ze FOK ontdekt!".

Ben bang dat Essihihihihihi een weggelopen Fokster is , ze typt het woord (smile) om de paar zinnen, waarschijnlijk bij gebrek aan smileys????????????
Laten we hopen dat DAT niet het geval is en dat ze gewoon niet beter weet dan veel gehinnikhihihihihi en dat ze zo geprogrammeerd is, dat het hinniken op papier ...............help?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 16 mei 2000 @ 17:26:00 #12
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263730
Tante Bep: dat dagboekverhaal van Essy was zelfs zonder jouw commentaar al om je rot te lachen (je rot te smilen, op z'n essies..) maar jij hebt het geheel nog leuker gemaakt!


Ergens anders op dit forum las ik dat Essy degene was met de meeste diepgang.....
Eigenlijk moest ik daar nog harder om lachen!

  dinsdag 16 mei 2000 @ 21:09:00 #13
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_263731
Waarschijnlijk heeft deze persoon hele andere ideeen voor ogen bij de diepgang van Esmeralda.

Tante Bep: way to go, meer van dit enzo. Al heb ik om het verhaal van Esmeralda zelf ook erg hard moeten lachen (huilen?)...

pi_263732
VON, dag kind,
je schrijft
quote:
Volgens mij heeft ze het hier toch echt over de woordenwisseling met haar moeder over pannenkoekenmix en niet over Seki??
Oppassen dat we hier niet echt helemaal paranoia gaan worden.......
en het gaat bepaald wel over Seki. Ben je zo new dat je de uitspraken van de ex-bussagiers gemist hebt? Seki heeft - net als de anderen - een aantal stijlbloempjes geleverd, die je in het item Quotes kunt bekijken.
Zo kon hij smakelijk vertellen en bij een clou aangekomen riep hij dan bijvoorbeeld 'Ah joh, dat wil juh niet weetuh', terwijl ook 'Vamos' een vaak gebezigde kreet was.
De die-hards onder ons weten dit. Jij nu ook.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263733
quote:
op 05-16-2000 om 05:26 PM schreef pluisje het volgende:
Ergens anders op dit forum las ik dat Essy degene was met de meeste diepgang.....
Eigenlijk moest ik daar nog harder om lachen!

Pluisje en Trainspotter, ik schreef dat Esmeralda het meeste diepgang had in het topic 'Wie moet winnen' o.i.d. Dit was serieus. Zo schreef zij bijvoorbeeld recent in haar dagboek dat mensen zijn zoals ze zijn door wat ze meegemaakt hebben en dat zij mensen die haar iets aandoen daarom niet terug wil pakken. Hieruit blijkt dat zij nadenkt over de dingen die in haar leven gebeuren, dat zij probeert van haar fouten te leren en dat zij probeert een positieve invloed op haar omgeving uit te oefenen. Als er in de bus een onderwerp wordt besproken van bespiegelende aard is dat vrijwel altijd door Esmeralda. Misschien herken je dit niet als je zelf geen bespiegelende aard hebt. Of misschien kun je je niet voorstellen dat een huppelende geblondeerde meid diepgang heeft.

Pluisje, als Esmeralda niet het meeste diepgang heeft, wie dan wel ?

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher (Datum 17 Mei 2000).]

pi_263734
quote:
op 05-17-2000 om 07:42 AM schreef Borgia het volgende:
VON, dag kind,
je schrijft [QUOTE]Volgens mij heeft ze het hier toch echt over de woordenwisseling met haar moeder over pannenkoekenmix en niet over Seki??
Oppassen dat we hier niet echt helemaal paranoia gaan worden.......
en het gaat bepaald wel over Seki. Ben je zo new dat je de uitspraken van de ex-bussagiers gemist hebt? Seki heeft - net als de anderen - een aantal stijlbloempjes geleverd, die je in het item Quotes kunt bekijken.
Zo kon hij smakelijk vertellen en bij een clou aangekomen riep hij dan bijvoorbeeld 'Ah joh, dat wil juh niet weetuh', terwijl ook 'Vamos' een vaak gebezigde kreet was.
De die-hards onder ons weten dit. Jij nu ook.

[/quote]

Borgia, meisje nou toch.. Vooral dat dag kind van je vind ik toch duidelijk iets minder, komt lichtelijk denigrerend over, maar o.k. je kent me niet, dus laat maar.
Ten eerste ben ik niet "new" aangezien ik dit forum al vanaf het begin volg, dus begrijp ik ook echt wel dat dit een vaak gebruikte uitspraak van Seki is. Maar aangezien Esmeralda een stukje aan het schrijven is voor haar moeder en Seki niet de enige is die de uitspraak "dat wil je niet weten" weleens gebruikt, was en ben ik nog steeds van mening dat dit gewoon over de discussie met haar moeder gaat.
Dit bedoelde ik ook met paranoia, moet ik zeggen dat dat ook wel heel vaak het geval is, dat mensen hier hun eigen mening willen overbrengen en dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar ik krijg het idee dat de mening van iemand en de werkelijkheid nog wel eens een eindje uit elkaar liggen. Op zich moet ik zeggen dat dit regelmatig zeer vermakelijke stukjes voortbrengt die ik met plezier lees.

pi_263735
"Dat wil je niet weten", is een uitdrukking die je hier in de regio Rijnmond
momenteel zo ongeveer de hele dag hoort, dat hoor je dan weer een poosje en
dan komt er weer wat anders, de term "lekker belangrijk" oftwel "LB" hoorde je
hier een bv een paar jaar terug al maanden achtereen door alles en iedereen
gebruiken en hoor je nu eigenlijk nooit meer.

Ik denk dat we momenteel iedere aanleiding oppakken om iets over te schrijven
en ik heb om die reden bv het dagboekfragment van Es gebruikt of misbruikt hoe
je het noemen wilt om iets geinigs mee te doen, Borgia pikt er weer iets uit
waardoor we even over Seki kunnen babbelen, stelt allemaal niks voor joh, moet
je allemaal niet zo serieus nemen, over paranoide en dergelijke, 't komt gewoon
omdat er geen ene malle moer in die bus gebeurt!

  woensdag 17 mei 2000 @ 15:37:00 #18
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263736
Volgens mij gebruikte Vriend Seki ook wel eens de woorden 'de', 'het' en zelfs 'een'. Nou kan het toeval zijn, maar ik bemerkte dat Esje deze woorden ook bezigt!!!! Wat een immens complot man, die Bus!
pi_263737
quote:
op 05-17-2000 om 03:37 PM schreef Sniper het volgende:
Volgens mij gebruikte Vriend Seki ook wel eens de woorden 'de', 'het' en zelfs 'een'. Nou kan het toeval zijn, maar ik bemerkte dat Esje deze woorden ook bezigt!!!! Wat een immens complot man, die Bus!



HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAA!!!!! Ja sorry, dat vind ik nou humor.

pi_263738
Von, lief kind, dit is dus NIET denigrerend bedoeld. Herhaal: NIET.
Oude menopausale, dementerende dames plegen dat woordje te gebruiken bij jongere mensen die hun kleinkinderen of kinderen kunnen zijn, jongens of meisjes, geen verschil. Ook oude mannen noem ik wel eens kind uit de macht der gewoonte.
Zeg nou zelf, je ziet niet dagelijks een bejaarde haar eigen pc bouwen, Internet afstruinen, aktief wesuh. Logisch dat je dan overwegend jongeren op je pad krijgt.
Daarbij moet ik aantekenen dat het een soort kooswoordje is, niets dus om je zo over op te naaien.
Als ik denigrerend had willen zijn had ik je 'tutje' genoemd, hetgeen al enkele gleufdiertjes hier in het verleden is overkomen.
Maar om je te plezieren: Dag mevrouw Von, ik hoop dat het nu uit de wereld is?

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263739
Vanavond in de uitzending de moeder van Esmeralda eens goed bekeken.(brr)

NU MOET IK DE HELE AVOND AL AAN HENRI BUITENZORG DENKEN

  dinsdag 23 mei 2000 @ 23:10:00 #22
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_263740
quote:
op 05-23-2000 om 10:47 PM schreef Coos het volgende:
Vanavond in de uitzending de moeder van Esmeralda eens goed bekeken.(brr)

NU MOET IK DE HELE AVOND AL AAN HENRI BUITENZORG DENKEN



mijn idee coos, ik dacht ook "als ze bukt gooien ze er een zadel op"
wanna play?
pi_263741
quote:
op 05-23-2000 om 11:10 PM schreef chuckie het volgende:

mijn idee coos, ik dacht ook "als ze bukt gooien ze er een zadel op"


Precies de categorie zoogdier die ik ook als eerste in gedachten kreeg, maar dan hebben we het alleen nog over spontane opwellingen bij het aanschouwen van dit Medusa-hoofd. En eigenlijk een belediging voor onze edele hoefdieren.

Maar stel je eens in de plaats van een klein onschuldig dochtertje, dat druk bezig is, om zich een 'ikje' te proberen te vormen,
en dat dat wreed en vernielzuchtig van de eerste groei-stuipjes hiervan wordt beroofd,
om te worden vervangen door de afschuwelijke 'kloon' van wat-moeders zelf had-willen-zijn-maar-niet-is-geworden....

Kindermishandeling noem ik het, en ken diverse voorbeelden hiervan, allemaal geworden tot lieve, poppe-achtige wezens, vol ogenschijnlijk begrip, maar voor de onnozelen die erin trappen verschijnt dan plots een koude, manipulatieve robot, die met hetzelfde lachje ze vrolijk dumpt alsof er nooit een band is geweest (en dat klopt dan nog óók!).

Rillingen over je rug als je die verhalen hoort... arme 'oorspronkelijke' Essie, geaborteerd vóórdat zij 'vlees kon worden'...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 Mei 2000).]

pi_263742
Vooruit, ik zal hier de laatste SBS6 geheimen uit de doeken doen. De criteria waaraan de busagiers moesten voldoen:
1. Het had geen zin te solliciteren wanneer je niet de placenta was van het kind dat met het badwater is weggegooid.
2. Men werd van deelname uitgesloten wanneer men aantoonbaar een hoger IQ had dan 80 (10 punten hoger dan zwakbegaafd volgens DSM IV).
3. Men diende draagkrachtig te zijn en fl. 6000,- te voldoen, niet alleen als borg voor de te verwachten aangerichte schade, maar vooral vanwege het verrassingseffect dat men hier niet werkte tegen betaling, maar betaalde om te mogen werken.
4. Kandidaten met familiebetrekkingen met Barbie, Ken en Tweety werd voorrang verleend.
5. Gelijkenis met een wandelende frikandel was geen must maar wel een pre.
---------------------------
"Jij bent de zon en ik ben de zee"
die teringdeun dreint door en ik zit er zo mee.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263743
quote:
Van Borgia - 24 Mei 2000 @ 03:16.

"Jij bent de zon en ik ben de zee"
die teringdeun dreint door en ik zit er zo mee.

En hoppaaa.... maar weer even een scheutje

Antidotum

ertegenaan, lieve Borgia, ik had van hetzelfde last, en het blijkt een probaat middel.
Mondje en oortjes open.... zooooooo.... slikken maar

pi_263744
Da wassun probaat *hik* cosmodeuntjuh *hik* ennuh....... sjit aan duh *hik* 3e flesjh Wyborowa. Sjit ikke hiero *hik* nog wel op duh juisjte sjite... *hik*....? Pappie toch.........?

Krijg nou wa....*hik*...jouw deuntje sjpeelde op duh.... *hik*...Real JeukDoos en nou sjit ik..... *hik*..... plotsj heeluhmaal in Bobby Zimmerman....hellupt ook....*hik* ....errug.
-------------------------------
the iiiiiiiiiiiiiiiiiiiidiot wind!
wonder how jop still knows how to breath
--------------------------------
Errug off topic *hik*, let's go on again

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263745
* Moor krabt zich op z'n hoofd: het accent van Essie, de *hik* van Robowan, het bewustzijn van 'being Bobby Zimmerman'... ehhh, lieve Borgia, wat is in je gevaren ?.

Oftepuntwelpunt.nl : waar is die Wodka te koop ?

pi_263746
Dircks, Gall & Gall en verder iedere zichzelf respecterende alcoholdealer op diverse locaties in Amsterdam. Verder ruim verkrijgbaar in Polen waar het de nationale drank is.
Het is van een kwaliteitski waar Smirnoff c.s. een puntje aan kunnen zuigen.
Van een zacht en zuiver als fluweel met een tintelende daling door de slokdarm, geen attack op de binnenvoering zoals maar al te vaak het geval is met andere alcoholische versnaperingen.
Net zo rond in de fles als op de tong. Heerlijk ook om mee te gorgelen bij kaakaandoeningen en ander mondongerief, en bovendien goed voor het zog.
Er is een zweem van een herinnering aan zoet hetgeen de zachtheid accentueert. (Komt die cursus "tekstschrijven in de reclame" toch nog van pas. Moet die importeurs van Wyborowa toch eens attent maken op de voortreffelijke campagne die ik hier voer.)

Doen hoor Moor, lekker en effectief, ik hoor alleen nog maar Bobby Zimmerman, die zingt niet van sjon en sjee maar van helle ende verdoemenis en Ecce Homo (= oud italiaans voor "he bah een homo".)

Ik zie net op het nieuws dat De Majesteit heel grijs is. Hirohito-shock?
Waar zou ik het eigenlijk van gekregen hebben, er is een waarneembare toename van zilver tussen het ros.
Rennen, Moorski, voordat-ie weer uitverkocht is.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263747
quote:
op 05-24-2000 om 02:54 AM schreef Moor het volgende:

Maar stel je eens in de plaats van een klein onschuldig dochtertje, dat druk bezig is, om zich een 'ikje' te proberen te vormen,
en dat dat wreed en vernielzuchtig van de eerste groei-stuipjes hiervan wordt beroofd,
om te worden vervangen door de afschuwelijke 'kloon' van wat-moeders zelf had-willen-zijn-maar-niet-is-geworden....

Kindermishandeling noem ik het, en ken diverse voorbeelden hiervan, allemaal geworden tot lieve, poppe-achtige wezens, vol ogenschijnlijk begrip, maar voor de onnozelen die erin trappen verschijnt dan plots een koude, manipulatieve robot, die met hetzelfde lachje ze vrolijk dumpt alsof er nooit een band is geweest (en dat klopt dan nog óók!).

Rillingen over je rug als je die verhalen hoort... arme 'oorspronkelijke' Essie, geaborteerd vóórdat zij 'vlees kon worden'...



O.K. dan ga ik voor een kruising tussen Henri Buitenzorg en Hyacint uit de serie Keep up the appearrences

  woensdag 24 mei 2000 @ 13:55:00 #30
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_263748
Heb zo'n vermoeden dat Es en Tes bij de geboorte van moeder zijn verwisseld. Blijkt mamma Tes een oversexte jongetjeslokker te zijn, mamma Es is gewoon bouwvakkeriaanse vent met een drakonische overlevingsdrang.
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')