Ja maar doe jij dan elke zoveel tijd een zwangerschap test? Ik bedoel dat je gewoon vaker en normaal sex hebt, maar dat je dan niet kan controleren of ze dan toch niet zwanger is, ook al is die kans heel klein.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef drumminggod het volgende:
Je kan testen of hij bij jou aanslaat of niet. Waar precies? Denk huisarts of zo... Als de test zegt dat hij Gied Aanslaat bij jou ben je safe.. iig. Heb ik gehoord van vriendin.
Als je vrouw de pil niet doorslikt is ze waarschijnlijk schizo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef LimboFan het volgende:
Hallo,
Ik had een vraag, als je sex met je partner hebt zonder condoom en de vrouw slikt gewoon de pil en slikt hem ook door. Hoe kan je dan controleren of de vrouw dan toch niet zwanger is geworden? Want de pil is voor 99% veilig, maar je hebt altijd die 1%. Of is die kans zo nihil dat je je daar dus echt geen zorgen om hoeft te maken.
Nee nee maar ik vroeg me dat gewoon af, want je kan altijd mis gaan en dan weetje het nooit zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:26 schreef Dottey het volgende:
gewoon morning after pill vermalen en over der eten strooien*wekelijks herhalen*
serieus.. checkte jij ook of je vriendin zwanger zou kunnen zijn geworden bij gebruik van condoom?
Checkte jij jouw condooms ook naderhand uitvoerig op gaatjes, scheurtjes etc?
Je kunt testen wat je wilt in de eerste 7 weken kan de test negatief aangeven terwijl het postief isquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:27 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nee nee maar ik vroeg me dat gewoon af, want je kan altijd mis gaan en dan weetje het nooit zeker.
Ja maar ik bedoel niet na 1 keer sex, gewoon van meerdere keren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je kunt testen wat je wilt in de eerste 7 weken kan de test negatief aangeven terwijl het postief is![]()
Bovendien als je vriendin niet zeker is van der zaakje, dan kan ze morning after pil halen. En anders wijst na een paar weken een groeiende buik wel uitsluitsel
Ditquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:26 schreef Dottey het volgende:
gewoon morning after pill vermalen en over der eten strooien*wekelijks herhalen*
serieus.. checkte jij ook of je vriendin zwanger zou kunnen zijn geworden bij gebruik van condoom?
Checkte jij jouw condooms ook naderhand uitvoerig op gaatjes, scheurtjes etc?
Je kan van een keer zwanger wordenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet na 1 keer sex, gewoon van meerdere keren.
van een keer kan je ook al zwanger rakenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel niet na 1 keer sex, gewoon van meerdere keren.
Laat maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
van een keer kan je ook al zwanger raken![]()
om je nog meer te laten schrikken.
Als je vriendin heftig aan de race is geweest of een paar dagen gespuugd heeft, kan ze ook wel eens niet "gedekt" zijn voor alle dagen
Gewoon door batsen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik maak me ook over alles te veel zorgen
Bijsluiter een keer lezen van je vriendin lost ook al veel opquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik maak me ook over alles te veel zorgen
Ja mijn vriendin zegt toch altijd van maak je nou maar nergens zorgen om dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bijsluiter een keer lezen van je vriendin lost ook al veel op![]()
Praten met je vriendin werkt ook![]()
succes der mee
de meeste vriendinnen hebben geen bijsluiter, zouden mannen maar wat graag willenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bijsluiter een keer lezen van je vriendin lost ook al veel op![]()
Vertel haar de pil in ieder geval altijd door te slikken. Anders werkt het niet namelijk...quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef LimboFan het volgende:
Hallo,
Ik had een vraag, als je sex met je partner hebt zonder condoom en de vrouw slikt gewoon de pil en slikt hem ook door. Hoe kan je dan controleren of de vrouw dan toch niet zwanger is geworden? Want de pil is voor 99% veilig, maar je hebt altijd die 1%. Of is die kans zo nihil dat je je daar dus echt geen zorgen om hoeft te maken.
Ghehequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
Vertel haar de pil in ieder geval altijd door te slikken. Anders werkt het niet namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |