Ja doei. Heb al 2 abonnementen, ga hem dan niet ook nog eens verhogenquote:
Dat deed ik dus in het begin, gewoon vet weinig bellen (zwaar irritant) en dan had ik elke keer vet veel minuten over.quote:
Nu betaal je vet meer, net wat je zelf wiltquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat deed ik dus in het begin, gewoon vet weinig bellen (zwaar irritant) en dan had ik elke keer vet veel minuten over.Dat is toch zonde.
Kun je dat niet eens meenemen naar de volgende maand dan? Dat zou wel pauper zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat deed ik dus in het begin, gewoon vet weinig bellen (zwaar irritant) en dan had ik elke keer vet veel minuten over.Dat is toch zonde.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu betaal je vet meer, net wat je zelf wilt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:04 schreef Apotheose het volgende:
het internet van Telfort valt ook zo nu en dan een paar seconden weg.
Nooit last van eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb ik hier ook. Soms duurt het een paar minuten. Heel irritant.
Gast, je bent toch wel met me eens dat het gewoon een kut provider is als ze niet eens de service bieden dat je je eigen fucking saldo kan checken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nu betaal je vet meer, net wat je zelf wilt
Het is irritant ja, heb het zelf ook tijden (lees een jaar lang) gehad bij Vodafone, maar ik zat maar zelden over mijn bundel heen, en dan hadden we het over een euro of 2.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je bent toch wel met me eens dat het gewoon een kut provider is als ze niet eens de service bieden dat je je eigen fucking saldo kan checken?
Dat dan geloof ik nog wel (1 maand dacht ik, volgens mij ben je het daarna kwijt) maar dan nog kan je gewoon niet inschatten hoeveel je gebeld hebt en dat is gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kun je dat niet eens meenemen naar de volgende maand dan? Dat zou wel pauper zijn.
Zit er geen minuten teller op je telefoon?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat dan geloof ik nog wel (1 maand dacht ik, volgens mij ben je het daarna kwijt) maar dan nog kan je gewoon niet inschatten hoeveel je gebeld hebt en dat is gewoon kut.
Als het om 2 euro ging kwam ik hier niet klagen. Gaat bij mij vaak toch om het dubbelequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is irritant ja, heb het zelf ook tijden (lees een jaar lang) gehad bij Vodafone, maar ik zat maar zelden over mijn bundel heen, en dan hadden we het over een euro of 2.
Dat doe je toch zelf of ik mis ik nou wat? Je bent zelf bij Telfort gegaan, je hebt zelf de keuze gemaakt om meer te bellen in plaats van er wat zuiniger mee om te gaan omdat je geen minuten wilt overhouden en nu kom je klagen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het om 2 euro ging kwam ik hier niet klagen. Gaat bij mij vaak toch om het dubbele![]()
4 euro?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als het om 2 euro ging kwam ik hier niet klagen. Gaat bij mij vaak toch om het dubbele![]()
Ja, zo zat ik dus me eerste maand er al over heenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zit er geen minuten teller op je telefoon?
werkt ook niet zo precies doordat 25 sec als 1 min geteld wordquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zit er geen minuten teller op je telefoon?
Ik rook elke dag een pakje sigaretten, ik ga toch ook niet elke dag een topic openen over hoe ik m'n longen verkanker, geld weggooi en op de koop toe stink?quote:
Hey, als ik geweten had dat ik bij Telfort me bundel niet kon checken, had ik nooit telfort genomen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf of ik mis ik nou wat? Je bent zelf bij Telfort gegaan, je hebt zelf de keuze gemaakt om meer te bellen in plaats van er wat zuiniger mee om te gaan omdat je geen minuten wilt overhouden en nu kom je klagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |