abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80787778
Bij deze zoek ik een bar. het betreft hier een mooie houten bar die mooi in onze keet kan staan.
onze keet is 5×6 dus een flinke bar is nooit mis.
prijs: tot 100 euro of/en uitnodiging voor openingsfeest (=gratis bier)
ik hoor graag wat van jullie
Groeten

Djd

[ Bericht 6% gewijzigd door denkjedat op 29-04-2010 18:51:35 ]
pi_80790264
Zout nou eens op met die kutgrapjes.
Reageren indien je iets aan te bieden hebt en anders wegwezen hier.
En ja: ik ben chagrijnig
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80848967
little kick
  donderdag 29 april 2010 @ 17:54:45 #4
182073 invine
blablabla etc.
pi_80849884
Misschien handig om locatie erbij te zetten?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_80940624
Je zou eventueel met vrienden een plan kunnen opstellen hoe en wat je precies die bar in de keet wil, dan kan je op basis daarvan een tekening maken en inventariseren wat je nodig hebt.

Dit is waarschijnlijk wel iets duurder, maar je hebt daarintegen wel het voordeel dat alles zo gebouwd kan worden zoals jullie het willen. Als jullie bijvoorbeeld al iets van lage koelkasten enzo hebben kan je daar in de tekening (en dus materialen) rekening mee houden, waardoor je uiteindelijk de bar juist bouwt om hetgeen wat je al hebt. Scheelt achteraf veel gekloot, maar het bouwen en onderhouden is wel weer een leuke activiteit voor met de groep. "Even" een bar kopen is er denk ik sowieso niet bij, omdat veel barren de bar zelf ontwerpen of laten ontwerpen. Het moet natuurlijk wel uniek zijn tegenover andere barren .

Ik zou alleen voor jouw eigen geloofwaardigheid wat aan je gebruikersaccount gerelateerde informatie veranderen, want je komt op basis van je profiel niet echt over bij mij als iemand die uberhaupt aan bier mag ruiken.
pi_81240884
Toen was het topic stil, zijn jullie niet meer op zoek of zelf aan de slag gegaan?
  maandag 10 mei 2010 @ 07:12:49 #7
249756 Symphonic
Look o Look
pi_81241014
TS reageert al een tijdje niet meer....
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')