quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef wonderer het volgende:
Da's wel redelijk letterlijk een vrijkaartje
Kwartetje? Vertel es wat meer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijen klinkt alsof er liefde bij kwam kijken
O wacht, het was met Pup erbij, dus ergens was liefde.
O wacht, zijn vriend was er ook bij.
Ja, vrijkaartje!
3 min.quote:
omg, een gangbang..quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vrijkaartje!
Ik zat te wachten!quote:
Ah ok dan! Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
O, Deceit. Ze doen moeilijk blablabla...dus ik heb gezegd dat het voor twee goede vrienden zijn.
Dus als ze naar mij vragen, is dit mijn bio.
Ik ben 25 *kuch*, i went to NY, wanted to be a star, wanted to dance and sing and my dream came true. O, nee, da's het begin van Like a Virgin.
maar ff, serieus... ze moeten het weer vragen blablabla..dus ik heb eigenlijk nog geen antwoord. There seems to be a lot of texting going on..
dan heb je meer om van te houden.quote:
haha, ja straks staat het in boek 3!quote:
patience is a virtue... like me.quote:
Nee, ik ben thuis. Kga niet voor een feest ff op en neer vliegen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah ok dan! Ben benieuwd..
Ga jij ook er naartoe btw?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vrijkaartje!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:28 schreef wonderer het volgende:
Brad kijkt Glee ook en er kwam een nummer langs waarvan ik niet eens wist dat het van Madonna was
ach jezus ja, Rollergirl.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Had ik met dit liedje.
Door de cover van Rollergirl..
en jij ga jij niet naar Amsterdam ? naar je ........ of is dat al voorbijquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
deceit anders moet je maar ff in de stalkers leer gaan bij CDP
wat ga jij doen met Koninginnedag? De stad in of op een kleedje je oude troep verkopen.?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
deceit anders moet je maar ff in de stalkers leer gaan bij CDP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |